[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
放負者 7小時
創狗消失左係咪叫緊夜雞?[sosad]

得返1900蚊,叫老雞1分鐘秒射無800[369]

$1300

美斯首名入球#yup#

4300-300莫斯科女足1.5大波輸-2624天賀-76 9 Long=1300

再明啲?

應該係網賭 九龍xx
防守型前鋒 7小時
創狗消失左係咪叫緊夜雞?[sosad]

得返1900蚊,叫老雞1分鐘秒射無800[369]

$1300


問天晉攞番2000囉
你而家同佢關係咁好, 一定冇問題#yup#

精彩
搞掂 3/7 天賀 1312 ,又到 3/7 lalalend 2000
條死線冇郁過 #good#cl #good#cl #good#cl


咁點解唔還天賀 + lala?
即係諗住7月2日借天賀還lala 2000?
打字慢手 7小時
莫斯科女足1.5大波輸-2624
笑到癲咗[sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]


咁如果佢呢幾個鐘講過既野
似係
-300 (莫斯科女足1.5大波 輸左)
- 2624 (還2期天賀)
- 76 (9 Long 唔知乜q野 等其他巴打講)
Mr.Slow 7小時
創狗消失左係咪叫緊夜雞?[sosad]

得返1900蚊,叫老雞1分鐘秒射無800[369]

$1300


問天晉攞番2000囉
你而家同佢關係咁好, 一定冇問題#yup#

精彩
搞掂 3/7 天賀 1312 ,又到 3/7 lalalend 2000
條死線冇郁過 #good#cl #good#cl #good#cl


咁點解唔還天賀 + lala?
即係諗住7月2日借天賀還lala 2000?

我估啦
牠影出黎得 4000
天賀 1312,lalalend 2000,加埋就 3312
咁樣還,手頭就得返 700 左右,牠似係嫌少喇

而且,學巴打話頭,依家清左天賀
萬一又又又清袋,咁就去問天賀拎 2000,咁就找到 lalalend 囉

正常人唔會咁操作
創式財務,博大精深,𨶙人所不𨶙 #adore#cl #adore#cl #adore#cl
創之足跡 7小時
追番了 1000+300=1300-100入八達通-100 gameone +760=1860
防守型前鋒 7小時
追番了 1000+300=1300-100入八達通-100 gameone +760=1860


運氣又返黎~
一野車落去隊爆9 long啦#good#
Mr.Slow 7小時
追番了 1000+300=1300-100入八達通-100 gameone +760=1860

𨳒Auntie嘥向左走向右走氣啦
lalalend 你欠 2000,手上得 1860,仲爭 140 呀,會考數學 B [sosad]cl [sosad]cl [sosad]cl

仲有呀,7/7 至出糧,未來呢 7 日,你去大南街公廁含向左走向右走飽呀?[sosad]cl [sosad]cl [sosad]cl
防守型前鋒 7小時
創狗消失左係咪叫緊夜雞?[sosad]

得返1900蚊,叫老雞1分鐘秒射無800[369]

$1300


問天晉攞番2000囉
你而家同佢關係咁好, 一定冇問題#yup#

精彩
搞掂 3/7 天賀 1312 ,又到 3/7 lalalend 2000
條死線冇郁過 #good#cl #good#cl #good#cl


咁點解唔還天賀 + lala?
即係諗住7月2日借天賀還lala 2000?

我估啦
牠影出黎得 4000
天賀 1312,lalalend 2000,加埋就 3312
咁樣還,手頭就得返 700 左右,牠似係嫌少喇

而且,學巴打話頭,依家清左天賀
萬一又又又清袋,咁就去問天賀拎 2000,咁就找到 lalalend 囉

正常人唔會咁操作
創式財務,博大精深,𨶙人所不𨶙 #adore#cl #adore#cl #adore#cl


借電數冚電數可以做到咁瀟洒自如
呢樣野完勝我#adore#
莊神弄鬼 7小時
創狗消失左係咪叫緊夜雞?[sosad]

得返1900蚊,叫老雞1分鐘秒射無800[369]

$1300


問天晉攞番2000囉
你而家同佢關係咁好, 一定冇問題#yup#

精彩
搞掂 3/7 天賀 1312 ,又到 3/7 lalalend 2000
條死線冇郁過 #good#cl #good#cl #good#cl


咁點解唔還天賀 + lala?
即係諗住7月2日借天賀還lala 2000?

