[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
創之足跡 10小時
我唔係唔還 我係唔出券(出唔到)
依家我作為店家,我選擇退訂金

喂你大公司嚟㗎嘛
退錢去會計部排隊啦[sosad]
好多paper work

起碼三年後先退啦#yup# #yup#


- 流蛇,債仔完美示範 “憑實力借,點解要還” ,死心未?[sosad]


想人還錢都要俾空間時間
一路催催催 催到又跌幾千銀
又有壓力又唔舒服 點還?

真 我一路都講 出數比人 要人還得輕鬆 先互惠互利 咁先會雙贏 我當時出數比行家都出9000 分13個月收番13000 每個月1000 咁先真正有賺
你短期內想回本加賺一萬 你真係大想頭。。。。

點解你唔敢咁樣同天晉講?_?
又要食人罰款乖乖地還?_?

我鍾意還財仔 財仔係朋友


拿...唔好話我唔提你
你還A, 唔還B, 咁更大機會中「以欺騙手段取得財產」O:-)

最多係咪坐監?
係嘅話收嗲plz
阿創最中意坐監O:-)

真 人最壞既下場係死
犯法最壞既下場係坐監
放負者 10小時
我唔係唔還 我係唔出券(出唔到)
依家我作為店家,我選擇退訂金

喂你大公司嚟㗎嘛
退錢去會計部排隊啦[sosad]
好多paper work

起碼三年後先退啦#yup# #yup#


- 流蛇,債仔完美示範 “憑實力借,點解要還” ,死心未?[sosad]


想人還錢都要俾空間時間
一路催催催 催到又跌幾千銀
又有壓力又唔舒服 點還?

真 我一路都講 出數比人 要人還得輕鬆 先互惠互利 咁先會雙贏 我當時出數比行家都出9000 分13個月收番13000 每個月1000 咁先真正有賺
你短期內想回本加賺一萬 你真係大想頭。。。。

點解你唔敢咁樣同天晉講?_?
又要食人罰款乖乖地還?_?

我鍾意還財仔 財仔係朋友


拿...唔好話我唔提你
你還A, 唔還B, 咁更大機會中「以欺騙手段取得財產」O:-)

詐騙既定義係咩先

你契爺講得啱
公道講你今次食硬流蛇 佢係吹你唔脹
清原千春 10小時
我唔係唔還 我係唔出券(出唔到)
依家我作為店家,我選擇退訂金

喂你大公司嚟㗎嘛
退錢去會計部排隊啦[sosad]
好多paper work

起碼三年後先退啦#yup# #yup#


- 流蛇,債仔完美示範 “憑實力借,點解要還” ,死心未?[sosad]


想人還錢都要俾空間時間
一路催催催 催到又跌幾千銀
又有壓力又唔舒服 點還?

真 我一路都講 出數比人 要人還得輕鬆 先互惠互利 咁先會雙贏 我當時出數比行家都出9000 分13個月收番13000 每個月1000 咁先真正有賺
你短期內想回本加賺一萬 你真係大想頭。。。。

點解你唔敢咁樣同天晉講?_?
又要食人罰款乖乖地還?_?

我鍾意還財仔 財仔係朋友


拿...唔好話我唔提你
你還A, 唔還B, 咁更大機會中「以欺騙手段取得財產」O:-)

最多係咪坐監?
係嘅話收嗲plz
阿創最中意坐監O:-)

真 人最壞既下場係死
犯法最壞既下場係坐監

你個賤種入監倉先岩岩開始[sosad]
等入去比人通櫃啦人肉飛機杯#oh#
江海怡 10小時
我唔係唔還 我係唔出券(出唔到)
依家我作為店家,我選擇退訂金

喂你大公司嚟㗎嘛
退錢去會計部排隊啦[sosad]
好多paper work

起碼三年後先退啦#yup# #yup#


- 流蛇,債仔完美示範 “憑實力借,點解要還” ,死心未?[sosad]


想人還錢都要俾空間時間
一路催催催 催到又跌幾千銀
又有壓力又唔舒服 點還?

真 我一路都講 出數比人 要人還得輕鬆 先互惠互利 咁先會雙贏 我當時出數比行家都出9000 分13個月收番13000 每個月1000 咁先真正有賺
你短期內想回本加賺一萬 你真係大想頭。。。。

點解你唔敢咁樣同天晉講?_?
又要食人罰款乖乖地還?_?

