[靈異燃]因為同朋友飲大左關係,我地成立左一支捉鬼敢
三聯幫牟中三
21/11/2012 21:22
我由五歲開始發現自己有陰陽眼,十幾廿年黎睇盡正常人睇唔到嘅野, 有人問過我會唔會好驚,其實講真睇鬼片我仲驚, 因為真實嘅鬼就好似幻影咁,多數唔會成身血或者揸住把吊扇追殺你, 最重要嘅係,現實生活見鬼係唔會有配樂嘅。 大學時,我識左兩個同我一樣唔多正路嘅朋友, 畢業之後做左兩年野,三條友成日約出黎飲野吐苦水, 大家都唔想做打工仔一心諗住創業,呢幾晚我地成日出去飲野, 懶有計咁傾我地嘅創業理想。 「拿我諗過架啦,我地一於寫App,整隻傻豬game多人玩就發啦!」Patrick半杯落肚,最初面紅現在雙眼通紅, Patrick,而家係銀行做緊Sales嘅佢自從政府出招打樓市之後, 佢嘅按揭生意跌左九成,於是創業變成佢而家嘅救命草, 「下嘛,咁冇人玩點先,本都蝕拎埋喎。」我冷靜地答, 「Hi咁投資係有風險架啦!」Patrick大力地將個杯拍落張檯度, 「第一步最好諗下我地有咩係人地冇嘅。」五伯娘酒量最好,個人仲好清醒, 唔好誤會,五伯娘絕對係男人, 我地叫佢五伯娘係因為佢真係叫伍伯良, 佢而家係間廣告公司做緊,日日喪做做到皺紋都開始出黎, 「我地有咩人地冇?我有陰影眼囉!」我答, 「我細個俾外星人綁架過。」Patrick打左個酒嗝, 「食屎啦,Auntie都話你個時發高燒有幻覺架啦!」五伯娘毫不客氣咁講, 「你識乜夠呀!你夠話你有超能力啦,又唔見你變五條煙黎睇下?」Patrick回擊, 「嘈乜拎呀,溝埋開間捉鬼公司呀笨!」我都開始有D酒意上腦, 然後,兩條友靜拎左,一齊擰過黎望住我。
猿涼熾丁
24/11/2012 08:36
留名
小丑神!
24/11/2012 08:37
留名
BBJUMP
24/11/2012 08:42
leave name
泡沫..
24/11/2012 08:42
同你一拎樣
24/11/2012 08:49
留名
膠味雪糕
24/11/2012 08:54
Boulevard
24/11/2012 08:55
我諗我要搵下你地幫手
_艾沙雲佩斯_
24/11/2012 09:02
留名
炎王.
24/11/2012 09:08
正
很久很久
24/11/2012 09:09
留名
Intasgram
24/11/2012 09:13
Lm
綠色監獄兔
24/11/2012 09:13
留名
點解會係我?
24/11/2012 09:14
LM
陳僖儀
24/11/2012 09:21
留名
雲加正仆街
24/11/2012 09:28
禾係膠達
24/11/2012 09:29
睇鬼故睇到笑
愛丁堡
24/11/2012 09:29
後上奪冠
24/11/2012 09:32
LM 一陣睇
毒膠不能派
24/11/2012 09:34
留個名睇故事
馬會賞金獵人
24/11/2012 09:34
慢慢長路
24/11/2012 09:34
留名
膠俠2046
24/11/2012 09:36
「Yum Investigation,我驚D人以為我地做婦科咋!」五伯娘Hi左出聲 笑拎左
太多河馬莉
24/11/2012 09:37
留名
土屋_圭市
24/11/2012 09:43
留名
關你鬼事咩
24/11/2012 09:44
留名
第 13 頁