[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
放負者 11小時
借錢比人 要人還得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多

財仔都係分期啦

你連本金2500都未還到 你自己嘅道理都講唔通:o)
黃白虎紋貓 11小時
借錢比人 要人還得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多

財仔都係分期啦

創狗,Hi 你,你走左天晉數,還1.3倍
發達號 11小時
感動嘅係
阿創作為債仔


開始想話事#good# #good#

越嚟越進步
分享用賬號 11小時
Hi gameone 800上3000 又磨死左
冇啦 流sir 要遲少少還你錢


你打算800上到幾多先收錢走人?


叫佢找1000
上到3000都唔向左走向右走找就冇向左走向右走講啦

你迫死阿創你自己收唔到錢㗎咋#ng#
你而家搞到阿創好有壓力,好唔舒服#ng#

根本好老實咁講 佢出數3750/7500-1300
2450實出數-100-100 2250實出
要我還13000唔合理 就算佢搵收數佬
3成附加費 3750x1.3=4875! 收數佬都可以月還1000 4875/1000=5個月還完 所以結論 流血嗎唔應該要我還13200!



收2500找7500又有道理啊?

總之借錢要還就無道理,創同財仔係朋友但你唔係

你就唔公道喇,講到創咁衰#ng#
創有錢時捐完、叫完雞、賭完仲有錢剩嘅話、再叫多次雞同食餐好之後,如果心情靚就自然會還100比流sir
放負者 11小時
借錢比人 要人還得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多

財仔都係分期啦

你連本金2500都未還到 你自己嘅道理都講唔通:o)

你依家係唔還 係走數 並唔係想冇壓力咁還:o)
你起碼還左本金先講息
發達號 11小時
嗱 流sir 我今日係找唔到1000 對唔住

自信啲更佳

創:對唔嗨住囉~:-[
939 11小時
嗱 流sir 我今日係找唔到1000 對唔住

不如試吓


嗱 流sir 我係找唔到13000 對唔住


跟住搏佢唔記得冇咗回事:P
風巴打 11小時
果一萬幾千
長篇大論#ass#

打算點跑返黎還錢

一萬幾千 夠我一鋪百家樂炸

咁仲唔拎錢出黎還?
黃白虎紋貓 11小時
嗱 流sir 我今日係找唔到1000 對唔住

自信啲更佳

創:對唔嗨住囉~:-[

創狗,對唔住臭勁流狗#yup#
風巴打 11小時
Hi gameone 800上3000 又磨死左
冇啦 流sir 要遲少少還你錢


你打算800上到幾多先收錢走人?


叫佢找1000
上到3000都唔向左走向右走找就冇向左走向右走講啦

你迫死阿創你自己收唔到錢㗎咋#ng#
你而家搞到阿創好有壓力,好唔舒服#ng#

根本好老實咁講 佢出數3750/7500-1300
2450實出數-100-100 2250實出
要我還13000唔合理 就算佢搵收數佬
3成附加費 3750x1.3=4875! 收數佬都可以月還1000 4875/1000=5個月還完 所以結論 流血嗎唔應該要我還13200!



收2500找7500又有道理啊?


- 瘡:我鍾意還財仔,打好關係(咪答左囉)[sosad]

吹呀,我鐘意同財仔打好關係
風巴打 11小時
借錢比人 要人還得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多

你還財仔冇壓力咩
心亂飛 11小時
流sir 我今日係找唔到1000 對唔住

好有禮貌 #good#
發達號 11小時
借錢比人 要人還得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多

你還財仔冇壓力咩

財仔有壓力時佢敢唔敢唔還Z_Z

流血馬無拳無勇[369] 啋佢都有味
嗌到一百萬橫掂都唔會還
流血馬咬手巾喊都喊Seven關創事

呢點真係要讚下牠
發達號 10小時
借錢比人 要人還得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多

你還財仔冇壓力咩

財仔有壓力時佢敢唔敢唔還Z_Z

流血馬無拳無勇[369] 啋佢都有味
嗌到一百萬橫掂都唔會還
流血馬咬手巾喊都Seven關創事

呢點真係要讚下牠
創之足跡 10小時
https://upload.hkgolden.media/comment/nsicpg1a.fbr43kdnfdk.j3abkdqsmvj.10z.jpg
流血嗎 10小時
借錢比人 要人韰得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多


根據你頭先喺呢個post同上一個post所講嘅嘢
即係我行咩手段都得啦#good2#
創之足跡 10小時
借錢比人 要人韰得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多


根據你頭先喺呢個post同上一個post所講嘅嘢
即係我行咩手段都得啦#good2#

唔係。。 不過你賣比收數佬 都要有借據架!
你又冇我身份證副本。。。
賣比收數佬咪賣囉 反正一定少過13200
蘭斯卡 10小時
借錢比人 要人還得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多

你還財仔冇壓力咩

財仔有壓力時佢敢唔敢唔還Z_Z

流血馬無拳無勇[369] 啋佢都有味
嗌到一百萬橫掂都唔會還
流血馬咬手巾喊都喊Seven關創事

呢點真係要讚下牠


- 證明受硬唔受軟囉 ... 流狗吹唔向左走向右走瘡漲嘛 (例子:之前都唔Seven還財仔嫁喎,後尾點解又會還、仲乖乖咁還?)
流血嗎 10小時
嗱 流sir 我今日係找唔到1000 對唔住


五月條數你又係咁走
而家你又係咁走
兩次都係有錢喺身攞向左走向右走咗去用喺其他地方唔向左走向右走還
你27/7一樣好似呢兩次咁樣

咁向左走向右走大口喺百家樂一鋪都唔止
咁咪攞出嚟找數阿Hi Hi
創之足跡 10小時
嗱 流sir 我今日係找唔到1000 對唔住


五月條數你又係咁走
而家你又係咁走
兩次都係有錢喺身攞向左走向右走咗去用喺其他地方唔向左走向右走還
你27/7一樣好似呢兩次咁樣

咁向左走向右走大口喺百家樂一鋪都唔止
咁咪攞出嚟找數阿Hi Hi

咁你想點ar?
我係無錢還。。
SWC_WF 10小時
上個post都未睇晒[sosad]
防守型前鋒 10小時
嗱 流sir 我今日係找唔到1000 對唔住


寧願拎去賭都唔還錢
睇怕你呢世都唔諗住還O:-)
創之足跡 10小時
嗱 流sir 我今日係找唔到1000 對唔住


寧願拎去賭都唔還錢
睇怕你呢世都唔諗住還O:-)

利大本無歸
蘭斯卡 10小時
借錢比人 要人韰得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多


根據你頭先喺呢個post同上一個post所講嘅嘢
即係我行咩手段都得啦#good2#


- 仲講?死心喇,會咬人既狗唔會吠 ... #ng#
939 10小時
借錢比人 要人韰得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多


根據你頭先喺呢個post同上一個post所講嘅嘢
即係我行咩手段都得啦#good2#

唔係。。 不過你賣比收數佬 都要有借據架!
你又冇我身份證副本。。。
賣比收數佬咪賣囉 反正一定少過13200


吓而家先嚟淆?
咁你真係very67[sosad]
比人大兩大就攬數[banghead]
跳到頁尾