[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
鄧紫棋藝會 3小時
https://scontent-hkg1-2.xx.fbcdn.net/v/t39.99422-6/730816608_1034494939513436_2775923348276771365_n.png?stp=dst-jpg_tt6&cstp=mx1152x1440&ctp=s1152x1440&_nc_cat=102&ccb=1-7&_nc_sid=833d8c&_nc_ohc=ha8OCK9fIkgQ7kNvwGG365x&_nc_oc=AdpGY0uRyFLO7pr1JBO1mtmtwazqMZhyrlGGiibnlusNUS0XRQ8tCP5kAwq8aMI7kBI&_nc_zt=14&_nc_ht=scontent-hkg1-2.xx&_nc_gid=V80EwLdEcZPjmG-pnTtf_Q&_nc_ss=7b2a8&oh=00_Af_f5VLE7eEBmfY-zNGHmlVatK3Dyoc2V6D0MUV4hqUO0g&oe=6A446CB1
特區政府今日(2026年6月26日)交代大埔宏福苑善後方案的最新進展。財政司副司長黃偉綸明確表示,政府現時的傾向是拆卸屋苑全部7座受災嚴重的物業以及未受火災波及的宏志閣,未來不會在原址發展住宅項目,而是改為興建公園或社區設施。

在收購業權進度方面,宏福苑其餘7幢大廈已有超過78%業主交回信件,而未受去年大火影響的宏志閣,亦有77.8%業主接受政府的收購方案。黃偉綸指出,政府的長遠安置及居住安排方案一直採取情理法兼顧的方式推進。

雖然目前收購工作循「你情我願」的原則進行,但黃偉綸重申,政府從未期望所有業主都會出售業權。如果最終遇上少數業主拒絕出售,立法收回餘下業權絕對是一個可能性。政府目前不排除於明年將相關立法建議提交立法會展開討論。

黃偉綸亦補充,若日後真的走到立法這一步,將涉及大量未知數。他引述專家及法律界觀點指出,屆時的法律考慮主要在於按實際價值補償,屆時的補償數目對比現時政府高出估價三成、高達每呎八千至一萬多元的誘因,有機會反而更低。他建議居民應認真考慮現有方案。


https://gdb.voanews.com/2f6c9ad5-72ff-4501-9788-bfdad5483cd2_tv_w408_r0.jpg
#yup# #yup# #yup#
likyhohk 3小時
估中

https://upload.hkgolden.media/comment/ha0vja1w.1vocen1454r.wpvil3txoap.yw4.jpg
Macbeth 2小時
#good#
還政於民 2小時
立咗法,睇下仲有無大陸人黎香港買樓[sosad]
外賣傻佬 2小時
立什麼法, 基本法唔係寫左私有產權.
之前咁多私樓燒左, 又唔見你立法回收?
司徒老賊 2小時
根本就係出口術大9班居民
用你D捐款買你層樓
唔肯就立法收返
呢個咁既Hi Hi政府
仲衰過黑社會
真.恥笑俠 2小時
https://www.inmediahk.net/files/styles/w775/public/column_images/2023121115.jpg?itok=dfGXobCX
快丫架華 2小時
支持共產黨共產
利申:忠誠的無產階級鬥士
鄧紫棋藝會 2小時
立什麼法, 基本法唔係寫左私有產權.
之前咁多私樓燒左, 又唔見你立法回收?

https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20260623/1146054939319996416067183.jpeg/RVLNq0NYAOqCSstclWVGOeFOf7WA0iq_6a3wSemt8Ek?v=w1920r16_9
星降月貓 2小時
立咗法,睇下仲有無大陸人黎香港買樓[sosad]

每一次班港奸都唔怕試下限
網樂三代目 2小時
你.Auntie

調查委員會 立法 傳召證人~又唔做㗎喎:o)
網樂三代目 2小時
https://upload.hkgolden.media/comment/hmzjnkqn.rd2g3in0yee.rxby4baox5o.phn.jpg
花膠燉雞 2小時
係就快啦,成班刁民日日發布虛假資訊、隱喻、諷刺、造謠,或是藉別有用心的解讀來誤導公眾、製造社會矛盾與官民對立
再打會死 2小時
霸王硬上弓#yup#
改名好春煩 2小時
直接收地咪解決業權問題#yup#
蘋果酒 2小時
政府現時的傾向是拆卸屋苑全部7座受災嚴重的物業以及未受火災波及的宏志閣

宏建閣,只係燒咗一個單位,受災好向左走向右走災重咁喎#yup#dw #yup#dw #yup#dw #yup#dw #yup#dw #yup#dw #yup#dw #yup#dw #yup#dw #yup#dw #yup#dw
香港影子政府 2小時
咁仲等咩啫
緊急立法啦
EChickeN 2小時
先通過後審議^3^
蘋果酒 2小時
估中

https://upload.hkgolden.media/comment/ha0vja1w.1vocen1454r.wpvil3txoap.yw4.jpg

大你咋嘛
而家唔賣變少數
再大多幾下咪全部都賣囉
呢啲就係所謂嘅「情、理、法兼備,以情為先」#yup#dw #yup#dw #yup#dw #yup#dw #yup#dw
𓃹耀漢𓃠 2小時
完美演繹一黨嘅共產主義:

圍標 > 偷工減料 > 燒你楝樓 > 收捐款 > 搶業權 > 重建 > 圍標 > repeat


[fuck]fn
蘋果酒 2小時
直接收地咪解決業權問題#yup#

唔想咁向左走向右走肉酸呀嘛
實俾人Hi足成世
而家吹向左走向右走到情理法情先行,你情我願咁好樣
過多十幾廿年吹多幾吹可以寫埋落教科書講當時香港高官點樣體恤災民乜乜SevenSeven#hoho# #hoho# #hoho#
神仙丙 2小時
立法:~( :~( :~(
改名好春煩 2小時
直接收地咪解決業權問題#yup#

唔想咁向左走向右走肉酸呀嘛
實俾人Hi足成世
而家吹向左走向右走到情理法情先行,你情我願咁好樣
過多十幾廿年吹多幾吹可以寫埋落教科書講當時香港高官點樣體恤災民乜乜SevenSeven#hoho# #hoho# #hoho#

其實件事已經Seven到爆[sosad]
蘋果酒 1小時
直接收地咪解決業權問題#yup#

唔想咁向左走向右走肉酸呀嘛
實俾人Hi足成世
而家吹向左走向右走到情理法情先行,你情我願咁好樣
過多十幾廿年吹多幾吹可以寫埋落教科書講當時香港高官點樣體恤災民乜乜SevenSeven#hoho# #hoho# #hoho#

其實件事已經Seven到爆[sosad]

佢地有哂話語權寫嗰啲官方報告同教科書,驚西#yup#
報紙佬寫嗰啲野,到時邊個記得#hoho# ,就算搵返出嚟都唔可以作準#hoho#
挪威三文魚腩 1小時
直接開放俾佢哋返去住咪算囉
likyhohk 1小時
立什麼法, 基本法唔係寫左私有產權.
之前咁多私樓燒左, 又唔見你立法回收?


私產權?

陸續有來

https://upload.hkgolden.media/comment/zs2pqats.4vudbl1ppr5.hnppjm5zob2.5ht.jpg
跳到頁尾