輸勁曬啦,有贏仲唔上黎認屎認屁咩如果擒晚有投降, 唔應該輸晒架喎創仔而家係唔係all in美國反cup? 有5.7喎 一炮過啦~~唔係豬曬咩仲邊有得痾煙定係買煙賠煙
佢就真係似職賭喇 嚴守紀律 唔貪刀 會反省錯誤從中學習 目標明確 執少唔緊要最緊要唔好蝕白卡都有好多種既 可能係自己癲癲地但係人畜無害 都會好似賤種咁反社會人格人地係高登好似白卡,現實有工返有腦有策略識平衡賭食玩透過 HKG 分享一則貼文:投奔怒海 之 半流浪澳門 https://forum.hkgolden.com/thread/8063307/page/1 龜頭軒學下人啦 人哋練完真係去實戰人地起碼識得坐低食下野 唔係趕頭趕命去輸完就走點似得肥佬去澳門食杯面
幾有道理騮蛇唔駛咁騮 你被創狗拎狗起碼攞返$100 白卡明被鳳仙拎狗咩都冇流蛇依家先鞭創狗屍咁因為份殘琴晚出咗 2480真係鋪咗馬會啲草皮 坐緊車咪Hi幾句
12900幾有道理騮蛇唔駛咁騮 你被創狗拎狗起碼攞返$100 白卡明被鳳仙拎狗咩都冇流蛇依家先鞭創狗屍咁因為份殘琴晚出咗 2480真係鋪咗馬會啲草皮 坐緊車咪Hi幾句
咁我真係覺得龜頭軒手頭鬆會還咁D, 即係要幸福蟲咁找緊剎那贏錢, 即嘔返小小. 水魚明就12900幾有道理騮蛇唔駛咁騮 你被創狗拎狗起碼攞返$100 白卡明被鳳仙拎狗咩都冇流蛇依家先鞭創狗屍咁因為份殘琴晚出咗 2480真係鋪咗馬會啲草皮 坐緊車咪Hi幾句
二蛇係勁人佢就真係似職賭喇 嚴守紀律 唔貪刀 會反省錯誤從中學習 目標明確 執少唔緊要最緊要唔好蝕白卡都有好多種既 可能係自己癲癲地但係人畜無害 都會好似賤種咁反社會人格人地係高登好似白卡,現實有工返有腦有策略識平衡賭食玩透過 HKG 分享一則貼文:投奔怒海 之 半流浪澳門 https://forum.hkgolden.com/thread/8063307/page/1 龜頭軒學下人啦 人哋練完真係去實戰人地起碼識得坐低食下野 唔係趕頭趕命去輸完就走點似得肥佬去澳門食杯面
賣出去啦 幾個公仔佬凶神惡煞 條短丁肥閪即刻賴尿瘡傻,公仔面一次都食幾個 公仔佬又驚閪咩
創冇錢就冇hp冇mp 想要佢還錢就要俾佢更多嘅錢先有動力咁我真係覺得龜頭軒手頭鬆會還咁D, 即係要幸福蟲咁找緊剎那贏錢, 即嘔返小小. 水魚明就12900幾有道理騮蛇唔駛咁騮 你被創狗拎狗起碼攞返$100 白卡明被鳳仙拎狗咩都冇流蛇依家先鞭創狗屍咁因為份殘琴晚出咗 2480真係鋪咗馬會啲草皮 坐緊車咪Hi幾句
上來講下2400精兵點分配
啲精1分鐘射晒出黎上來講下2400精兵點分配毅進星流蛇 100
- 當年 "幸福虫" 真係可以 "全身而退" 既 "幸存者"咁我真係覺得龜頭軒手頭鬆會還咁D, 即係要幸福蟲咁找緊剎那贏錢, 即嘔返小小. 水魚明就12900幾有道理騮蛇唔駛咁騮 你被創狗拎狗起碼攞返$100 白卡明被鳳仙拎狗咩都冇流蛇依家先鞭創狗屍咁因為份殘琴晚出咗 2480真係鋪咗馬會啲草皮 坐緊車咪Hi幾句
又要諗下,賺左創錢,幸蟲巴即刻出事潛水 流蛇閪明呢啲蝕錢就咩事都冇- 當年 "幸福虫" 真係可以 "全身而退" 既 "幸存者"咁我真係覺得龜頭軒手頭鬆會還咁D, 即係要幸福蟲咁找緊剎那贏錢, 即嘔返小小. 水魚明就12900幾有道理騮蛇唔駛咁騮 你被創狗拎狗起碼攞返$100 白卡明被鳳仙拎狗咩都冇流蛇依家先鞭創狗屍咁因為份殘琴晚出咗 2480真係鋪咗馬會啲草皮 坐緊車咪Hi幾句
創狗果啲係污糟錢又要諗下,賺左創錢,幸蟲巴即刻出事潛水 流蛇閪明呢啲蝕錢就咩事都冇- 當年 "幸福虫" 真係可以 "全身而退" 既 "幸存者"咁我真係覺得龜頭軒手頭鬆會還咁D, 即係要幸福蟲咁找緊剎那贏錢, 即嘔返小小. 水魚明就12900幾有道理騮蛇唔駛咁騮 你被創狗拎狗起碼攞返$100 白卡明被鳳仙拎狗咩都冇流蛇依家先鞭創狗屍咁因為份殘琴晚出咗 2480真係鋪咗馬會啲草皮 坐緊車咪Hi幾句
- 仲有伯納、魚腩呢?又要諗下,賺左創錢,幸蟲巴即刻出事潛水 流蛇閪明呢啲蝕錢就咩事都冇- 當年 "幸福虫" 真係可以 "全身而退" 既 "幸存者"咁我真係覺得龜頭軒手頭鬆會還咁D, 即係要幸福蟲咁找緊剎那贏錢, 即嘔返小小. 水魚明就12900幾有道理騮蛇唔駛咁騮 你被創狗拎狗起碼攞返$100 白卡明被鳳仙拎狗咩都冇流蛇依家先鞭創狗屍咁因為份殘琴晚出咗 2480真係鋪咗馬會啲草皮 坐緊車咪Hi幾句