上層係一個一式一樣嘅房間,如果要行去上一層,我地又要通過前面窄長嘅走廊,
不過,有個人/鬼企左係走廊前,要過就一定要經過佢,
「我知道而家似咩啦!」Patrick又準備講勁野,我地兩個都冇心情理佢,
「好似寵物小精靈行過要俾人挑機咁!」佢好興奮咁指住個個人,
我地完全無俾反應,直接向走廊行過去,
「喂你係咪要同我地玩D咩架,係就快嘞!」有五伯娘係度,我壯起膽向隻鬼大叫,
隻鬼冇反應,依然呆企係走廊側邊,
既然佢唔理我地,我就一馬當先行過去,
點知我一經過佢身邊,佢就好似觸電咁跳起,然後好誇張咁指住我,
「哈哈,終於等到你啦!想過去就接受我挑戰啦!」佢一路講背後同時響起好熟悉嘅音樂,
「拿!都話係寵物小精靈架啦!」Patrick好興奮咁大笑。
「你想玩咩?」我問,
隻鬼指一指牆邊,原來有部電視同埋遊戲機係度,
「玩winning!」隻鬼好自信咁笑,
「行開行開,等我黎!」Patrick聽完之後推開我地,
佢急不及待攞起手制,仲挑釁性地望向隻鬼,
「嘿你唔好彩啦,我人稱winning界省港澳冠軍,咩2010,2011,2012我玩到隻game都怕左我呀!」Patrick自豪地講,隻鬼唔出聲坐低開game,
「E你個手制有條線咁可愛嘅,等等點解個畫面起哂格架?」Patrick面色突然大變,
「HiHi係PS一代嘅Winning 2000?!」