我琴日買左collection2000 到底有無可能遮個黑眼圈遮到8成以上?有無遮瑕膏可以遮到淚溝? 遮完黑眼圈仲有個眼袋係到咁同樣問題但我打算買cdp遮暇膏 你試下collection 2000.其實唔錯但我想完美d
我係跟住淚溝個位上遮暇膏,就咁遮冇咁好。跟淚溝果個形黎遮就唔錯。我都遮到7-8成但因為我買深左色所以係面再加一層膚色遮暇我琴日買左collection2000 到底有無可能遮個黑眼圈遮到8成以上?有無遮瑕膏可以遮到淚溝? 遮完黑眼圈仲有個眼袋係到咁同樣問題但我打算買cdp遮暇膏 你試下collection 2000.其實唔錯但我想完美d
無知一問咩係隱形眼線? 我凈係知內眼線我多數都係畫內眼線同隱形眼線 係去party係畫外眼線 自己唔算係油眼如果你要遮瑕 就用液 Revlon colorstay開架黎講冇得輸 聽人講estee lauder double wear都好勁 我自己就未用過所以答你唔到好唔好用 粉餅可以用黎當遮多層順便定埋妝 或者用遮瑕膏 如果皮膚唔差 只係需要遮下d印咁 遮瑕膏上完用粉定左佢就得 你係畫咩眼線先? 內眼線定外眼線 你算唔算油眼 我雙眼皮所以幫你唔到男仔應該唔鐘意搽太厚粉 double wear都幾厚下 但遮瑕係好勁 或者去專櫃試下個感覺 我會搽個薄身既粉底再上遮瑕 加多層粉定妝 男仔一般都係畫內眼線 定係你想畫到韓星咁不過可以痴雙眼皮膠紙/水頂高個雙眼皮
睫毛與睫毛之間果條無知一問咩係隱形眼線? 我凈係知內眼線我多數都係畫內眼線同隱形眼線 係去party係畫外眼線 自己唔算係油眼如果你要遮瑕 就用液 Revlon colorstay開架黎講冇得輸 聽人講estee lauder double wear都好勁 我自己就未用過所以答你唔到好唔好用 粉餅可以用黎當遮多層順便定埋妝 或者用遮瑕膏 如果皮膚唔差 只係需要遮下d印咁 遮瑕膏上完用粉定左佢就得 你係畫咩眼線先? 內眼線定外眼線 你算唔算油眼 我雙眼皮所以幫你唔到男仔應該唔鐘意搽太厚粉 double wear都幾厚下 但遮瑕係好勁 或者去專櫃試下個感覺 我會搽個薄身既粉底再上遮瑕 加多層粉定妝 男仔一般都係畫內眼線 定係你想畫到韓星咁不過可以痴雙眼皮膠紙/水頂高個雙眼皮
個保濕係肌研保濕乳液 屋企人講洗面>爽膚>保濕乳液>mask>cream 有錯?糾正 thx如果你個routine係咁 巴打你仲資整過大部分女人step咁樣? 洗面>爽膚>保濕>marks>cream O:-)佢果個系列有好多選擇 拎sample試試先用唔用cream 有人話冬天先用夜晚 洗面>爽膚>保濕>marks 夠唔夠? 保濕有咩推介? budget 100~200 利申 巴打 THX其實ok嫁啦 Masks唔駛日日敷添 所有護膚品都係 成份越簡單越好 我揀最主要冇酒精就得 我用Kiehl's個乜乜ultra facial cream 不過試sample先 佢有silicone有d人可能會塞毛孔 用 再唔係買維他命e油或者椿花籽油 不過前者小心如果有礦物油就唔好搽面呢個我唔覺得太潤 岩岩好 我唔知你 [保濕] 係指o的咩 如果你指cream就mask後搽 如果係保濕精華就 敷保濕mask就唔洗再搽精華都ok 因為mask入面個o的都係精華? 所以係: 洗面>爽膚>mask>cream or 洗面>爽膚>精華>cream btw, 提提你mask唔好日日敷 太好營養可能會爆瘡/生粒粒
用咩眼線筆睫毛與睫毛之間果條我多數都係畫內眼線同隱形眼線 係去party係畫外眼線 自己唔算係油眼無知一問咩係隱形眼線? 我凈係知內眼線
缺水基本上係皮膚所有問題根源 你飲多d水 護膚品有咁簡單得咁簡單 最緊要冇酒精 酒精對乾同敏感都唔好應該係乾到出油咁我有冇爛面咁誇張有既 不過好多已經係爛面agger小妹仲是個學生(中學雞)遲下返學想化個base先返學,遮下塊成日紅卜卜嘅面 打算買支cc cream 用 絲打們有咩推介? 想望落去好自然無化妝咁 利申內乾外油敏感暗瘡肌個人覺得其實中學搽防曬都夠啦(有色防曬都ok既)cc cream唔岩出油肌 溶到勁誇張 聽個電話 成個mon都立立令 btw,你點解會形容自己敏感暗瘡肌 我覺得呢兩樣野好難並存 買個粉餅好過 都是面頰同額頭爆幾粒瘡啫 其實我都唔知自己算油定算乾 成日見到自己塊面咁到出晒裂紋 但同時又是咁咇油 話自己容易敏感是因為成日用啲洗面產品同mask塊面都紅晒
你有冇去睇開醫生? 以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...話口未完就黎M而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長 況且我個人做野又即興 畀我教仔死拎得 做人老母身教好重要絲打你得廿歲就話唔生我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲而家大個左加上成日坐,就會痛 聽人講第時陀仔會辛苦?有冇絲打有脊柱側彎我有 但一路冇理佢我唔打算生 所以 不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經 我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點 平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛 M 到仲慘,點訓都痛 你訓覺都會痛 我又冇乜野 琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右
