創有無打算去測個腦係唔係弱智? d波同馬賭得好順但輸錢賭成晚 結餘 1200
賺個玩創有無打算去測個腦係唔係弱智? d波同馬賭得好順但輸錢賭成晚 結餘 1200
要認叻就而家啦,過多一兩日又輸曬死曬狗潛水創有無打算去測個腦係唔係弱智? d波同馬賭得好順但輸錢賭成晚 結餘 1200
看錯以為女足(好)大波607.9餘額+100流蛇+150 4串15 +5條過關輸143女足大波 3.5+4.5球大救番我 打番上去
創有無打算去測個腦係唔係弱智? d波同馬賭得好順但輸錢要check?
淨咁少今日夠食飯定夠叫雞?創有無打算去測個腦係唔係弱智? d波同馬賭得好順但輸錢賭成晚 結餘 1200
海地2:1走左佬啦
嫖完賭完捐完,根據往例今日會大吃大喝,再買一堆九屎垃圾嘢淨咁少今日夠食飯定夠叫雞?創有無打算去測個腦係唔係弱智? d波同馬賭得好順但輸錢賭成晚 結餘 1200
捐500宣明會,還100比流狗流狗慘過乞衣不如還1蚊啦
條友真係十年如一日 窮拎過閪,都要捐五舊水 有錢我拎嚟孝敬父母唔好捐500宣明會,還100比流狗流狗慘過乞衣不如還1蚊啦
唔洗check,直接送去庇護中心入筷子創有無打算去測個腦係唔係弱智? d波同馬賭得好順但輸錢要check?
好拎悶囉 捐拎咗500㗎嫖完賭完捐完,根據往例今日會大吃大喝,再買一堆九屎垃圾嘢淨咁少今日夠食飯定夠叫雞?創有無打算去測個腦係唔係弱智? d波同馬賭得好順但輸錢賭成晚 結餘 1200
佢本係1000,咪贏左200囉好拎悶囉 捐拎咗500㗎嫖完賭完捐完,根據往例今日會大吃大喝,再買一堆九屎垃圾嘢淨咁少今日夠食飯定夠叫雞?創有無打算去測個腦係唔係弱智? d波同馬賭得好順但輸錢賭成晚 結餘 1200幾時有得睇贏錢
你自己睇吓你講乜勁嘢 捐500贏200??佢本係1000,咪贏左200囉好拎悶囉 捐拎咗500㗎嫖完賭完捐完,根據往例今日會大吃大喝,再買一堆九屎垃圾嘢淨咁少今日夠食飯定夠叫雞?創有無打算去測個腦係唔係弱智? d波同馬賭得好順但輸錢賭成晚 結餘 1200幾時有得睇贏錢