我驚21點輸的 網友如果問我 但我 認為自己要去試一試 澳門 玩一轉 向大家報告 我會盡快開上尚會會員 如果明天去澳門, 我認為自己會輸之前去威尼斯人想申請入金沙會 但唔知點解門口申請果個位做乜無開就無申請到
幾耐無去澳門? 唔開返>?我驚21點輸的 網友如果問我 但我 認為自己要去試一試 澳門 玩一轉 向大家報告 我會盡快開上尚會會員 如果明天去澳門, 我認為自己會輸之前去威尼斯人想申請入金沙會 但唔知點解門口申請果個位做乜無開就無申請到
差唔多年半 唔知係咪果日暫停咗 無膽去問幾耐無去澳門? 唔開返>?我驚21點輸的 網友如果問我 但我 認為自己要去試一試 澳門 玩一轉 向大家報告 我會盡快開上尚會會員 如果明天去澳門, 我認為自己會輸之前去威尼斯人想申請入金沙會 但唔知點解門口申請果個位做乜無開就無申請到
我打算去信德開上尚會, 可能今星期,x京是否很差?差唔多年半 唔知係咪果日暫停咗 無膽去問幾耐無去澳門? 唔開返>?我驚21點輸的 網友如果問我 但我 認為自己要去試一試 澳門 玩一轉 向大家報告 我會盡快開上尚會會員 如果明天去澳門, 我認為自己會輸之前去威尼斯人想申請入金沙會 但唔知點解門口申請果個位做乜無開就無申請到
無去過葡京 覺得去金沙啲鬼佬管理賭場應該會好啲我打算去信德開上尚會, 可能今星期,x京是否很差?差唔多年半 唔知係咪果日暫停咗 無膽去問幾耐無去澳門? 唔開返>?我驚21點輸的 網友如果問我 但我 認為自己要去試一試 澳門 玩一轉 向大家報告 我會盡快開上尚會會員 如果明天去澳門, 我認為自己會輸之前去威尼斯人想申請入金沙會 但唔知點解門口申請果個位做乜無開就無申請到
我要專攻一個賭場先,金沙,我覺得太高級, 你手上有咩會藉先? 你澳門最多輸過, 贏過幾多錢?無去過葡京 覺得去金沙啲鬼佬管理賭場應該會好啲我打算去信德開上尚會, 可能今星期,x京是否很差?差唔多年半 唔知係咪果日暫停咗 無膽去問幾耐無去澳門? 唔開返>?我驚21點輸的 網友如果問我 但我 認為自己要去試一試 澳門 玩一轉 向大家報告 我會盡快開上尚會會員 如果明天去澳門, 我認為自己會輸之前去威尼斯人想申請入金沙會 但唔知點解門口申請果個位做乜無開就無申請到
無會藉 我都係去過2,3次 贏1000-1500右左就走我要專攻一個賭場先,金沙,我覺得太高級, 你手上有咩會藉先? 你澳門最多輸過, 贏過幾多錢?無去過葡京 覺得去金沙啲鬼佬管理賭場應該會好啲我打算去信德開上尚會, 可能今星期,x京是否很差?差唔多年半 唔知係咪果日暫停咗 無膽去問幾耐無去澳門? 唔開返>?我驚21點輸的 網友如果問我 但我 認為自己要去試一試 澳門 玩一轉 向大家報告 我會盡快開上尚會會員 如果明天去澳門, 我認為自己會輸之前去威尼斯人想申請入金沙會 但唔知點解門口申請果個位做乜無開就無申請到
可否 如果夠分, 我換舊葡京 酒店房, 但你去玩無會藉 我都係去過2,3次 贏1000-1500右左就走我要專攻一個賭場先,金沙,我覺得太高級, 你手上有咩會藉先? 你澳門最多輸過, 贏過幾多錢?無去過葡京 覺得去金沙啲鬼佬管理賭場應該會好啲我打算去信德開上尚會, 可能今星期,x京是否很差?差唔多年半 唔知係咪果日暫停咗 無膽去問幾耐無去澳門? 唔開返>?我驚21點輸的 網友如果問我 但我 認為自己要去試一試 澳門 玩一轉 向大家報告 我會盡快開上尚會會員 如果明天去澳門, 我認為自己會輸之前去威尼斯人想申請入金沙會 但唔知點解門口申請果個位做乜無開就無申請到