上門嘅係個同我地差唔多年紀嘅男人,一身返工look嘅佢面無表情咁走左入黎,
佢一入門口,我就虎軀一震,
「朋友,你都好多手尾跟喎..........」我指一指佢身後,而Patrick同二伯娘都係唔知咩事,
「果然名不虛傳,我冇搵錯人。」對方滿意一笑,
「喂而家唔係TVB拍劇,對白唔使咁例牌架!」Patrick唔耐煩地話,
「梁先生請坐,或者應該叫你阿祥?」精神力量越黎越用得好嘅五伯娘即刻表現一手,
男人先係一呆,然後展顏哈哈大笑,
「叫我阿祥得嘞!」佢欣然坐低,
「後面四位.....你朋友?」我問,
唔好搞錯,呢位阿祥後面並無任何「人」,個四位當然係鬼魂啦,
而且從佢地兩大兩細嘅陣容黎睇,佢地似係一家人喎,
「說來話長,可以話係一段孽緣。」阿祥苦笑一下,
「我黎介紹,呢四位係陳氏一家人。」佢指一指後面幾隻鬼。
「唔知有咩可以幫到你?」Patrick問,
「是咁的,其實原本後面應該有五位,但話說我同佢地去左澳門一遊,點知回程時出左少少意外....」佢開口,後面幾隻鬼個樣睇上去好擔心,
「佢地屋企嘅次女被人捉住左。」阿祥臉上閃過一絲愁容。
紅字,黃易,[sosadlm][sosadlm][sosadlm][sosadlm]
btw,次女