[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
防守型前鋒 2小時
兩場波中3張飛#yup#
如果創仔每張飛買1000蚊
3000本金、盈利1976
冇大起大落咁過癮
但勝在訓醒收錢#yup#

https://upload.hkgolden.media/comment/lyym0p5h.gfhsgzldtsm.jzcgaux01wm.fnf.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ghj5muid.wievng22mzq.kgceuux1xu1.rvw.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ivwed4a5.514bv2azwxc.segw5huqdrg.2rf.jpg
金山巴打 1小時
https://upload.hkgolden.media/comment/fqgexfbk.loaw3gfvmo2.gmu2a42iuin.krt.jpg
江海怡 1小時
https://upload.hkgolden.media/comment/fqgexfbk.loaw3gfvmo2.gmu2a42iuin.krt.jpg

用股票悶悶地贏,用馬會雞仔注大大咁贏
咁先岩#yup#dw
金山巴打 1小時
https://upload.hkgolden.media/comment/fqgexfbk.loaw3gfvmo2.gmu2a42iuin.krt.jpg

用股票悶悶地贏,用馬會雞仔注大大咁贏
咁先岩#yup#dw


其實當日到期嘅option個d先刺激 幾千蚊本可以上落幾十萬
金山巴打 1小時
c7正廢柴 咁都唔入
江海怡 54分鐘
[img]https://upload.hkgolden.media/comment/fqgexfbk.loaw3gfvmo2.gmu2a42iuin.krt.jpg[/ig]

用股票悶悶地贏,用馬會雞仔注大大咁贏
咁先岩#yup#dw


其實當日到期嘅option個d先刺激 幾千蚊本可以上落幾十萬

果啲未夠膽玩住[sosad]dw
廣島之戀 40分鐘
c7正廢柴 咁都唔入

0:0 唔向左走向右走係啊嘛
密膠 40分鐘
c7正廢柴 咁都唔入

葡萄牙就係咁,出咗線就想走線
一啲王者氣概都無,點會有冠軍
金山巴打 37分鐘
哥倫比亞比人吹走個入球 越隻腳趾好唔抵
三聯佐敦 36分鐘
c7正廢柴 咁都唔入

葡萄牙就係咁,出咗線就想走線
一啲王者氣概都無,點會有冠軍

縮骨老向左走向右走土xx(
渴碎者 34分鐘
葡萄牙居然0-0哥倫比亞
[sosad]lm
密膠 33分鐘
c7正廢柴 咁都唔入

葡萄牙就係咁,出咗線就想走線
一啲王者氣概都無,點會有冠軍

縮骨老向左走向右走土xx(

C朗個樣好似好驚入到波咁:o)
分享用賬號 24分鐘
賭神又輸曬喇[???]
昔年種柳 14分鐘
c7正廢柴 咁都唔入

葡萄牙就係咁,出咗線就想走線
一啲王者氣概都無,點會有冠軍

縮骨老向左走向右走土xx(

C朗個樣好似好驚入到波咁:o)

有咁驚去阿根廷個面咩[sosad]
密膠 4分鐘
c7正廢柴 咁都唔入

葡萄牙就係咁,出咗線就想走線
一啲王者氣概都無,點會有冠軍

縮骨老向左走向右走土xx(

C朗個樣好似好驚入到波咁:o)

有咁驚去阿根廷個面咩[sosad]

好似夏向左走向右走、美欺咁唔出場無人話你,出咗嚟又唔知做乜勁:o)
江海怡 3分鐘
賭神又輸曬喇[???]

又再落難?_?dw
廣島之戀 0分鐘
賭神又輸曬喇[???]

又再落難?_?dw

一日落難幾多次[sosad]cl
跳到頁尾