青山居士
2小時
想下次唱K型啲咁

你講聲音樂情人黎聽下
冇點聽港台![]()
不過都有人話我把聲似鄭子誠
許志安啲歌應該啱.
一係就王傑.
如果想反差大啲可以試蔡麗貞《飄零燕》
許志安都OK![]()
近代少少有冇?