創仔輸少少唔駛灰心喇, 我呢個六月買錯垃圾股輸左35000鎂斬哂倉都係咁喇我琴日都睇錯,入左AMC江東子弟多才俊,捲土重來未可知!
輸剩500 入100八仔, 還110行家(90出,250入gameone)明明話賭得好順架
場場收錢,點會輸架輸剩500 入100八仔, 還110行家(90出,250入gameone)明明話賭得好順架
係喎,但d錢去左邊呢場場收錢,點會輸架輸剩500 入100八仔, 還110行家(90出,250入gameone)明明話賭得好順架
不翼而飛係喎,但d錢去左邊呢場場收錢,點會輸架輸剩500 入100八仔, 還110行家(90出,250入gameone)明明話賭得好順架
輸剩500 入100八仔, 還110行家(90出,250入gameone)創,喺你眼中流sir 仲低賤過行家?
你班高登伯賭得咁能大我30幾歲 未到伯囉
賭得順同贏錢係兩回事輸剩500 入100八仔, 還110行家(90出,250入gameone)明明話賭得好順架
輸得好順輸剩500 入100八仔, 還110行家(90出,250入gameone)明明話賭得好順架
聽日又無錢開飯喇喎輸得好順輸剩500 入100八仔, 還110行家(90出,250入gameone)明明話賭得好順架
創仔輸少少唔駛灰心喇, 我呢個六月買錯垃圾股輸左35000鎂斬哂倉都係咁喇一路都想問 江東 同 垃圾 有乜關係江東子弟多才俊,捲土重來未可知!
一槍過2000!支持,買咩?
聽日寧為玉碎不作雅存一槍過2000!支持,買咩?
上少少先話輸剩500 點解又有2000拎出嚟賭?一槍過2000!支持,買咩?
支持背水一戰聽日寧為玉碎不作雅存一槍過2000!支持,買咩?
賤津上少少先話輸剩500 點解又有2000拎出嚟賭?一槍過2000!支持,買咩?
創狗幾時再打賞流狗呢賤津上少少先話輸剩500 點解又有2000拎出嚟賭?一槍過2000!支持,買咩?
你由3月講到而家賤津上少少先話輸剩500 點解又有2000拎出嚟賭?一槍過2000!支持,買咩?