咪咁衰啦 佢算係網絡盛行後既一個悲劇 好在佢現實係笠水怪 唔敢走去攪條女 否則又呢多單殺人案飲緊奶茶都笑到噴左佢現實中應該患左嚴重嘅溝通障礙(源於極度自我中心),而高登係佢唯一一個可以大致滿足到佢要求嘅討論區(因為多人回佢d off post,又唔會bam。。。去到連登就比人當狗咁拎,所以返高登之後就不斷出兒登post,一來有人回,二來可以發洩佢對兒登嘅私怨) 佢依家己經出現左分唔清現實同虛擬嘅病徵,仲唔去睇精神科,遲d可能思覺失調個咸post 又推返上黎 11小時 5小時 條友都cls何解好地地一個人類要將全副心機精神放o係網絡世界呢?
條友都幾典型毒拎咁 現實九成唔識同人溝通果隻老老實實 佢想溝呢個女同事佢衰玩爛左個頭 佢想同條女熟 竟然係無厘頭買多份早餐又送野比條女佢今朝兩左兩個減肥post 一唔追擊佢就一班人唔知頭唔知路又比佢帶風露 仲有班傻勁又同佢拗拉麵雲吞麵 不過無計 高登好多人都係現實失敗者係度刷存在感 硬係覺得自己與別不同李白咁時不與我咁我淨知距對女人 好執著 好想追到果條前女同事咁 但又要o係條女面前扮唔在乎條女 個頭開成咁 正常一個女仔都唔會對佢有好感 最後 條女就嚇到QUIT JOB
7 年前 http://forum10.hkgolden.com/view.aspx?message=5004164&highlight_id=435448 一本道連while loop都唔識寫 唔怪得做個it maintenance做半年都做唔掂俾人炒咗一本道就黎Seven均全高登咁多個台 https://forum.hkgolden.com/thread/4984628/page/3
#28 7 年前 一本道繼扮去旅行之後又一力作 : 扮買股票以佢脾性 如果佢係有買而又大賺 一定會POST持倉圖曬命啦 實情佢篤空氣買股 輸左就自己好彩無玩真銀 贏左就自己好眼光可以沾沾自喜https://forum.hkgolden.com/thread/4993953/page/2
網絡害左佢囉 有網絡 佢就唔使同人見面傾電話gathering 攪到一向溝通唔掂既佢剩係識得打字或手寫輸入條友都幾典型毒拎咁 現實九成唔識同人溝通果隻老老實實 佢想溝呢個女同事佢衰玩爛左個頭 佢想同條女熟 竟然係無厘頭買多份早餐又送野比條女佢今朝兩左兩個減肥post 一唔追擊佢就一班人唔知頭唔知路又比佢帶風露 仲有班傻勁又同佢拗拉麵雲吞麵 不過無計 高登好多人都係現實失敗者係度刷存在感 硬係覺得自己與別不同李白咁時不與我咁我淨知距對女人 好執著 好想追到果條前女同事咁 但又要o係條女面前扮唔在乎條女 個頭開成咁 正常一個女仔都唔會對佢有好感 最後 條女就嚇到QUIT JOB
初頭見佢開感情post好慘 我重同佢傾好耐唔好話你 我都有時會仲伏 佢有pm過我 改名應該我地check到呢排多番上高登 發覺佢真係好乞人憎 咁多年嚟我都無block過一個巴打 佢真係第一個
佢user name森林和原野o個期我都做左真心膠 中左佢d 痴水吹post伏初頭見佢開感情post好慘 我重同佢傾好耐唔好話你 我都有時會仲伏 佢有pm過我 改名應該我地check到呢排多番上高登 發覺佢真係好乞人憎 咁多年嚟我都無block過一個巴打 佢真係第一個
初頭見佢開感情post好慘 我重同佢傾好耐巴打做咩呢排多番上高登 發覺佢真係好乞人憎 咁多年嚟我都無block過一個巴打 佢真係第一個
其實股票同阿詩係真佢user name森林和原野o個期我都做左真心膠 中左佢d 痴水吹post伏初頭見佢開感情post好慘 我重同佢傾好耐唔好話你 我都有時會仲伏 佢有pm過我 改名應該我地check到呢排多番上高登 發覺佢真係好乞人憎 咁多年嚟我都無block過一個巴打 佢真係第一個
咁扮野咁樣嚇走人wo老老實實 佢想溝呢個女同事佢衰玩爛左個頭 佢想同條女熟 竟然係無厘頭買多份早餐又送野比條女佢今朝兩左兩個減肥post 一唔追擊佢就一班人唔知頭唔知路又比佢帶風露 仲有班傻勁又同佢拗拉麵雲吞麵 不過無計 高登好多人都係現實失敗者係度刷存在感 硬係覺得自己與別不同李白咁時不與我咁我淨知距對女人 好執著 好想追到果條前女同事咁 但又要o係條女面前扮唔在乎條女 個頭開成咁 正常一個女仔都唔會對佢有好感 最後 條女就嚇到QUIT JOB
都痴拎線你做乜咁上心..咁激動.. 一件垃圾姐, 見到咪Hi兩句, 唔洗咁上心WO
我無激動!!!!無激動!!!!無激動!!!! 條友真係好煩 唔想有其他人中伏都痴拎線你做乜咁上心..咁激動.. 一件垃圾姐, 見到咪Hi兩句, 唔洗咁上心WO
冷靜d..我無激動!!!!無激動!!!!無激動!!!! 條友真係好煩 唔想有其他人中伏都痴拎線你做乜咁上心..咁激動.. 一件垃圾姐, 見到咪Hi兩句, 唔洗咁上心WO
三件分身齊上水,之前仲話退出高登又推post
我明... 佢真係好煩我無激動!!!!無激動!!!!無激動!!!! 條友真係好煩 唔想有其他人中伏都痴拎線你做乜咁上心..咁激動.. 一件垃圾姐, 見到咪Hi兩句, 唔洗咁上心WO
最怕係佢用分身開 之後回左post先發現佢係一本道 比佢搞到精神衰弱我明... 佢真係好煩我無激動!!!!無激動!!!!無激動!!!! 條友真係好煩 唔想有其他人中伏都痴拎線你做乜咁上心..咁激動.. 一件垃圾姐, 見到咪Hi兩句, 唔洗咁上心WO佢令到我地好困擾 每一次睇post只要係生面口user name都諗佢會唔會係條冚家鏟
最怕係佢用分身開 之後回左post先發現佢係一本道 比佢搞到精神衰弱我明... 佢真係好煩我無激動!!!!無激動!!!!無激動!!!! 條友真係好煩 唔想有其他人中伏都痴拎線你做乜咁上心..咁激動.. 一件垃圾姐, 見到咪Hi兩句, 唔洗咁上心WO佢令到我地好困擾 每一次睇post只要係生面口user name都諗佢會唔會係條冚家鏟