紐亞啲反應慢L到呢....不如話班力架冇哂傳統德國嘅防守意識
咁德國入到去都快D被淘汰 [love] [love] [love]打殘力架德國, 如果輸咗領隊會辭職輸左一樣出線
成隊最好既魯蛇都係力架紐亞啲反應慢L到呢....不如話班力架冇哂傳統德國嘅防守意識
呢場班豬手唔會去啦 一早已經係小組第一仲同你硬守咩 根本入第一球係意外嚟....紐亞啲反應慢L到呢....不如話班力架冇哂傳統德國嘅防守意識
呢隊德國可能連英拎都唔夠打宜家隊德國隊只有能力洽細路仔
不留唔覺佢好好成隊最好既魯蛇都係力架紐亞啲反應慢L到呢....不如話班力架冇哂傳統德國嘅防守意識
前十年仲有卻奧斯勉支撐下呢隊德國可能連英拎都唔夠打宜家隊德國隊只有能力洽細路仔
力架無帶腦推窄位仲射乜膠
硬係覺得呢個女球證今場會唔少誤判women