nico冇越位就俾廢托搶左後面果個似係冇越
越咁多使唔使睇咁耐?等大莊指示判唔判入球
西班牙就係個種無論成績好唔好 踢法都係咁拎乞人憎 新例就係專治呢啲HiHi 有新例都踢到咁既Hi樣 冇新例仲拎惡哽有耶馬都叫有過人同快節奏睇下,換走佢熄得機
擺到明唔攻想留返d面俾沙地西班牙就係個種無論成績好唔好 踢法都係咁拎乞人憎 新例就係專治呢啲HiHi 有新例都踢到咁既Hi樣 冇新例仲拎惡哽有耶馬都叫有過人同快節奏睇下,換走佢熄得機
耶馬今場都唔係好西班牙就係個種無論成績好唔好 踢法都係咁拎乞人憎 新例就係專治呢啲HiHi 有新例都踢到咁既Hi樣 冇新例仲拎惡哽有耶馬都叫有過人同快節奏睇下,換走佢熄得機
西班牙就係個種無論成績好唔好 踢法都係咁拎乞人憎 新例就係專治呢啲HiHi 有新例都踢到咁既Hi樣 冇新例仲拎惡哽慢慢行住帶波...佢老闆...
瞓哂沖涼先