日本當紅band公開批評謝霆鋒結他技術不濟
JoJoslion
13/8/2018 22:41
霆鋒去年被日本樂隊Glay邀請合作演出,稍后Glay來港開演唱會,有報道指今次Glay不會再邀請霆鋒做嘉賓,因為嫌他上次在彩排時的表現麻麻,其彈吉它技巧欠佳。 阿Paul認為,批評其他人的技術是一個愚蠢的做法,因為好与不好,往往是見仁見智,他說:“其實Glay都不是很好了!不過不可以說好不好的!音樂是很抽象的,最重要是要有誠意同Enjoy(享受),我同霆鋒雖然不熟,不過都看到他有下過苦功,亦看到他有進步。”
艾利薩比斯
13/8/2018 22:44
講事實佢HiHi喇
我討厭麻煩
13/8/2018 22:45
講事實佢HiHi喇
你指阿paul?
愛馬力
13/8/2018 22:55
香港係唔係阿paul最勁?
愛雅還愛雪
13/8/2018 22:58
批評他人技術是愚蠢的做法 其實glay也不是很好了
肇平
13/8/2018 22:59
牙paul
所以話最緊要人面廣
一個人自瀆
13/8/2018 22:59
我來彈!
單拖旅遊達人
13/8/2018 23:34
檸檬最勁係掟結他, 班垃圾架仔識條春咩
簡炳墀(巨乳)
13/8/2018 23:36
唔拎識野
肇平
13/8/2018 23:36
他知道,彈是沒有用的
無畏
14/8/2018 02:05
當年全香港,甚至檸檬的歌迷都知佢彈結他廢 主要是中意佢彈得夠型夠mk 等於宜家佢做廚師,個個都知佢煮野好流,但又點姐,睇佢chok住煮野姐,又唔係真係食
利賓納撈飯
14/8/2018 02:09
批評他人技術是愚蠢的做法 其實glay也不是很好了
光速自打嘴巴
JoJoslion
14/8/2018 13:49
卡拉馬佐夫
14/8/2018 13:50
東方結他巨龍你識拎咩
你吊到我硬晒
14/8/2018 13:55
old news is so
零和遊戲
14/8/2018 14:01
單線solo,你諗到都未必夠姜做
留白既美學,你識條鐵咩
佐倉綾音
14/8/2018 14:03
批評他人技術是愚蠢的做法 其實glay也不是很好了
光速自打嘴巴
老老實實佢講得岩 glay真係麻麻 不過佢講完呢句就自打嘴巴了
脆麻花
14/8/2018 17:32
伯母你好啊
14/8/2018 17:37
又黎
膠速博士
14/8/2018 17:43
單線solo 亞洲第一
有田肥雪
14/8/2018 18:06
呢隊垃圾收檔啦.....霆鋒支結他用緊果時班好樣毛都未出齊
打工狗
14/8/2018 18:08
我來彈!
謝霆鋒
14/8/2018 19:09
FilipeLuis_3
14/8/2018 19:10
差唔多有廿年
d54795099
14/8/2018 19:24
彈結他只是副業。
鍍蕾絲愛黑絲
14/8/2018 19:26
講事實驚你嬲呀廢柴
第 1 頁