N年冇CHECK你有冇去睇開醫生? 以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...話口未完就黎M而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長 況且我個人做野又即興 畀我教仔死拎得 做人老母身教好重要絲打你得廿歲就話唔生我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲而家大個左加上成日坐,就會痛 聽人講第時陀仔會辛苦?有冇絲打有脊柱側彎我有 但一路冇理佢我唔打算生 所以 不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經 我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點 平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛 M 到仲慘,點訓都痛 你訓覺都會痛 我又冇乜野 琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右 話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d? 我身體差左好多 貧血 第一日會唔舒服 有冇d咩湯水之類推介下
脊醫係咪都要普通醫生轉介? 我脊柱則彎得7度算好輕微,但係唔知點解會覺得彎個個位好唔舒服N年冇CHECK你有冇去睇開醫生? 以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...話口未完就黎M而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長 況且我個人做野又即興 畀我教仔死拎得 做人老母身教好重要絲打你得廿歲就話唔生我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲而家大個左加上成日坐,就會痛 聽人講第時陀仔會辛苦?有冇絲打有脊柱側彎我有 但一路冇理佢我唔打算生 所以 不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經 我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點 平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛 M 到仲慘,點訓都痛 你訓覺都會痛 我又冇乜野 琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右 話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d? 我身體差左好多 貧血 第一日會唔舒服 有冇d咩湯水之類推介下 我今次特別痛,琴日頂唔順去睇醫生打針
矯形果d應該係幫你將d肉跟返個正確既形狀去生 不過你都要自己撥得岩 如果你個bra箍到你背脊d肉變成左一舊舊就應該唔岩 d賣bra阿姨會教你點撥架喇 等閒去齋試唔買學點撥其實我想問點知個bra係咪岩?之前我個fd meet下我背脊就話個bra唔岩我 佢話bra應該幫你撥返d肉 但係我成日都覺得撥唔到 因為我覺得d肉係有彈性真心正 又包到d背脊肉我都著4排~已經慣左~係有安全感過3排~著成日都唔會移位~ 利申: satami fans冇3排我嫌佢唔夠 4排最好四排大胸有款唔 係三排扣加粗帶架咩我都係mode Marie fansmode marie fans就算E都好多靚款 (個人覺得靚咋唔知其它人點睇)另外satami都唔錯Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cupp.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號最貴二百 最平二十大家可以去搶下 詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶 真係大胸先明白 三排扣加粗帶係幾有安全感 利申:試到4排 扣到我 已慣
我黎m會嘔同胃痛你有冇去睇開醫生? 以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...話口未完就黎M而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長 況且我個人做野又即興 畀我教仔死拎得 做人老母身教好重要絲打你得廿歲就話唔生我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲而家大個左加上成日坐,就會痛 聽人講第時陀仔會辛苦?有冇絲打有脊柱側彎我有 但一路冇理佢我唔打算生 所以 不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經 我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點 平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛 M 到仲慘,點訓都痛 你訓覺都會痛 我又冇乜野 琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右 話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d? 我身體差左好多 貧血 第一日會唔舒服 有冇d咩湯水之類推介下
