[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
青山居士 2小時
想下次唱K型啲咁:P
你真係好拎煩 2小時
你講聲音樂情人黎聽下
青山居士 1小時
你講聲音樂情人黎聽下

冇點聽港台[sosad]
不過都有人話我把聲似鄭子誠O:-)
二律背反 1小時
你講聲音樂情人黎聽下

冇點聽港台[sosad]
不過都有人話我把聲似鄭子誠O:-)

許志安啲歌應該啱.
一係就王傑.
如果想反差大啲可以試蔡麗貞《飄零燕》
我有3CM 1小時
一呀...葉輕er舟去...
青山居士 1小時
你講聲音樂情人黎聽下

冇點聽港台[sosad]
不過都有人話我把聲似鄭子誠O:-)

許志安啲歌應該啱.
一係就王傑.
如果想反差大啲可以試蔡麗貞《飄零燕》


許志安都OK#good#
近代少少有冇?#adore#
二律背反 1小時
你講聲音樂情人黎聽下

冇點聽港台[sosad]
不過都有人話我把聲似鄭子誠O:-)

許志安啲歌應該啱.
一係就王傑.
如果想反差大啲可以試蔡麗貞《飄零燕》


許志安都OK#good#
近代少少有冇?#adore#

近代好似無.. 就算周殷庭 / dear jane 嗰啲把聲都係無磁性.
q93 39分鐘
錄來聽下,或者唱一首,放上來聽下 ... :)
我獨自升CUP 35分鐘
你講聲音樂情人黎聽下

冇點聽港台[sosad]
不過都有人話我把聲似鄭子誠O:-)

許志安啲歌應該啱.
一係就王傑.
如果想反差大啲可以試蔡麗貞《飄零燕》


許志安都OK#good#
近代少少有冇?#adore#

姜逼#yup# #yup#
跳到頁尾