比77000買bd抽選都一堆人落 Funny shit不要再說了
you? https://x.com/tonio1616/status/2070720637833036035
@pugmayou? https://x.com/tonio1616/status/2070720637833036035
坦白講係拉大左會中飛既期望@pugmayou? https://x.com/tonio1616/status/2070720637833036035
我呢邊5個人都不中坦白講係拉大左會中飛既期望@pugmayou? https://x.com/tonio1616/status/2070720637833036035到唔中果下係有d 係估唔到bd先行都開得咁少位
我無諗過會中兩日, 甚至無諗過會中 但估唔到中既percentage會係咁樣我呢邊5個人都不中坦白講係拉大左會中飛既期望@pugmayou? https://x.com/tonio1616/status/2070720637833036035到唔中果下係有d 係估唔到bd先行都開得咁少位 機率有點癲
聽日T1 hate watch人又有得集合369出左港安未
7/11個轉冇事既我無諗過會中兩日, 甚至無諗過會中 但估唔到中既percentage會係咁樣我呢邊5個人都不中坦白講係拉大左會中飛既期望@pugmayou? https://x.com/tonio1616/status/2070720637833036035到唔中果下係有d 係估唔到bd先行都開得咁少位 機率有點癲 咁既percentage應該真係淨係抽前排
gta6買日版係咪得日文字幕同配音先唔講lang問題 本身日版就貴D 如果唔想聽日文為何想買日版 不如一開始就諗港版咁樣的話=要轉港版買
日版好似平d港版gta6買日版係咪得日文字幕同配音先唔講lang問題 本身日版就貴D 如果唔想聽日文為何想買日版 不如一開始就諗港版咁樣的話=要轉港版買
竟然 日圓跌到咁日版好似平d港版gta6買日版係咪得日文字幕同配音先唔講lang問題 本身日版就貴D 如果唔想聽日文為何想買日版 不如一開始就諗港版咁樣的話=要轉港版買
日版 9800 港版 568竟然 日圓跌到咁日版好似平d港版gta6買日版係咪得日文字幕同配音先唔講lang問題 本身日版就貴D 如果唔想聽日文為何想買日版 不如一開始就諗港版咁樣的話=要轉港版買
我估6都應該有得轉lang 印象5都有得轉even所謂日版日版 9800 港版 568竟然 日圓跌到咁日版好似平d港版gta6買日版係咪得日文字幕同配音先唔講lang問題 本身日版就貴D 如果唔想聽日文為何想買日版 不如一開始就諗港版咁樣的話=要轉港版買
記得5好似無我估6都應該有得轉lang 印象5都有得轉even所謂日版日版 9800 港版 568竟然 日圓跌到咁日版好似平d港版gta6買日版係咪得日文字幕同配音先唔講lang問題 本身日版就貴D 如果唔想聽日文為何想買日版 不如一開始就諗港版咁樣的話=要轉港版買