939
8小時
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
阿創有錢喺手
數到去掉彩虹
都唔向左走向右走會還錢㗎啦
2250實出 收人 13000 合唔合理先?
梗係唔合理啦
拖咁耐 還13000咪算少
阿創有錢喺手
數到去掉彩虹
都唔向左走向右走會還錢㗎啦
2250實出 收人 13000 合唔合理先?
梗係唔合理啦
拖咁耐 還13000咪算少
係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦
加唔可以阿吱阿咗

阿創有錢喺手
數到去掉彩虹
都唔向左走向右走會還錢㗎啦
2250實出 收人 13000 合唔合理先?
梗係唔合理啦
拖咁耐 還13000咪算少
係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦
加唔可以阿吱阿咗
阿創有錢喺手
數到去掉彩虹
都唔向左走向右走會還錢㗎啦
2250實出 收人 13000 合唔合理先?
梗係唔合理啦
拖咁耐 還13000咪算少
係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦
加唔可以阿吱阿咗
啱 應該26期 500先合理
阿創有錢喺手
數到去掉彩虹
都唔向左走向右走會還錢㗎啦
2250實出 收人 13000 合唔合理先?
梗係唔合理啦
拖咁耐 還13000咪算少
係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦
加唔可以阿吱阿咗
阿創有錢喺手
數到去掉彩虹
都唔向左走向右走會還錢㗎啦
2250實出 收人 13000 合唔合理先?
梗係唔合理啦
拖咁耐 還13000咪算少
係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦
加唔可以阿吱阿咗
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
阿創有錢喺手
數到去掉彩虹
都唔向左走向右走會還錢㗎啦
2250實出 收人 13000 合唔合理先?
梗係唔合理啦
拖咁耐 還13000咪算少
係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦
加唔可以阿吱阿咗
啱 應該26期 500先合理
再耐啲48期300!
阿創有錢喺手
數到去掉彩虹
都唔向左走向右走會還錢㗎啦
2250實出 收人 13000 合唔合理先?
梗係唔合理啦
拖咁耐 還13000咪算少
係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦
加唔可以阿吱阿咗
- 咁當初又同意呢個Rate,而家使向左走向右走晒無錢還又覺得唔啱數?!
阿創有錢喺手
數到去掉彩虹
都唔向左走向右走會還錢㗎啦
2250實出 收人 13000 合唔合理先?
梗係唔合理啦
拖咁耐 還13000咪算少
係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦
加唔可以阿吱阿咗
仲駛唔駛騮蛇講多謝?
阿創有錢喺手
數到去掉彩虹
都唔向左走向右走會還錢㗎啦
2250實出 收人 13000 合唔合理先?
梗係唔合理啦
拖咁耐 還13000咪算少
係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦
加唔可以阿吱阿咗
- 咁當初又同意呢個Rate,而家使向左走向右走晒無錢還又覺得唔啱數?!
係呀
阿創有錢喺手
數到去掉彩虹
都唔向左走向右走會還錢㗎啦
2250實出 收人 13000 合唔合理先?
梗係唔合理啦
拖咁耐 還13000咪算少
係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦
加唔可以阿吱阿咗
仲駛唔駛騮蛇講多謝?
依場係一個買賣 要講多謝
