檸檬集集都係等比人捉人質王
Hi你識clock up又唔一早用咁快屈人機邊好玩
唔駛睇咸帶都可以直接攞彈頭粒彈大到笑拎咗
peach公主。檸檬集集都係等比人捉人質王
punish領域展開一下就冇我都心諗東莞仔會唔會喺人地領域再開自己領域。
消毒都唔拎使,夾粒子彈出黎貼塊膠布就止咗血,勁過阿漆。唔駛睇咸帶都可以直接攞彈頭粒彈大到笑拎咗
其實今集都冇解開大哥嘅心結,一句叫佢好好悼念細佬就算。冇時間 要趕主線
連魔王都會中月讀,咁唔拎駛打啦夢中版嘅Geats神。
10集打4魔王,啲編劇用唔用下腦9集都打唔死,最後一集exdream改寫一次打晒4隻。
實際只係打1隻 其他騎士身體入面走出黎個D係過場用10集打4魔王,啲編劇用唔用下腦9集都打唔死,最後一集exdream改寫一次打晒4隻。
10集打4魔王,啲編劇用唔用下腦呢兩集阿伯劇情我已經睇得出大老師無拎用過腦 兩集劇情,好似好有大道理咁又比阿畢說下教咁,點知都係射畢咗佢,再攝個國產007劇情入去 Hi你係想寫阿伯個心態突然被夢魔影響搞到射阿畢就直接拍埋,唔好諗住又過幾集後攝拎返d情節入嚟扮設定(我都唔拎提套嘢一開波講個幾度勁門開哂會點點點但而家已經見不拎到堆勁門嘅事) 大老師成拎日玩呢d無頭無尾劇情再隔幾集補返就扮拎哂大反轉咁 一套嘢係d大橋玩一兩次就叫還可以,但成拎日玩就似寫個下諗唔拎到之後又發現可以借嚟用下加返入去先