放負者
10小時
借錢比人 要人還得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多
財仔都係分期啦
你連本金2500都未還到 你自己嘅道理都講唔通

Hi gameone 800上3000 又磨死左
冇啦 流sir 要遲少少還你錢
你打算800上到幾多先收錢走人?
叫佢找1000
上到3000都唔向左走向右走找就冇向左走向右走講啦
你迫死阿創你自己收唔到錢㗎咋![]()
你而家搞到阿創好有壓力,好唔舒服
根本好老實咁講 佢出數3750/7500-1300
2450實出數-100-100 2250實出
要我還13000唔合理 就算佢搵收數佬
3成附加費 3750x1.3=4875! 收數佬都可以月還1000 4875/1000=5個月還完 所以結論 流血嗎唔應該要我還13200!
收2500找7500又有道理啊?
總之借錢要還就無道理,創同財仔係朋友但你唔係
Hi gameone 800上3000 又磨死左
冇啦 流sir 要遲少少還你錢
你打算800上到幾多先收錢走人?
叫佢找1000
上到3000都唔向左走向右走找就冇向左走向右走講啦
你迫死阿創你自己收唔到錢㗎咋![]()
你而家搞到阿創好有壓力,好唔舒服
根本好老實咁講 佢出數3750/7500-1300
2450實出數-100-100 2250實出
要我還13000唔合理 就算佢搵收數佬
3成附加費 3750x1.3=4875! 收數佬都可以月還1000 4875/1000=5個月還完 所以結論 流血嗎唔應該要我還13200!
收2500找7500又有道理啊?
- 瘡:我鍾意還財仔,打好關係(咪答左囉)
借錢比人 要人還得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多
你還財仔冇壓力咩
啋佢都有味借錢比人 要人還得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多
你還財仔冇壓力咩
財仔有壓力時佢敢唔敢唔還![]()
流血馬無拳無勇啋佢都有味
嗌到一百萬橫掂都唔會還
流血馬咬手巾喊都唔Seven關創事
呢點真係要讚下牠
借錢比人 要人韰得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多
根據你頭先喺呢個post同上一個post所講嘅嘢
即係我行咩手段都得啦
借錢比人 要人還得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多
你還財仔冇壓力咩
財仔有壓力時佢敢唔敢唔還![]()
流血馬無拳無勇啋佢都有味
嗌到一百萬橫掂都唔會還
流血馬咬手巾喊都喊Seven關創事
呢點真係要讚下牠
嗱 流sir 我今日係找唔到1000 對唔住
嗱 流sir 我今日係找唔到1000 對唔住
五月條數你又係咁走
而家你又係咁走
兩次都係有錢喺身攞向左走向右走咗去用喺其他地方唔向左走向右走還
你27/7一樣好似呢兩次咁樣
咁向左走向右走大口喺百家樂一鋪都唔止
咁咪攞出嚟找數阿Hi Hi
借錢比人 要人韰得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多
根據你頭先喺呢個post同上一個post所講嘅嘢
即係我行咩手段都得啦
唔係。。 不過你賣比收數佬 都要有借據架!
你又冇我身份證副本。。。
賣比收數佬咪賣囉 反正一定少過13200
![[banghead]](/faces/banghead.gif)