我鍾意還財仔 財仔係朋友


拿...唔好話我唔提你
你還A, 唔還B, 咁更大機會中「以欺騙手段取得財產」O:-)

你提左AI比既第二點,我就提下第一點啦
在香港法律框架下,這種「先以半價吸引人購買,再以無法交貨為由,只退回原價(即消費者實際支付的金額)」的行為,表面上雖然看似「沒有金錢損失(因為退了款)」,但實際上已經涉嫌觸犯嚴重的刑事罪行。
​這類行為主要會觸犯以下兩條法例:
​1. 《商品說明條例》(第362章)——「不當地接受付款」
​這是最直接相關的罪行。根據條例第13I條,商戶在接受預付款項(如購買禮券)時:
​意圖不供應有關產品;或
​沒有合理理由相信自己能在指明或合理的時間內供應有關產品。
​關鍵點: 商戶不能以「已經退款」作為免責藉口。法律看的是接受付款的那一刻,商戶是否有誠意和能力履約。如果商戶根本是利用「半價」作為誘餌(類似無息貸款或集資),並在收錢時就知道自己無法提供禮券,即屬違法。
​最高刑罰: 罰款 500,000 元及監禁 5 年。
黑白貓老豆 10小時
創已經中度弱智,比中度弱智向左走向右走嘅騮係咩級數:-(
黃白虎紋貓 10小時
流蛇,比啲飲茶錢搵媽咪蛇,包你今個月內收到[sosad] #yup#
清原千春 10小時
流蛇,比啲飲茶錢搵媽咪蛇,包你今個月內收到[sosad] #yup#

會唔會有填色睇#oh#
防守型前鋒 10小時
欠債還錢 欠券還券
我無話唔還 但要還少d 同要多啲時間


都係果句啦
還唔到就唔好借
為咗一萬幾千又「咩」多一條罪, 你覺得值咩?
防守型前鋒 10小時
流蛇,比啲飲茶錢搵媽咪蛇,包你今個月內收到[sosad] #yup#


咁梗係搵中介
中介有戰勝紀錄:)
蘭斯卡 10小時
我唔係唔還 我係唔出券(出唔到)
依家我作為店家,我選擇退訂金

喂你大公司嚟㗎嘛
退錢去會計部排隊啦[sosad]
好多paper work

起碼三年後先退啦#yup# #yup#


- 流蛇,債仔完美示範 “憑實力借,點解要還” ,死心未?[sosad]


想人還錢都要俾空間時間
一路催催催 催到又跌幾千銀
又有壓力又唔舒服 點還?

真 我一路都講 出數比人 要人還得輕鬆 先互惠互利 咁先會雙贏 我當時出數比行家都出9000 分13個月收番13000 每個月1000 咁先真正有賺
你短期內想回本加賺一萬 你真係大想頭。。。。

點解你唔敢咁樣同天晉講?_?
又要食人罰款乖乖地還?_?

我鍾意還財仔 財仔係朋友


拿...唔好話我唔提你
你還A, 唔還B, 咁更大機會中「以欺騙手段取得財產」O:-)

你提左AI比既第二點,我就提下第一點啦
在香港法律框架下,這種「先以半價吸引人購買,再以無法交貨為由,只退回原價(即消費者實際支付的金額)」的行為,表面上雖然看似「沒有金錢損失(因為退了款)」,但實際上已經涉嫌觸犯嚴重的刑事罪行。
​這類行為主要會觸犯以下兩條法例:
​1. 《商品說明條例》(第362章)——「不當地接受付款」
​這是最直接相關的罪行。根據條例第13I條,商戶在接受預付款項(如購買禮券)時:
​意圖不供應有關產品;或
​沒有合理理由相信自己能在指明或合理的時間內供應有關產品。
​關鍵點: 商戶不能以「已經退款」作為免責藉口。法律看的是接受付款的那一刻,商戶是否有誠意和能力履約。如果商戶根本是利用「半價」作為誘餌(類似無息貸款或集資),並在收錢時就知道自己無法提供禮券,即屬違法。
​最高刑罰: 罰款 500,000 元及監禁 5 年。


- 瘡:嚇鬼呀!?(我覺得,我認為)[sosad]
清原千春 10小時
欠債還錢 欠券還券
我無話唔還 但要還少d 同要多啲時間


都係果句啦
還唔到就唔好借
為咗一萬幾千又「咩」多一條罪, 你覺得值咩?

都冇諗過還
點解唔一開始借盡電數去馬交飛
分分鐘上到七位數[sosad] :o)
防守型前鋒 10小時
欠債還錢 欠券還券
我無話唔還 但要還少d 同要多啲時間


都係果句啦
還唔到就唔好借
為咗一萬幾千又「咩」多一條罪, 你覺得值咩?

