sam哥冇正選南非都晉級 唔該其他最佳第3 踢走韓國佢啦
韓狗係咪九成出局要睇其他組 但應該好多第3名都會有4分
泡菜3分負1球係咪隨時出唔到線9成出唔到
3分-1有d掹車邊韓狗係咪九成出局要睇其他組 但應該好多第3名都會有4分
唉3分-1有d掹車邊韓狗係咪九成出局要睇其他組 但應該好多第3名都會有4分
個人能力強 但係咁多年都係冇有效既戰術就咁睇態度 我唔覺得泡菜想贏其實第一場嬴捷克以為有料 點知原來捷克係組中魚腩
好多4分第3 3分想出超被動 早d搞定登機證啦唉3分-1有d掹車邊韓狗係咪九成出局要睇其他組 但應該好多第3名都會有4分