[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
江海怡 10小時
嗱 流sir 我今日係找唔到1000 對唔住


五月條數你又係咁走
而家你又係咁走
兩次都係有錢喺身攞向左走向右走咗去用喺其他地方唔向左走向右走還
你27/7一樣好似呢兩次咁樣

咁向左走向右走大口喺百家樂一鋪都唔止
咁咪攞出嚟找數阿Hi Hi

咁你想點ar?
我係無錢還。。

有錢投注冇錢還#good#dw
點呀? 10小時
嗱 流sir 我今日係找唔到1000 對唔住


寧願拎去賭都唔還錢
睇怕你呢世都唔諗住還O:-)

利大本無歸

創仔唔還咪即係無欠流sir數囉,
一天都光哂喇#yup#
創之足跡 10小時
借錢比人 要人韰得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多


根據你頭先喺呢個post同上一個post所講嘅嘢
即係我行咩手段都得啦#good2#

唔係。。 不過你賣比收數佬 都要有借據架!
你又冇我身份證副本。。。
賣比收數佬咪賣囉 反正一定少過13200


吓而家先嚟淆?
咁你真係very67[sosad]
比人大兩大就攬數[banghead]

淆乜?我嚇大既

天晉我都叫佢傻勁啦 收數佬打比我老母我先焗住還炸

傻勁流!
分享用賬號 10小時
嗱 流sir 我今日係找唔到1000 對唔住


五月條數你又係咁走
而家你又係咁走
兩次都係有錢喺身攞向左走向右走咗去用喺其他地方唔向左走向右走還
你27/7一樣好似呢兩次咁樣

咁向左走向右走大口喺百家樂一鋪都唔止
咁咪攞出嚟找數阿Hi Hi

咁你想點ar?
我係無錢還。。

有錢投注冇錢還#good#dw

兩回事,冇衝突
心亂飛 10小時
借錢比人 要人韰得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多


根據你頭先喺呢個post同上一個post所講嘅嘢
即係我行咩手段都得啦#good2#

唔係。。 不過你賣比收數佬 都要有借據架!
你又冇我身份證副本。。。
賣比收數佬咪賣囉 反正一定少過13200


吓而家先嚟淆?
咁你真係very67[sosad]
比人大兩大就攬數[banghead]

淆乜?我嚇大既

天晉我都叫佢傻勁啦 收數佬打比我老母我先焗住還炸

傻勁流!

之前海泓追數 全丹冇理
點解今次天晉追數 Auntie又叫你還錢?
創之足跡 10小時
借錢比人 要人韰得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多


根據你頭先喺呢個post同上一個post所講嘅嘢
即係我行咩手段都得啦#good2#

唔係。。 不過你賣比收數佬 都要有借據架!
你又冇我身份證副本。。。
賣比收數佬咪賣囉 反正一定少過13200


吓而家先嚟淆?
咁你真係very67[sosad]
比人大兩大就攬數[banghead]

淆乜?我嚇大既

天晉我都叫佢傻勁啦 收數佬打比我老母我先焗住還炸

傻勁流!

之前海泓追數 全丹冇理
點解今次天晉追數 Auntie又叫你還錢?

唔知喎
Mr.Slow 10小時
上個post都未睇晒[sosad]

撮要:
0. 拎左新數冚舊數,再有二千五到手
分三個月還 7500

1. 講好左 26/6 先還 1000
之後每月還 2000,還 6 期清

2. 26/6 賭波 gameone 輸清
仲話曾經有 3000
就係 1000 都唔還,最後輸光

3. 依家要同新數講,第一期都冇得還
之前另一間,第一期都唔還
財仔係直接搵創母,𨳒埋創母老母

歡迎補充,我又去休息Z_Z
創之足跡 10小時
上個post都未睇晒[sosad]

撮要:
0. 拎左新數冚舊數,再有二千五到手
分三個月還 7500

1. 講好左 26/6 先還 1000
之後每月還 2000,還 6 期清

2. 26/6 賭波 gameone 輸清
仲話曾經有 3000
就係 1000 都唔還,最後輸光

3. 依家要同新數講,第一期都冇得還
之前另一間,第一期都唔還
財仔係直接搵創母,𨳒埋創母老母

歡迎補充,我又去休息Z_Z

錯啦
SWC_WF 10小時
:-( 佢依家爭騮蛇幾錢啊?

佢話13000/賣比收數佬
我當時選左13000 但事後諗番唔合理
高過9出十三歸 貴過收數佬

hi你,唔還就唔還,洗乜搵咁多藉口:D
豹哥 10小時
借錢比人 要人還得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多

佢仲再成日疾住閪,串SevenSeven:-[
SWC_WF 10小時
只要我唔失聯 一個月退100都係退
唔告得我詐騙

你同收數佬講啊嘛:D
創之足跡 10小時
上個post都未睇晒[sosad]

撮要:
0. 拎左新數冚舊數,再有二千五到手
分三個月還 1249X5=6245

1. 講好左 27/7 先還 2200
之後每月還 2200,還 6期清 最後果期少100,即係2100

2. 26/6 賭波 gameone 輸清
仲話曾經有 3000
就係 1000 都唔還(唔還咪唔還囉),最後輸光

3. 依家要同新數講,第一期都冇得還(7/27先到期,1249)
之前另一間天賀,第三期都唔還
財仔係直接搵創母,𨳒埋創母老母

歡迎補充,我又去休息Z_Z

你正一錯漏百出 垃圾
SWC_WF 10小時
果一萬幾千
長篇大論#ass#

打算點跑返黎還錢

一萬幾千 夠我一鋪百家樂炸

你幾耐無玩到咁大?
SWC_WF 10小時
欠債還錢 欠券還券
我無話唔還 但要還少d 同要多啲時間


都係果句啦
還唔到就唔好借
為咗一萬幾千又「咩」多一條罪, 你覺得值咩?

