16強對麥總或者夏拎或者德國贏過巴西過到巴閪先算打隊傷殘隊唔好J 啦 贏阿根廷/法國先J啦日本真係脫亞入歐打隊傷殘隊唔好J 啦 贏瑞典先J啦
SERCH到了 難搵到呢粤4K鞋佬华头#突尼斯vs日本 做大世界鞋佬search唔到鞋佬快10秒or hxty有冇LINK?想睇https://viu.tv/ch/99
世界盃有得咁計?上屆沙地咪皇中之皇?16強對麥總或者夏拎或者德國贏過巴西過到巴閪先算打隊傷殘隊唔好J 啦 贏阿根廷/法國先J啦日本真係脫亞入歐打隊傷殘隊唔好J 啦 贏瑞典先J啦
有能力就一定整多2球追荷蘭點追,又炒瑞典4球
個日本龍門真是日本血統?可能係日本黑人男優既仔
唔係兩球收貨下話入多幾粒啦HiHi[love]