[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
LGA 2066 3小時
中國節日食物
新年糕點 - 多糖,精緻澱粉
粽 - 肥豬肉,蛋黃,糯米(又係精緻澱粉)
月餅 - 糖到HiHi

西方啲節日食乜
除左知聖誕食火雞,其他唔知,但火雞應該健康啲,又瘦,又鞋,你好難食得多
股谷實 2小時
以前啲人窮
雞蛋同各種澱粉都係大時大節先拎出黎食嘅奢侈品
不論東西飲食文化, 過時食品本質都係重脂肪重碳水
仲有火雞係北美先流行食, 歐洲冇乜人過節食火雞
泛歐洲過節咪又係重糖重蛋嘅麵包/蛋糕又或者以豬肉為主嘅野
鋼之練根大師 2小時
想食清淡咪等盂蘭節
仲有個零月就周街放題
網樂三代目 2小時
梨厚多士啦~梨



十幾億人呢樣食才對~
索克天王 1小時
火雞唔好食係因為條友整得差,傳統火雞要早兩三日準備,我同事準備嗰隻火雞好向左走向右走好食
藍圈章魚 51分鐘
你口中既西方只係現代美國:o)

全世界既傳統節日食物多數都係高糖高脂:o)
爆房女神 38分鐘
節日食品係個幾日食少少之麻,又唔係叫你日日食^3^cry
跳到頁尾