[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
伯納德加里 11小時
借錢比人 要人韰得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多


根據你頭先喺呢個post同上一個post所講嘅嘢
即係我行咩手段都得啦#good2#

唔係。。 不過你賣比收數佬 都要有借據架!
你又冇我身份證副本。。。
賣比收數佬咪賣囉 反正一定少過13200


吓而家先嚟淆?
咁你真係very67[sosad]
比人大兩大就攬數[banghead]

淆乜?我嚇大既

天晉我都叫佢傻勁啦 收數佬打比我老母我先焗住還炸

傻勁流!

[sosad] [sosad] [sosad] #good# #good# #good#

笑死我[sosad] [sosad] [sosad] #good# [sosad]
發達號 11小時
流蛇搵中介大哥,媽咪蛇主持公道#yup#
比返啲飲茶錢佢地#yup#

我感覺流只係識咬手巾仔喊
一味口硬

創 (秦沛):你大我呀.jpg
Hal_Jordan 11小時
lm
密膠 11小時
嗱 流sir 我今日係找唔到1000 對唔住

不如試吓


嗱 流sir 我係找唔到13000 對唔住


跟住搏佢唔記得冇咗回事:P


咁又唔好,嗱試吓我依個方法
叫流蛇做吓任務,例如落街去公廁大嗌:我係基佬呀
咁佢氹得你開開心心,先有動力還錢家嘛
創之足跡 10小時
賣部暗病機比我
發達號 10小時
嗱 流sir 我今日係找唔到1000 對唔住

不如試吓


嗱 流sir 我係找唔到13000 對唔住


跟住搏佢唔記得冇咗回事:P


咁又唔好,嗱試吓我依個方法
叫流蛇做吓任務,例如落街去公廁大嗌:我係基佬呀
咁佢氹得你開開心心,先有動力還錢家嘛

呢個主意好#yup# #good#
伯納德加里 10小時
賣部暗病機比我

阿創佔上風[sosad] [sosad] #yup#
黃白虎紋貓 10小時
賣部暗病機比我

阿創佔上風[sosad] [sosad] #yup#

流膿狗暗病機
奉先 10小時
以上創話財仔邊日到期
話要傾我cap低晒
聽日我就WhatsApp果2間
報埋你個名同電話上去對資料
叫佢地小心d
仲會同佢講搵老母/老豆呢個資詢人去call loan 一定收得返
創之足跡 10小時
以上創話財仔邊日到期
話要傾我cap低晒
聽日我就WhatsApp果2間
報埋你個名同電話上去對資料
叫佢地小心d
仲會同佢講搵老母/老豆呢個資詢人去call loan 一定收得返

笑咗
防守型前鋒 10小時
嗱 流sir 我今日係找唔到1000 對唔住

不如試吓


嗱 流sir 我係找唔到13000 對唔住


跟住搏佢唔記得冇咗回事:P


咁又唔好,嗱試吓我依個方法
叫流蛇做吓任務,例如落街去公廁大嗌:我係基佬呀
咁佢氹得你開開心心,先有動力還錢家嘛

呢個主意好#yup# #good#


做任務先有錢還呢個主意都幾創新:P
我建議加入另外兩間財仔, 仲可以邊個做得最好先拎到欠款#yup#
伯納德加里 10小時
以上創話財仔邊日到期
話要傾我cap低晒
聽日我就WhatsApp果2間
報埋你個名同電話上去對資料
叫佢地小心d
仲會同佢講搵老母/老豆呢個資詢人去call loan 一定收得返

笑咗

唔射佢#yup#
分享用賬號 10小時
以上創話財仔邊日到期
話要傾我cap低晒
聽日我就WhatsApp果2間
報埋你個名同電話上去對資料
叫佢地小心d
仲會同佢講搵老母/老豆呢個資詢人去call loan 一定收得返

創唔驚啦,班高登伯得把口,啱啱先向左走向右走到流sir 一棟都冇,下個就係你條雪條佬
奉先 10小時
以上創話財仔邊日到期
話要傾我cap低晒
聽日我就WhatsApp果2間
報埋你個名同電話上去對資料
叫佢地小心d
仲會同佢講搵老母/老豆呢個資詢人去call loan 一定收得返

笑咗

你岩!你在明我在暗
我一定輸!#yup#
創之足跡 10小時
奉仙你還左3000比明哥先好話我
心亂飛 10小時
奉仙你還左3000比明哥先好話我

幫白卡明收數既offer仲存唔存在?
創之足跡 10小時
話樣野比大家知 奉狗收左我7500入佢狗會 佢連3000都唔找比明哥 正pk
給膠人 10小時
賣部暗病機比我


講起就燥 賺咗咁多
多謝都無句都算

仲要賣部暗病機
部機無事 向左走向右走會賣出去
依家中Seven伏都未向左走向右走計

仲要係度講講講 催催催
依家係咪有話唔還 要走數?
無啊嘛 得些好意仲要拎到盡
越還就越多 搞到又大壓力唔舒服
咁向左走向右走叻就一係上門追:-[ :-[ :-[
創之足跡 10小時
奉仙你還左3000比明哥先好話我

幫白卡明收數既offer仲存唔存在?

白卡明最大幣病係用telegram同奉狗傾
用whatsapp先大機會搞到奉狗
奉先 10小時
奉仙你還左3000比明哥先好話我

幫白卡明收數既offer仲存唔存在?

白卡明最大幣病係用telegram同奉狗傾
用whatsapp先大機會搞到奉狗

你做過電訊架麻it 30%點會起唔到我底呀[369] [369] [369]
分享用賬號 10小時
話樣野比大家知 奉狗收左我7500入佢狗會 佢連3000都唔找比明哥 正pk

真,唔還錢正Hi Hi
創之足跡 10小時
賣部暗病機比我


講起就燥 賺咗咁多
多謝都無句都算

仲要賣部暗病機
部機無事 向左走向右走會賣出去
依家中Seven伏都未向左走向右走計

仲要係度講講講 催催催
依家係咪有話唔還 要走數?
無啊嘛 得些好意仲要拎到盡
越還就越多 搞到又大壓力唔舒服
咁向左走向右走叻就一係上門追:-[ :-[ :-[

上門追最多鄰居咪閂埋大門
奉先 10小時
話樣野比大家知 奉狗收左我7500入佢狗會 佢連3000都唔找比明哥 正pk

你咁睇得起我,覺得創po我會同你平起平坐[369] [369]
創之足跡 10小時
奉仙你還左3000比明哥先好話我

幫白卡明收數既offer仲存唔存在?

白卡明最大幣病係用telegram同奉狗傾
用whatsapp先大機會搞到奉狗

你做過電訊架麻it 30%點會起唔到我底呀[369] [369] [369]

你係有料就用whatsapp同白卡明溝通啦
正廢柴
創之足跡 10小時
話樣野比大家知 奉狗收左我7500入佢狗會 佢連3000都唔找比明哥 正pk

你咁睇得起我,覺得創po我會同你平起平坐[369] [369]

7500做帛金比你父母炸 你學人收數收到連委托人既錢都棟埋 我點夠你黎啫 係咪?
跳到頁尾