可能下場首發就係菲力斯搭C朗依家菲力斯跟大哥係沙特搵食上屆世界盃既事佢有講?唔怕比大哥網暴大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢原來係扮睇直播 C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事牙朗 打 剛果, 係隊波戰術唔好 唔關牙朗事 3人VS 8人 死守 中場輸晒俾人 剛果仲可以做到到肉攻擊4年前 沙特2:1 贏過美斯架牙朗話沙特超都好高水準正路贏波,大唔大炒又另計...你咁諗又有少年廚神架啦今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔拎想睇呢隊西波今晚會變身嫁喇..菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥 0:34
沙地爆冷我支持沙地
投資咗半場和祝你好運
上屆可以贏阿根廷,今屆一樣可以贏西班牙,更何況沙特幫襯西甲咁多生意沙地爆冷我支持沙地
西班牙贏波輸盤上場睇沙地班人麻拎麻咋WO
睇下幾分鐘壽味投資咗半場和祝你好運
有耶馬就冇咁妹下妹下但係有啲踢斬入禁區
有耶馬就冇咁妹下妹下但係有啲勁斬入禁區