賭場旁邊鶴:5000 妓女:800 宣明會:500 流蛇:100
賭場旁邊鶴:5000 妓女:800 宣明會:500 流蛇:100雖然唔啱聽,但創認為流蛇連雞都不如
創有比錢佢賺賭場旁邊鶴:5000 妓女:800 宣明會:500 流蛇:100雖然唔啱聽,但創認為流蛇連雞都不如
前三個係創自己自願科水,流蛇求創先得一舊水創有比錢佢賺賭場旁邊鶴:5000 妓女:800 宣明會:500 流蛇:100雖然唔啱聽,但創認為流蛇連雞都不如
騮蛇唔駛咁騮 你被創狗拎狗起碼攞返$100 白卡明被鳳仙拎狗咩都冇流蛇依家先鞭創狗屍咁因為份殘琴晚出咗 2480真係鋪咗馬會啲草皮 坐緊車咪Hi幾句
挑, 流傻嬲咪又又繼續助養創狗騮蛇唔駛咁騮 你被創狗拎狗起碼攞返$100 白卡明被鳳仙拎狗咩都冇流蛇依家先鞭創狗屍咁因為份殘琴晚出咗 2480真係鋪咗馬會啲草皮 坐緊車咪Hi幾句
賭場旁邊鶴:5000 妓女:800 宣明會:500 流蛇:100丹:蛋撻 全:債
透過 HKG 分享一則貼文:投奔怒海 之 半流浪澳門 https://forum.hkgolden.com/thread/8063307/page/1 龜頭軒學下人啦 人哋練完真係去實戰人地起碼識得坐低食下野 唔係趕頭趕命去輸完就走
創仔而家係唔係all in美國反cup? 有5.7喎 一炮過啦~~唔係豬曬咩仲邊有得痾煙
見佢成日自言自語 睇完佢個po 都幾有紀律喎透過 HKG 分享一則貼文:投奔怒海 之 半流浪澳門 https://forum.hkgolden.com/thread/8063307/page/1 龜頭軒學下人啦 人哋練完真係去實戰人地起碼識得坐低食下野 唔係趕頭趕命去輸完就走
人地係高登好似白卡,現實有工返有腦有策略識平衡賭食玩透過 HKG 分享一則貼文:投奔怒海 之 半流浪澳門 https://forum.hkgolden.com/thread/8063307/page/1 龜頭軒學下人啦 人哋練完真係去實戰人地起碼識得坐低食下野 唔係趕頭趕命去輸完就走
如果擒晚有投降, 唔應該輸晒架喎創仔而家係唔係all in美國反cup? 有5.7喎 一炮過啦~~唔係豬曬咩仲邊有得痾煙定係買煙賠煙
白卡都有好多種既 可能係自己癲癲地但係人畜無害 都會好似賤種咁反社會人格人地係高登好似白卡,現實有工返有腦有策略識平衡賭食玩透過 HKG 分享一則貼文:投奔怒海 之 半流浪澳門 https://forum.hkgolden.com/thread/8063307/page/1 龜頭軒學下人啦 人哋練完真係去實戰人地起碼識得坐低食下野 唔係趕頭趕命去輸完就走點似得肥佬去澳門食杯面
創狗條粉腸尋晚應該未輸晒嘅,佢話買德國對家中左,又半場大又中,剩係輸左角大姐,係睇吓宜家打緊果場買左咩姐。。。D波輸得咁唔順?