諗諗下都好大機會,以前日日擺檔派大紀元班友去左邊,唔會無緣無故消失既,轉晒網上擺檔總結一下支爆佬: 唔小心自爆自己用簡體手機 有人Hi法輪功大紀元即刻起晒鋼護主 比人激到係咁用大陸用詞 自認深圳返工 自認住公屋冇本錢賭教徒
恆指27000點, 大陸痴線佬「阿魯卡」話冇支爆 而家恆指得番23000, 唔知支爆係唔係又返黎呢?總結一下支爆佬: 唔小心自爆自己用簡體手機 有人Hi法輪功大紀元即刻起晒鋼護主 比人激到係咁用大陸用詞 自認深圳返工 自認住公屋冇本錢賭教徒
平時每日16小時 上高登 個班諗諗下都好大機會,以前日日擺檔派大紀元班友去左邊,唔會無緣無故消失既,轉晒網上擺檔總結一下支爆佬: 唔小心自爆自己用簡體手機 有人Hi法輪功大紀元即刻起晒鋼護主 比人激到係咁用大陸用詞 自認深圳返工 自認住公屋冇本錢賭教徒
你又入黎玩恆指27000點, 大陸痴線佬「阿魯卡」話冇支爆 而家恆指得番23000, 唔知支爆係唔係又返黎呢?總結一下支爆佬: 唔小心自爆自己用簡體手機 有人Hi法輪功大紀元即刻起晒鋼護主 比人激到係咁用大陸用詞 自認深圳返工 自認住公屋冇本錢賭教徒
唔阻你喇 不過我提一提大陸痴線佬「阿魯卡」而家恆指跌到23000點啫你又入黎玩恆指27000點, 大陸痴線佬「阿魯卡」話冇支爆 而家恆指得番23000, 唔知支爆係唔係又返黎呢?總結一下支爆佬: 唔小心自爆自己用簡體手機 有人Hi法輪功大紀元即刻起晒鋼護主 比人激到係咁用大陸用詞 自認深圳返工 自認住公屋冇本錢賭教徒
食蕉仔(失業) 14000=> 28000 =-14000 點 既人才你又入黎玩恆指27000點, 大陸痴線佬「阿魯卡」話冇支爆 而家恆指得番23000, 唔知支爆係唔係又返黎呢?總結一下支爆佬: 唔小心自爆自己用簡體手機 有人Hi法輪功大紀元即刻起晒鋼護主 比人激到係咁用大陸用詞 自認深圳返工 自認住公屋冇本錢賭教徒
55歲仲要靠老母食蕉仔(失業) , 又死口唔認講支爆, 但又日日講支爆 14000=> 28000 =-14000 點 既人才你又入黎玩恆指27000點, 大陸痴線佬「阿魯卡」話冇支爆 而家恆指得番23000, 唔知支爆係唔係又返黎呢?總結一下支爆佬: 唔小心自爆自己用簡體手機 有人Hi法輪功大紀元即刻起晒鋼護主 比人激到係咁用大陸用詞 自認深圳返工 自認住公屋冇本錢賭教徒
你今次講得岩呀 我兩年前出個PO, 當時恆指16000點, 我叫人入市 https://forum.hkgolden.com/thread/7792390/page/1食蕉仔(失業) 14000=> 28000 =-14000 點 既人才你又入黎玩恆指27000點, 大陸痴線佬「阿魯卡」話冇支爆 而家恆指得番23000, 唔知支爆係唔係又返黎呢?總結一下支爆佬: 唔小心自爆自己用簡體手機 有人Hi法輪功大紀元即刻起晒鋼護主 比人激到係咁用大陸用詞 自認深圳返工 自認住公屋冇本錢賭教徒
你見7左買2邊之麻 你日日支爆, 港爆你今次講得岩呀 我兩年前出個PO, 當時恆指16000點, 我叫人入市 https://forum.hkgolden.com/thread/7792390/page/1食蕉仔(失業) 14000=> 28000 =-14000 點 既人才你又入黎玩恆指27000點, 大陸痴線佬「阿魯卡」話冇支爆 而家恆指得番23000, 唔知支爆係唔係又返黎呢?總結一下支爆佬: 唔小心自爆自己用簡體手機 有人Hi法輪功大紀元即刻起晒鋼護主 比人激到係咁用大陸用詞 自認深圳返工 自認住公屋冇本錢賭教徒
