半場大機率好低下,寧願贏少啲買全場30幾分鐘個陣見到條友買半場大(多過兩球) 即刻望兩隊都冇入波啫係依家賭神贏咗幾多?半場1:1 但最後開左幾多角?主客各一角 輸唔晒既,投降快應該輸一半左右啦
叫左佢買自己對家 唔信抵佢輸半場1:1 但最後開左幾多角?主客各一角 輸唔晒既,投降快應該輸一半左右啦
有啊開波冇耐就1:1 我估40分鐘跳車都收番幾多30幾分鐘個陣見到條友買半場大(多過兩球) 即刻望兩隊都冇入波啫係依家賭神贏咗幾多?半場1:1 但最後開左幾多角?主客各一角 輸唔晒既,投降快應該輸一半左右啦
爆冷喎,賭神創贏唔少啦唔識波,創蛇係唔係贏翻倍可以去澳門同還錢比流蛇?
爆冷喎,賭神創贏唔少啦條友話買主同和,有買嗎阿創
唔好潛水啊潛硬啦
馬會賭得好拎順嗰個 咁拎冇壓力,走去借7500 $1000找數啊今日過左啦咩
唔小心睇電視睇到暉哥 今日可能出去叫隻大波 G嗰日收工見到佢著啲牙婆裙加埋個弱智樣畢到HiHi 不過有得Hi會Hi到佢大肚
我目的係要佢唔著衫 佢著咩衫我都係想Hi她唔小心睇電視睇到暉哥 今日可能出去叫隻大波 G嗰日收工見到佢著啲牙婆裙加埋個弱智樣畢到HiHi 不過有得Hi會Hi到佢大肚