無辦法啦 鬼叫高登仔鐘意咩呢句真 一班無腦高登仔一辣就著 就中正佢下懷
其實我都好唔開心 我係藍字女user 所以去到幾個post都被人鬧賤鬧臭雞 我又唔係一本道呢啲冚家鏟 做錯咩要係咁話我賤 我even無辣過任何高登仔.. 係高登仔無腦 定係我上咗高登咁多年係錯無辦法啦 鬼叫高登仔鐘意咩呢句真 一班無腦高登仔一辣就著 就中正佢下懷
無辦法啦 鬼叫高登仔鐘意咩佢成拎日改名 有時中拎左計
三角個post 班歷史學家真係on拎9 個個覺得自己係專家 D偉論笑到我三國話題佢都開左好鬼多 睇到厭啦,但有班友入去留言傾一本道D問題通通都係無答案 入面班友就死拗爛拗泥漿摔角
班三國學家 打無雙睇演義就覺得自己生活過係三國時代咁 仲要同D武將好熟咁,人地諗乜都知咁三角個post 班歷史學家真係on拎9 個個覺得自己係專家 D偉論笑到我三國話題佢都開左好鬼多 睇到厭啦,但有班友入去留言傾一本道D問題通通都係無答案 入面班友就死拗爛拗泥漿摔角 睇左d留言,9吹佬多
新名 叫做儂本多情.又改名
成日架啦新名 叫做儂本多情.又改名
呢個名好似已經唔只一次成日架啦新名 叫做儂本多情.又改名
認住ID:450788係一本道就得 唔好覆佢任何POST佢就會壽味要多人做先得 好多盲曹同埋班熱狗會幫佢推post
認住ID:450788係一本道就得 唔好覆佢任何POST佢就會壽味哂氣啦 大家人覆
成拎日吹自己搵咗300萬想人葡萄佢 我有300萬就唔拎會日日上嚟開off post啦咪就係 佢又成功引戰財仔台班友