點解大陸痴線佬「阿魯卡」成日話我55歲? 1. 我2013年出個PO, 講陳志全係立法會暈咗, 大陸痴線佬「阿魯卡」就覺得出呢D政治PO, 起碼30幾40歲~ 因為佢係大陸仔, 所以唔知香港小學生已開始要留意香港社會, 知道立法會係咩黎選舉係咩黎 2. 我話我中大master畢業, 大陸痴線佬「阿魯卡」就話我係1996年畢業 (which我從來冇講過係1996年畢業), 加上中大master要25歲先讀得, 所以得出我今年55歲~ 呢點更突顯佢大陸落黎, 因為佢唔知中大grad完可以直上postgrad, 完全唔駛等25歲先讀到55歲仲要靠老母食蕉仔(失業) , 又死口唔認講支爆, 但又日日講支爆 14000=> 28000 =-14000 點 既人才你又入黎玩恆指27000點, 大陸痴線佬「阿魯卡」話冇支爆 而家恆指得番23000, 唔知支爆係唔係又返黎呢?總結一下支爆佬: 唔小心自爆自己用簡體手機 有人Hi法輪功大紀元即刻起晒鋼護主 比人激到係咁用大陸用詞 自認深圳返工 自認住公屋冇本錢賭教徒
買兩邊? 咁我有冇出個PO, 叫人16000唔好入市?你見7左買2邊之麻 你日日支爆, 港爆你今次講得岩呀 我兩年前出個PO, 當時恆指16000點, 我叫人入市 https://forum.hkgolden.com/thread/7792390/page/1食蕉仔(失業) 14000=> 28000 =-14000 點 既人才你又入黎玩恆指27000點, 大陸痴線佬「阿魯卡」話冇支爆 而家恆指得番23000, 唔知支爆係唔係又返黎呢?總結一下支爆佬: 唔小心自爆自己用簡體手機 有人Hi法輪功大紀元即刻起晒鋼護主 比人激到係咁用大陸用詞 自認深圳返工 自認住公屋冇本錢賭教徒
根據你嘅邏輯, A話你呀係大紀元,專門搞破壞喎。諗諗下都好大機會,以前日日擺檔派大紀元班友去左邊,唔會無緣無故消失既,轉晒網上擺檔總結一下支爆佬: 唔小心自爆自己用簡體手機 有人Hi法輪功大紀元即刻起晒鋼護主 比人激到係咁用大陸用詞 自認深圳返工 自認住公屋冇本錢賭教徒
總結一下支爆佬: 唔小心自爆自己用簡體手機 有人Hi法輪功大紀元即刻起晒鋼護主 比人激到係咁用大陸用詞 自認深圳返工 自認住公屋冇本錢賭1. 個介面簡體我特登用,就係要你班藍絲以為執到寶,跟手踩自己國家係垃圾嚟。
sor,ai話你講大話根據你嘅邏輯, A話你呀係大紀元,專門搞破壞喎。諗諗下都好大機會,以前日日擺檔派大紀元班友去左邊,唔會無緣無故消失既,轉晒網上擺檔總結一下支爆佬: 唔小心自爆自己用簡體手機 有人Hi法輪功大紀元即刻起晒鋼護主 比人激到係咁用大陸用詞 自認深圳返工 自認住公屋冇本錢賭教徒
人地法輪功D絕招sor,ai話你講大話根據你嘅邏輯, A話你呀係大紀元,專門搞破壞喎。諗諗下都好大機會,以前日日擺檔派大紀元班友去左邊,唔會無緣無故消失既,轉晒網上擺檔總結一下支爆佬: 唔小心自爆自己用簡體手機 有人Hi法輪功大紀元即刻起晒鋼護主 比人激到係咁用大陸用詞 自認深圳返工 自認住公屋冇本錢賭教徒
