有出tiffa figure已經好比面套野咁悶緊係周邊小d當00模型出到第n咁多個版本的時候 gundam x連一部似樣少少的發展型都冇 見到係連幾設人氣都爭太遠 模型上rg仲有大把機排緊隊,唔期望今年會輪到gundam x hguc 1/144都叫有出過應該唔會翻出 冷門機體來講連g-unit近兩年耐唔耐就出一部用來試作新模或新結構的模型 我諗今年搞埋hydra都唔荒會搞gundam x
唔好強姦套作品啦。。。。。慶祝作品30周年點解會構成「強姦」原作
G,W,X 最悶真係X係
主角,配角,boss角都唔吸引,得條女跑出G,W,X 最悶真係X係
正正經經出下玩具就算 唔好搞後續故事 上年W感覺都係虎頭蛇尾唔好強姦套作品啦。。。。。慶祝作品30周年點解會構成「強姦」原作
機設ok既 但敵機就認真麻麻 係故仔最後腰斬太傷主角,配角,boss角都唔吸引,得條女跑出G,W,X 最悶真係X係
衰過turn a主角,配角,boss角都唔吸引,得條女跑出G,W,X 最悶真係X係
你個金庸比喻一流有出tiffa figure已經好比面套野咁悶緊係周邊小d當00模型出到第n咁多個版本的時候 gundam x連一部似樣少少的發展型都冇 見到係連幾設人氣都爭太遠 模型上rg仲有大把機排緊隊,唔期望今年會輪到gundam x hguc 1/144都叫有出過應該唔會翻出 冷門機體來講連g-unit近兩年耐唔耐就出一部用來試作新模或新結構的模型 我諗今年搞埋hydra都唔荒會搞gundam x 金庸比喻,X係書劍陳家洛,W,SEED,00人氣係喬峰,楊過,令狐沖
hg double X大大張金色貼紙,睇見都覺得醜Double x幾靚ar Double x連g falcon我都買左robot魂
台仔話x只有3好 迪花,衛星微波炮,閃光系統 完衰過turn a主角,配角,boss角都唔吸引,得條女跑出G,W,X 最悶真係X係
諗起劇中出得果一兩集既高達 名都唔拎記得,仲衰過G機設ok既 但敵機就認真麻麻 係故仔最後腰斬太傷主角,配角,boss角都唔吸引,得條女跑出G,W,X 最悶真係X係
HiHi,我連敵機咩樣一部都唔記得機設ok既 但敵機就認真麻麻 係故仔最後腰斬太傷主角,配角,boss角都唔吸引,得條女跑出G,W,X 最悶真係X係
W堆機播足成套都係個幾部緊係易記HiHi,我連敵機咩樣一部都唔記得機設ok既 但敵機就認真麻麻 係故仔最後腰斬太傷主角,配角,boss角都唔吸引,得條女跑出G,W,X 最悶真係X係W 連啲無人機個樣都易記入腦多啲 maf
止唔止幾部,主角方5部,5部都有強化,多1,多2,艾比安,紅藍有防護力場個2部W堆機播足成套都係個幾部緊係易記HiHi,我連敵機咩樣一部都唔記得機設ok既 但敵機就認真麻麻 係故仔最後腰斬太傷主角,配角,boss角都唔吸引,得條女跑出G,W,X 最悶真係X係W 連啲無人機個樣都易記入腦多啲 maf
X無記錯喺日本播果陣係撞正eva套野悶到HiHi啊,根本同時代個幾年大or遲旖佢10年,8年把好睇過佢啦如果係既話,就算係w或者seed都應該收硬皮被腰斬收場
X無記錯喺日本播果陣係撞正eva套野悶到HiHi啊,根本同時代個幾年大or遲過佢10年,8年大把好睇過佢啦如果係既話,就算係w或者seed都應該收硬皮被腰斬收場 我一氣睇仲要個時仲後生都差d頂唔順 ,首播一星期一集睇個堆大佬都唔知點捱
華沙哥都ok嘅 佢兄弟紫色個部真係唔知想點HiHi,我連敵機咩樣一部都唔記得機設ok既 但敵機就認真麻麻 係故仔最後腰斬太傷主角,配角,boss角都唔吸引,得條女跑出G,W,X 最悶真係X係W 連啲無人機個樣都易記入腦多啲 maf