有時會激頭痛 中醫話太虛 食得好訓得好果排一d事都冇我黎m會嘔同胃痛你有冇去睇開醫生? 以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...話口未完就黎M而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長 況且我個人做野又即興 畀我教仔死拎得 做人老母身教好重要絲打你得廿歲就話唔生我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲而家大個左加上成日坐,就會痛 聽人講第時陀仔會辛苦?有冇絲打有脊柱側彎我有 但一路冇理佢我唔打算生 所以 不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經 我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點 平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛 M 到仲慘,點訓都痛 你訓覺都會痛 我又冇乜野 琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右 話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d? 我身體差左好多 貧血 第一日會唔舒服 有冇d咩湯水之類推介下
我用tarte三文魚色打底 再係淚溝到打亮 都好明顯有淚溝我係跟住淚溝個位上遮暇膏,就咁遮冇咁好。跟淚溝果個形黎遮就唔錯。我都遮到7-8成但因為我買深左色所以係面再加一層膚色遮暇我琴日買左collection2000 到底有無可能遮個黑眼圈遮到8成以上?有無遮瑕膏可以遮到淚溝? 遮完黑眼圈仲有個眼袋係到咁同樣問題但我打算買cdp遮暇膏 你試下collection 2000.其實唔錯但我想完美d
我都仲未買到岩用既用咩眼線筆睫毛與睫毛之間果條我多數都係畫內眼線同隱形眼線 係去party係畫外眼線 自己唔算係油眼無知一問咩係隱形眼線? 我凈係知內眼線etude house 溶到
淚溝上dd同下dd我都會打亮埋。其實唔會完全遮得哂。只係令佢冇咁勁我用tarte三文魚色打底 再係淚溝到打亮 都好明顯有淚溝我係跟住淚溝個位上遮暇膏,就咁遮冇咁好。跟淚溝果個形黎遮就唔錯。我都遮到7-8成但因為我買深左色所以係面再加一層膚色遮暇我琴日買左collection2000 到底有無可能遮個黑眼圈遮到8成以上?有無遮瑕膏可以遮到淚溝? 遮完黑眼圈仲有個眼袋係到咁同樣問題但我打算買cdp遮暇膏 你試下collection 2000.其實唔錯但我想完美d 我都買左collection2000 但未到手
咁又是 搞好自己皮膚先至是最治本 皮膚差搽幾厚粉都無用缺水基本上係皮膚所有問題根源 你飲多d水 護膚品有咁簡單得咁簡單 最緊要冇酒精 酒精對乾同敏感都唔好應該係乾到出油咁我有冇爛面咁誇張有既 不過好多已經係爛面agger小妹仲是個學生(中學雞)遲下返學想化個base先返學,遮下塊成日紅卜卜?面 打算買支cc cream 用 絲打們有咩推介? 想望落去好自然無化妝咁 利申內乾外油敏感暗瘡肌個人覺得其實中學搽防曬都夠啦(有色防曬都ok既)cc cream唔岩出油肌 溶到勁誇張 聽個電話 成個mon都立立令 btw,你點解會形容自己敏感暗瘡肌 我覺得呢兩樣野好難並存 買個粉餅好過 都是面頰同額頭爆幾粒瘡? 其實我都唔知自己算油定算乾 成日見到自己塊面咁到出晒裂紋 但同時又是咁咇油 話自己容易敏感是因為成日用?洗面產品同mask塊面都紅晒
有冇絲係member 想去買mode marie fans真心 Mode Marie我都係mode Marie fans要去山林道o個間 我覺得d 款都幾靚,平胸家姐都跟左我去買 ,E cup 絲可以去睇睇 之前去台灣買左呢個,再拎返去比呀姨改 https://www.omimibra.com/store_product/product/modemarie/New 2015 SS/R62086-6400 就算E都好多靚款 (個人覺得靚咋唔知其它人點睇) 另外satami都唔錯 Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cup p.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號 最貴二百 最平二十 大家可以去搶下 詳情睇佢地Facebook page 利申已搶 好想再搶 真係大胸先明白 三排扣加粗帶係幾有安全感
我黎M都會好頭痛,身體太虛,有冇咩方法令身體好D… 我飲完涼茶會勁頭暈,有冇人都係咁? 係咪要睇中醫先得…有時會激頭痛 中醫話太虛 食得好訓得好果排一d事都冇我黎m會嘔同胃痛你有冇去睇開醫生? 以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...話口未完就黎M而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長 況且我個人做野又即興 畀我教仔死拎得 做人老母身教好重要絲打你得廿歲就話唔生我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲而家大個左加上成日坐,就會痛 聽人講第時陀仔會辛苦?有冇絲打有脊柱側彎我有 但一路冇理佢我唔打算生 所以 不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經 我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點 平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛 M 到仲慘,點訓都痛 你訓覺都會痛 我又冇乜野 琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右 話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d? 我身體差左好多 貧血 第一日會唔舒服 有冇d咩湯水之類推介下