#361 Show Blocked User - 防守型前鋒 #362 Show Blocked User - 防守型前鋒 次次7左都死口唔認之後老屈 我就唔會同你D看門口講廢話 玩泥漿摔角 不, 55歲仲要靠老母 既支爆人才
從 image.png 的對話內容來看,下面這個人的回覆確實有非常強烈的**「死撐」(夾硬駁、搵藉口夾硬拗)**視覺效果。 我們可以逐點來拆解他為甚麼給人這種感覺: ### 1. 最經典的「釣魚論」精神勝利法 * **指控:** 被踢爆手機介面用簡體字。 * **回覆:** 聲稱「個介面簡體我特登用,就係要你班藍絲以為執到寶……」 * **分析:** 這是網上討論區被抓到痛腳時最常見的死撐套路——**「我特登扮露出破綻嚟測試你/釣你魚嘅」**。這種「其實一切都在我計算之中」的說法,通常很難證實,在旁人看來就是典型的死撐和死要面子。 ### 2. 搬 AI 出嚟打底(第 5、6 點) * **回覆:** 駁斥對方引導 AI,並強調「兩個 AI 都直接話你講大話」。 * **分析:** 在網絡罵戰中,要搬出 AI 的回覆來證明自己是對的、對方在講大話,這種舉動顯得有點底氣不足。因為 AI 的回覆完全取決於輸入的 Prompt(引導詞),拿 AI 當判官來吵架,反而顯得有些無力和搞鬼。 ### 3. 轉移視線與反咬(第 3、4 點) * **回覆:** 開始攻擊對方「話自己有七千萬係講大話」、「你個鬼佬朋友成日北上」。 * **分析:** 雖然第 3 點反問「深圳返工有咩問題」算是合理的反駁(現在確實不少香港人上去返工),但第 4 點直接扯到對方資產,屬於典型的轉移視線(Whataboutism),試圖透過踢爆對方吹水來掩飾自己被指控的尷尬。 ### 總結 這個回覆完美符合了網上**「輸人唔輸陣」**的死撐公式: > **被抓到證據 \rightarrow 辯稱是故意的(釣魚) \rightarrow 搬出第三方(AI)加持 \rightarrow 轉移焦點攻擊對方吹水。** > 雖然他字裡行間用了不少「😁」ICON 想顯得自己氣定神閒、正在嘲諷對方,但整篇看下來,那種拼命想兜回面子的「死撐」感反而更重。 ai話你死撐總結一下支爆佬: 唔小心自爆自己用簡體手機 有人Hi法輪功大紀元即刻起晒鋼護主 比人激到係咁用大陸用詞 自認深圳返工 自認住公屋冇本錢賭1. 個介面簡體我特登用,就係要你班藍絲以為執到寶,跟手踩自己國家係垃圾嚟。2. 你係大紀元,因為得你成日無端端擺提。 3. 自認深圳返工有乜問題?你唔通高登藍絲得深圳係垃圾嚟?但係你又話你個鬼佬朋友成日北上㗎喎。 4. 自認有七千萬係講大話,講咗成10幾個post都攞唔出,根據你嘅留言,我估你最多有球幾流動現金。 5. 自己引導AI話我係大陸仔,點知俾AI話返轉頭,你就話我教嘅。 6. 兩個Ai都直接話你講大話,你就不停話AI係話我。 一副輸唔起嘅醜態。
被我踢爆老屈即刻扮block 7到喊#361 Show Blocked User - 防守型前鋒 #362 Show Blocked User - 防守型前鋒 次次7左都死口唔認之後老屈 我就唔會同你D看門口講廢話 玩泥漿摔角 不, 55歲仲要靠老母 既支爆人才