我估啦
牠影出黎得 4000
天賀 1312,lalalend 2000,加埋就 3312
咁樣還,手頭就得返 700 左右,牠似係嫌少喇

而且,學巴打話頭,依家清左天賀
萬一又又又清袋,咁就去問天賀拎 2000,咁就找到 lalalend 囉

正常人唔會咁操作
創式財務,博大精深,𨶙人所不𨶙 #adore#cl #adore#cl #adore#cl


其實我真係睇唔明佢借A去還B就重乜勁~
一係借哂, 全部都唔向左走向右走還
好似之前咁霸氣
但轉頭瞓醒又後悔喎

瘡傻D生活過得好充實
我返工食飯撘車
一日先用得嗰一舊水
每個月北上都係洗6~7舊水
兩三個月就食餐放題

唔似佢生活咁多姿多彩Lor~
Mr.Slow 7小時
追番了 1000+300=1300-100入八達通-100 gameone +760=1860

𨳒Auntie嘥向左走向右走氣啦
lalalend 你欠 2000,手上得 1860,仲爭 140 呀,會考數學 B [sosad]cl [sosad]cl [sosad]cl

仲有呀,7/7 至出糧,未來呢 7 日,你去大南街公廁含向左走向右走飽呀?[sosad]cl [sosad]cl [sosad]cl

再提提你,你依家生活,要現金架
樓上老細 385萬存款都算喇,都仲要去櫃員機㩒出黎
不如睇下啲看門口嘅現金啦:
https://upload.hkgolden.media/comment/nwpv3agl.ueopdiiqtkl.lagfrrebem2.k5o.jpg
Mr.Slow 7小時
創狗消失左係咪叫緊夜雞?[sosad]

得返1900蚊,叫老雞1分鐘秒射無800[369]

$1300


問天晉攞番2000囉
你而家同佢關係咁好, 一定冇問題#yup#

精彩
搞掂 3/7 天賀 1312 ,又到 3/7 lalalend 2000
條死線冇郁過 #good#cl #good#cl #good#cl


咁點解唔還天賀 + lala?
即係諗住7月2日借天賀還lala 2000?

我估啦
牠影出黎得 4000
天賀 1312,lalalend 2000,加埋就 3312
咁樣還,手頭就得返 700 左右,牠似係嫌少喇

而且,學巴打話頭,依家清左天賀
萬一又又又清袋,咁就去問天賀拎 2000,咁就找到 lalalend 囉

正常人唔會咁操作
創式財務,博大精深,𨶙人所不𨶙 #adore#cl #adore#cl #adore#cl


借電數冚電數可以做到咁瀟洒自如
呢樣野完勝我#adore#

創 po 黎講,創富者俾嘅利率,真係第一名,第二名嘅院友,真係燈尾都望牠唔到
:~( :~( :~( :~( :~( :~( :~( :~( :~( :~(
甘梓江 7小時
慢生好多現金#oh#
NIB 7小時
追番了 1000+300=1300-100入八達通-100 gameone +760=1860

你up乜嘢呀龜頭軒
Mr.Slow 7小時
慢生好多現金#oh#

我呢啲魚毛黎嘅遮,恰Seven龜頭軒就得 :-(

金山老闆果啲先堅
之前貼出黎,一盒盒一疊疊,美金黎#adore#

好似係廣島巴打
之前收完租貼出黎,係我呢度十倍八倍#adore#
Mr.Slow 7小時
創狗消失左係咪叫緊夜雞?[sosad]

得返1900蚊,叫老雞1分鐘秒射無800[369]

$1300


問天晉攞番2000囉
你而家同佢關係咁好, 一定冇問題#yup#

精彩
搞掂 3/7 天賀 1312 ,又到 3/7 lalalend 2000
條死線冇郁過 #good#cl #good#cl #good#cl


咁點解唔還天賀 + lala?
即係諗住7月2日借天賀還lala 2000?

我估啦
牠影出黎得 4000
天賀 1312,lalalend 2000,加埋就 3312
咁樣還,手頭就得返 700 左右,牠似係嫌少喇

而且,學巴打話頭,依家清左天賀
萬一又又又清袋,咁就去問天賀拎 2000,咁就找到 lalalend 囉

正常人唔會咁操作
創式財務,博大精深,𨶙人所不𨶙 #adore#cl #adore#cl #adore#cl


其實我真係睇唔明佢借A去還B就重乜勁~
一係借哂, 全部都唔向左走向右走還
好似之前咁霸氣
但轉頭瞓醒又後悔喎

瘡傻D生活過得好充實
我返工食飯撘車
一日先用得嗰一舊水
每個月北上都係洗6~7舊水
兩三個月就食餐放題


唔似佢生活咁多姿多彩Lor~

唔好同龜頭軒比啦,院友邊有得同牠比架 :-( :-( :-(
黃白虎紋貓 7小時
我啲流動現金找埋卡蚊得返7萬:-(
股票責係係Amazon [fuck] [fuck]
渴碎者 7小時
創狗消失左係咪叫緊夜雞?[sosad]

得返1900蚊,叫老雞1分鐘秒射無800[369]

$1300


問天晉攞番2000囉
你而家同佢關係咁好, 一定冇問題#yup#

精彩
搞掂 3/7 天賀 1312 ,又到 3/7 lalalend 2000
條死線冇郁過 #good#cl #good#cl #good#cl


咁點解唔還天賀 + lala?
即係諗住7月2日借天賀還lala 2000?

