Hi佢老尾 日日升 升到癲 一年成幾年人工 家陣D人真係唔怕跌又唔係賭身家 跌左咪坐下先
香港時間今晚6點幾話會發射實驗太空回收設備,唔知會對股價有咩幫助一爆 唔見5成
咁拎刺激6點53分開市前射一次
準備130訓身重倉80先
準備130訓身重倉上返16幾
買Mu,Sndk好過。。。ed 故仔得 2 3 年,仲要 price in 晒 火星故事隨時 20-30 年以上,最緊要對手少
等30年 幫班股東安排射官材上太空買Mu,Sndk好過。。。ed 故仔得 2 3 年,仲要 price in 晒 火星故事隨時 20-30 年以上,最緊要對手少