流sir唔介意,我地做得d咩啊:-(
豹哥 10小時
越諗越慶,無比血息流食息,依家手頭上就多1萬:-[ :-[ :-[
創之足跡 10小時
天賀都要同佢傾 7月3果期找唔到
$1312 最多計番釘
心亂飛 10小時
借錢比人 要人韰得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多


根據你頭先喺呢個post同上一個post所講嘅嘢
即係我行咩手段都得啦#good2#

唔係。。 不過你賣比收數佬 都要有借據架!
你又冇我身份證副本。。。
賣比收數佬咪賣囉 反正一定少過13200


吓而家先嚟淆?
咁你真係very67[sosad]
比人大兩大就攬數[banghead]

淆乜?我嚇大既

天晉我都叫佢傻勁啦 收數佬打比我老母我先焗住還炸

傻勁流!

之前海泓追數 全丹冇理
點解今次天晉追數 Auntie又叫你還錢?

唔知喎

即係全丹幫你還左海泓啦?
創之足跡 10小時
借錢比人 要人韰得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多


根據你頭先喺呢個post同上一個post所講嘅嘢
即係我行咩手段都得啦#good2#

唔係。。 不過你賣比收數佬 都要有借據架!
你又冇我身份證副本。。。
賣比收數佬咪賣囉 反正一定少過13200


吓而家先嚟淆?
咁你真係very67[sosad]
比人大兩大就攬數[banghead]

淆乜?我嚇大既

天晉我都叫佢傻勁啦 收數佬打比我老母我先焗住還炸

傻勁流!

之前海泓追數 全丹冇理
點解今次天晉追數 Auntie又叫你還錢?

唔知喎

即係全丹幫你還左海泓啦?

應該冇 只係海泓唔追
黃白虎紋貓 10小時
流蛇搵中介大哥,媽咪蛇主持公道#yup#
比返啲飲茶錢佢地#yup#
SWC_WF 10小時
借錢比人 要人韰得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多


根據你頭先喺呢個post同上一個post所講嘅嘢
即係我行咩手段都得啦#good2#

唔係。。 不過你賣比收數佬 都要有借據架!
你又冇我身份證副本。。。
賣比收數佬咪賣囉 反正一定少過13200


吓而家先嚟淆?
咁你真係very67[sosad]
比人大兩大就攬數[banghead]

淆乜?我嚇大既

天晉我都叫佢傻勁啦 收數佬打比我老母我先焗住還炸

傻勁流!

之前海泓追數 全丹冇理
點解今次天晉追數 Auntie又叫你還錢?

唔知喎

即係全丹幫你還左海泓啦?

應該冇 只係海泓唔追

應該:o) :o) :o) :o)
創之足跡 10小時
借錢比人 要人韰得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多


根據你頭先喺呢個post同上一個post所講嘅嘢
即係我行咩手段都得啦#good2#

唔係。。 不過你賣比收數佬 都要有借據架!
你又冇我身份證副本。。。
賣比收數佬咪賣囉 反正一定少過13200


吓而家先嚟淆?
咁你真係very67[sosad]
比人大兩大就攬數[banghead]

淆乜?我嚇大既

天晉我都叫佢傻勁啦 收數佬打比我老母我先焗住還炸

傻勁流!

之前海泓追數 全丹冇理
點解今次天晉追數 Auntie又叫你還錢?

唔知喎

即係全丹幫你還左海泓啦?

應該冇 只係海泓唔追

應該:o) :o) :o) :o)

冇呀 Hi 你屎忽 得未呀?問長問短
發達號 10小時
流血馬你衰咗啦

創連你底褲都剝埋[photo]

創 聽懂掌聲
創之足跡 10小時
流血馬你衰咗啦

創連你底褲都剝埋[photo]

創 聽懂掌聲

利大本無歸
939 10小時
借錢比人 要人韰得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多


根據你頭先喺呢個post同上一個post所講嘅嘢
即係我行咩手段都得啦#good2#

唔係。。 不過你賣比收數佬 都要有借據架!
你又冇我身份證副本。。。
賣比收數佬咪賣囉 反正一定少過13200


吓而家先嚟淆?
咁你真係very67[sosad]
比人大兩大就攬數[banghead]

淆乜?我嚇大既

天晉我都叫佢傻勁啦 收數佬打比我老母我先焗住還炸

傻勁流!

[sosad] [sosad] [sosad] #good# #good# #good#
939 10小時
天賀都要同佢傾 7月3果期找唔到
$1312 最多計番釘

舒唔舒服?有冇壓力?
跳到頁尾