[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
939 8小時
[sosad] [banghead] [369] [banghead] [sosad]
創之足跡 8小時
賣完比收數佬 收數佬都可以同我傾分期啦 7500加3成咪9750囉 仲可以分期還
939 8小時
阿創有錢喺手

數到去掉彩虹


都唔向左走向右走會還錢㗎啦[sosad]
939 8小時
賣完比收數佬 收數佬都可以同我傾分期啦 7500加3成咪9750囉 仲可以分期還

佢唔會賣比收數佬囉[sosad] [sosad]
8小時
:-( 佢依家爭騮蛇幾錢啊?
給膠人 8小時
都唔體諒個情況
根向左走向右走本就應該要等搵到工有能力先好提
之後七除八扣還家用俾外婆 計埋生活 叫埋雞
有錢剩咪還囉

依家有壓力 又唔舒服 點還xx(
創之足跡 8小時
阿創有錢喺手

數到去掉彩虹


都唔向左走向右走會還錢㗎啦[sosad]

2250實出 收人 13000 合唔合理先?
給膠人 8小時
阿創有錢喺手

數到去掉彩虹


都唔向左走向右走會還錢㗎啦[sosad]

2250實出 收人 13000 合唔合理先?


梗係唔合理啦






拖咁耐 還13000咪算少xx(
創之足跡 8小時
:-( 佢依家爭騮蛇幾錢啊?

佢話13000/賣比收數佬
我當時選左13000 但事後諗番唔合理
高過9出十三歸 貴過收數佬
939 8小時
:-( 佢依家爭騮蛇幾錢啊?

佢話13000/賣比收數佬
我當時選左13000 但事後諗番唔合理
高過9出十三歸 貴過收數佬

咁詐騙喎
唔得喎

報警啦
創之足跡 8小時
阿創有錢喺手

數到去掉彩虹


都唔向左走向右走會還錢㗎啦[sosad]

2250實出 收人 13000 合唔合理先?


梗係唔合理啦






拖咁耐 還13000咪算少xx(

係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦
加唔可以阿吱阿咗
939 8小時
阿創有錢喺手

數到去掉彩虹


都唔向左走向右走會還錢㗎啦[sosad]

2250實出 收人 13000 合唔合理先?


梗係唔合理啦






拖咁耐 還13000咪算少xx(

係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦
加唔可以阿吱阿咗

再加每期含向左走向右走#yup# #yup#
創之足跡 8小時
反正我未俾借據 流濃馬
未作實 還本算 3750-1300-200=2250!
給膠人 8小時
阿創有錢喺手

數到去掉彩虹


都唔向左走向右走會還錢㗎啦[sosad]

2250實出 收人 13000 合唔合理先?


梗係唔合理啦






拖咁耐 還13000咪算少xx(

係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦
加唔可以阿吱阿咗


啱 應該26期 500先合理
創之足跡 8小時
阿創有錢喺手

數到去掉彩虹


都唔向左走向右走會還錢㗎啦[sosad]

2250實出 收人 13000 合唔合理先?


梗係唔合理啦






拖咁耐 還13000咪算少xx(

係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦
加唔可以阿吱阿咗


啱 應該26期 500先合理

再耐啲48期300!
心亂飛 8小時
阿創有錢喺手

數到去掉彩虹


都唔向左走向右走會還錢㗎啦[sosad]

2250實出 收人 13000 合唔合理先?


梗係唔合理啦






拖咁耐 還13000咪算少xx(

係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦
加唔可以阿吱阿咗

仲駛唔駛騮蛇講多謝?
蘭斯卡 8小時
阿創有錢喺手

數到去掉彩虹


都唔向左走向右走會還錢㗎啦[sosad]

2250實出 收人 13000 合唔合理先?


梗係唔合理啦






拖咁耐 還13000咪算少xx(

係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦
加唔可以阿吱阿咗


- 咁當初又同意呢個Rate,而家使向左走向右走晒無錢還又覺得唔啱數?![sosad]
給膠人 8小時
反正我未俾借據 流濃馬
未作實 還本算 3750-1300-200=2250!


Hi 一於唔向左走向右走還啦
反正個息口任嗌
再嘈就報警
分享用賬號 8小時
阿創有錢喺手

數到去掉彩虹


都唔向左走向右走會還錢㗎啦[sosad]

2250實出 收人 13000 合唔合理先?


梗係唔合理啦






拖咁耐 還13000咪算少xx(

係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦
加唔可以阿吱阿咗


啱 應該26期 500先合理

再耐啲48期300!

130期!100!
創之足跡 8小時
阿創有錢喺手

數到去掉彩虹


都唔向左走向右走會還錢㗎啦[sosad]

2250實出 收人 13000 合唔合理先?


梗係唔合理啦






拖咁耐 還13000咪算少xx(

係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦
加唔可以阿吱阿咗


- 咁當初又同意呢個Rate,而家使向左走向右走晒無錢還又覺得唔啱數?![sosad]

係呀
Relativity 8小時
阿創有錢喺手

數到去掉彩虹


都唔向左走向右走會還錢㗎啦[sosad]

琴日掉左彩虹 連綠獎都中唔到:-(
創之足跡 8小時
阿創有錢喺手

數到去掉彩虹


都唔向左走向右走會還錢㗎啦[sosad]

2250實出 收人 13000 合唔合理先?


梗係唔合理啦






拖咁耐 還13000咪算少xx(

係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦
加唔可以阿吱阿咗

仲駛唔駛騮蛇講多謝?

依場係一個買賣 要講多謝
939 8小時
話向左走向右走咗你唔向左走向右走會還㗎啦[sosad] [banghead] [369] [sosad] [banghead] [369]
蘭斯卡 8小時
阿創有錢喺手

數到去掉彩虹


都唔向左走向右走會還錢㗎啦[sosad]

2250實出 收人 13000 合唔合理先?


梗係唔合理啦






拖咁耐 還13000咪算少xx(

係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦
加唔可以阿吱阿咗


- 咁當初又同意呢個Rate,而家使向左走向右走晒無錢還又覺得唔啱數?![sosad]

係呀


- 之前講好既咩分六期$2,000,即係又推翻?!
放負者 8小時
阿創有錢喺手

數到去掉彩虹


都唔向左走向右走會還錢㗎啦[sosad]

2250實出 收人 13000 合唔合理先?


梗係唔合理啦






拖咁耐 還13000咪算少xx(

係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦
加唔可以阿吱阿咗

仲駛唔駛騮蛇講多謝?

依場係一個買賣 要講多謝

講到咁盡 流蛇再信佢的話只能講抵死#ng#
創之足跡 8小時
3/7 $1312 會甩期 同財仔傾下 7月7還2623x1.3=$3400 18/7 $1312 27/7 $1249 12/8 $1249 27/8 $1249 12/9 $1249 27/9 $1249
跳到頁尾