我估啦
牠影出黎得 4000
天賀 1312,lalalend 2000,加埋就 3312
咁樣還,手頭就得返 700 左右,牠似係嫌少喇

而且,學巴打話頭,依家清左天賀
萬一又又又清袋,咁就去問天賀拎 2000,咁就找到 lalalend 囉

正常人唔會咁操作
創式財務,博大精深,𨶙人所不𨶙 #adore#cl #adore#cl #adore#cl


其實我真係睇唔明佢借A去還B就重乜勁~
一係借哂, 全部都唔向左走向右走還
好似之前咁霸氣
但轉頭瞓醒又後悔喎

瘡傻D生活過得好充實
我返工食飯撘車
一日先用得嗰一舊水
每個月北上都係洗6~7舊水
兩三個月就食餐放題


唔似佢生活咁多姿多彩Lor~

唔好同龜頭軒比啦,院友邊有得同牠比架 :-( :-( :-(

甘啊創有冇買?今晚葡萄牙C朗開波喎!https://upload.hkgolden.media/comment/g0g1fc2q.d5n5l0g5mo0.rhxj1y0scjd.g1o.jpg
奉先 7小時
頭先玩HMD 識左個新女女#yup#fn #yup#fn

睇得出係比較正常
但細我接近十年
可以用黎生仔:-(fjfn
莊神弄鬼 7小時
慢生好多現金#oh#


慢生, 重乜放咁多現金喺屋企既?

我自己就會放1~2皮喺屋企細細個夾萬度
係拎嚟俾家用/緊急用
黃白虎紋貓 7小時
創狗消失左係咪叫緊夜雞?[sosad]

得返1900蚊,叫老雞1分鐘秒射無800[369]

$1300


問天晉攞番2000囉
你而家同佢關係咁好, 一定冇問題#yup#

精彩
搞掂 3/7 天賀 1312 ,又到 3/7 lalalend 2000
條死線冇郁過 #good#cl #good#cl #good#cl


咁點解唔還天賀 + lala?
即係諗住7月2日借天賀還lala 2000?

我估啦
牠影出黎得 4000
天賀 1312,lalalend 2000,加埋就 3312
咁樣還,手頭就得返 700 左右,牠似係嫌少喇

而且,學巴打話頭,依家清左天賀
萬一又又又清袋,咁就去問天賀拎 2000,咁就找到 lalalend 囉

正常人唔會咁操作
創式財務,博大精深,𨶙人所不𨶙 #adore#cl #adore#cl #adore#cl


其實我真係睇唔明佢借A去還B就重乜勁~
一係借哂, 全部都唔向左走向右走還
好似之前咁霸氣
但轉頭瞓醒又後悔喎

瘡傻D生活過得好充實
我返工食飯撘車
一日先用得嗰一舊水
每個月北上都係洗6~7舊水
兩三個月就食餐放題


唔似佢生活咁多姿多彩Lor~

唔好同龜頭軒比啦,院友邊有得同牠比架 :-( :-( :-(

甘啊創有冇買?今晚葡萄牙C朗開波喎!https://upload.hkgolden.media/comment/g0g1fc2q.d5n5l0g5mo0.rhxj1y0scjd.g1o.jpg

創狗係波台勁噏識人係美帝睇世界盃[sosad]
Mr.Slow 7小時
慢生好多現金#oh#


慢生, 重乜放咁多現金喺屋企既?

我自己就會放1~2皮喺屋企細細個夾萬度
係拎嚟俾家用/緊急用

點解冇入埋去炒美股?
家家有本難念經喇 O:-) O:-) O:-)
莊神弄鬼 7小時
慢生好多現金#oh#


慢生, 重乜放咁多現金喺屋企既?

我自己就會放1~2皮喺屋企細細個夾萬度
係拎嚟俾家用/緊急用

點解冇入埋去炒美股?
家家有本難念經喇 O:-) O:-) O:-)


MPF 都有入美股...
但個人就安安份份就算
高風險既野, 唔太啱我
啱啱又見到加息
依家個個月都有8, 9 千無汗錢
所以搞到個人想搵份輕輕鬆鬆既PART TIME就算

邊似瘡傻咁日日喺度挑戰自我
廣島之戀 6小時
在上葡同巴黎淫豬左$4k[sosad]cl
黃白虎紋貓 6小時
在上葡同巴黎淫豬左$4k[sosad]cl

創狗贏4K#yup#
創之足跡 6小時
在上葡同巴黎淫豬左$4k[sosad]cl

澳門難賭
跳到頁尾