漏得幾靚 漏俾C朗睇提子中場明明高班過小花隊 你叫球玉點算
丙朗成隊係到幫美斯刷入球吹咩
都要佢自己射得入先得丙朗成隊係到幫美斯刷入球吹咩
大哥:因為你地唔為我踢波漏得幾靚 漏俾C朗睇提子中場明明高班過小花隊 你叫球玉點算
呢d 波要穩入唔易架成隊係到幫美斯刷入球吹咩
點都要留比佢咁都唔射? 冇左腳?等埋梅叔
有火藥味就好睇想睇小花隊對球玉隊
已經4球係手 神射手係咪無得走睇下今場入唔入到多粒,今場贏到,佢最後場分組賽應該唔會出場 包皮陣間又會出場,睇佢入到幾多粒
Hi佢 下場5點先踢已經4球係手 神射手係咪無得走睇下今場入唔入到多粒,今場贏到,佢最後場分組賽應該唔會出場 包皮陣間又會出場,睇佢入到幾多粒
而家係咪場場世界盃補時都起碼5分鐘以上?因為中間多咗飲水時間