創之足跡
9小時
我唔係唔還 我係唔出券(出唔到)
依家我作為店家,我選擇退訂金
喂你大公司嚟㗎嘛
退錢去會計部排隊啦![]()
好多paper work
起碼三年後先退啦![]()
- 流蛇,債仔完美示範 “憑實力借,點解要還” ,死心未?
想人還錢都要俾空間時間
一路催催催 催到又跌幾千銀
又有壓力又唔舒服 點還?
真 我一路都講 出數比人 要人還得輕鬆 先互惠互利 咁先會雙贏 我當時出數比行家都出9000 分13個月收番13000 每個月1000 咁先真正有賺
你短期內想回本加賺一萬 你真係大想頭。。。。
點解你唔敢咁樣同天晉講![]()
又要食人罰款乖乖地還
我鍾意還財仔 財仔係朋友
拿...唔好話我唔提你
你還A, 唔還B, 咁更大機會中「以欺騙手段取得財產」
最多係咪坐監?
係嘅話收嗲plz
阿創最中意坐監
真 人最壞既下場係死
犯法最壞既下場係坐監
up緊,就快得