都冇諗過還
點解唔一開始借盡電數去馬交飛
分分鐘上到七位數[sosad] :o)


1萬蚊分開10次借, 可以忙10次
10萬一次過借, 只可以忙1次
咁梗係1萬蚊分開10次借過癮得多:)
分享用賬號 10小時
欠債還錢 欠券還券
我無話唔還 但要還少d 同要多啲時間


都係果句啦
還唔到就唔好借
為咗一萬幾千又「咩」多一條罪, 你覺得值咩?

先前仲有幾條詐騙,要拉就拉左啦
今次實冇事#good#
流浪晉 10小時
又輸晒錢之後走數O:-)

咁再老實講 傾好哂 7/27第一期供款
今日先6/26 又要我提早還 又驚輸

7月27我生日[shocking] [shocking] [shocking]
清原千春 10小時
欠債還錢 欠券還券
我無話唔還 但要還少d 同要多啲時間


都係果句啦
還唔到就唔好借
為咗一萬幾千又「咩」多一條罪, 你覺得值咩?

都冇諗過還
點解唔一開始借盡電數去馬交飛
分分鐘上到七位數[sosad] :o)


1萬蚊分開10次借, 可以忙10次
10萬一次過借, 只可以忙1次
咁梗係1萬蚊分開10次借過癮得多:)

結果都係要多巴胺爽壞個腦[sosad] [sosad]
快d入醫院打懵仔針啦賤種#oh#
939 10小時
感動嘅係
阿創作為債仔


開始想話事#good# #good#
流血嗎 10小時
Hi gameone 800上3000 又磨死左
冇啦 流sir 要遲少少還你錢


你打算800上到幾多先收錢走人?


叫佢找1000
上到3000都唔向左走向右走找就冇向左走向右走講啦

你迫死阿創你自己收唔到錢㗎咋#ng#
你而家搞到阿創好有壓力,好唔舒服#ng#

根本好老實咁講 佢出數3750/7500-1300
2450實出數-100-100 2250實出
要我還13000唔合理 就算佢搵收數佬
3成附加費 3750x1.3=4875! 收數佬都可以月還1000 4875/1000=5個月還完 所以結論 流血嗎唔應該要我還13200!



收2500找7500又有道理啊?
蘭斯卡 10小時
Hi gameone 800上3000 又磨死左
冇啦 流sir 要遲少少還你錢


你打算800上到幾多先收錢走人?


叫佢找1000
上到3000都唔向左走向右走找就冇向左走向右走講啦

你迫死阿創你自己收唔到錢㗎咋#ng#
你而家搞到阿創好有壓力,好唔舒服#ng#

根本好老實咁講 佢出數3750/7500-1300
2450實出數-100-100 2250實出
要我還13000唔合理 就算佢搵收數佬
3成附加費 3750x1.3=4875! 收數佬都可以月還1000 4875/1000=5個月還完 所以結論 流血嗎唔應該要我還13200!



收2500找7500又有道理啊?


- 瘡:我鍾意還財仔,打好關係(咪答左囉)[sosad]
防守型前鋒 10小時
感動嘅係
阿創作為債仔


開始想話事#good# #good#


要冇壓力、還得輕鬆、幾時還幾多由我決定#yup#
黑白貓老豆 10小時
Hi gameone 800上3000 又磨死左
冇啦 流sir 要遲少少還你錢


你打算800上到幾多先收錢走人?


叫佢找1000
上到3000都唔向左走向右走找就冇向左走向右走講啦

你迫死阿創你自己收唔到錢㗎咋#ng#
你而家搞到阿創好有壓力,好唔舒服#ng#

根本好老實咁講 佢出數3750/7500-1300
2450實出數-100-100 2250實出
要我還13000唔合理 就算佢搵收數佬
3成附加費 3750x1.3=4875! 收數佬都可以月還1000 4875/1000=5個月還完 所以結論 流血嗎唔應該要我還13200!



收2500找7500又有道理啊?

總之借錢要還就無道理,創同財仔係朋友但你唔係
創之足跡 10小時
借錢比人 要人韰得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多
創之足跡 10小時
借錢比人 要人還得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多
給膠人 10小時
借錢比人 要人還得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多


Hi 一於唔好還
越還越多 都痴線
創之足跡 10小時
借錢比人 要人還得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多

財仔都係分期啦
創之足跡 10小時
嗱 流sir 我今日係找唔到1000 對唔住
跳到頁尾