[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
膠膠貓(無JJ) 9小時
流狗又又又成為condom [sosad]
護雅犬 9小時
還左1312x2

流sir呢?

擺明唔還流蛇
放負者 9小時
還左1312x2


到期喇咩

當牠收到 4600 左右
4600 - 1312 - 1312 =1976,即係二千蚊左右
名符其實:

士氣過半

咁仲點賺大錢啊?#ng# #ng# #ng#

佢註定天生皇帝命 冇人可以害到佢
唯一害到佢嘅只有佢自己:)fn
黃白虎紋貓 9小時
流狗慘過啲老雞
搵媽咪蛇上門拍全丹門
MaMeMin 9小時
還電仔先都無咁傻的嗎
還1312x2:o) :o) :o)
黃白虎紋貓 9小時
還電仔先都無咁傻的嗎
還1312x2:o) :o) :o)

創狗中意救遠火#yup# [sosad] [369]
莊神弄鬼 9小時
流狗慘過啲老雞
搵媽咪蛇上門拍全丹門


咁呢個係流SIR自己攞嚟既果報喎
瘡傻呢D
借錢俾牠
同養狼狗咬春袋無分別

你幫佢, 牠咪又係話你貪佢D利息
我有多餘錢
都唔會借俾佢
蘭斯卡 9小時
還電仔先都無咁傻的嗎
還1312x2:o) :o) :o)

創狗中意救遠火#yup# [sosad] [369]


- 要觸發 "強運" 被動技能 [bomb]
tony.so 8小時
還電仔先都無咁傻的嗎
還1312x2:o) :o) :o)

創狗中意救遠火#yup# [sosad] [369]

條粉腸講過先清咁d條數,再借會易d..
Mr.Slow 8小時
還電仔先都無咁傻的嗎
還1312x2:o) :o) :o)

創狗中意救遠火#yup# [sosad] [369]

就睇牠表演,3/7 點樣還 lalalend 2000 :)
Mr.Slow 8小時
創!
唔好還住呀
你依家找流+找娜娜
即係又清袋
建議推多幾口先#yup# #yup#


痴線~而家擺明係財爺上到門, 梗係4700買晒佢:-[

#yup#
創在明,電仔在暗,唔還#yup#

https://upload.hkgolden.media/comment/qdmpqdrg.vipehnq2fjo.q0bc5lf1b4f.pnl.jpg

得果幾千蚊#ng# #ng# #ng#
https://upload.hkgolden.media/comment/nwpv3agl.ueopdiiqtkl.lagfrrebem2.k5o.jpg


Hi 你Stop la啦~ 金牛先係錢呀:-[


過多兩關 疊金牛就用吋做單位:-[


我又貼個定期戶口先#good# #good#

https://upload.hkgolden.media/comment/h02snzoe.ci3qd5x5hhw.mwx23ljpp5z.0b0.jpg

龜頭軒真係冇大志
四千到手就去還錢,有運都唔搏盡 #ng# #ng# #ng#
奉先 8小時
還電仔先都無咁傻的嗎
還1312x2:o) :o) :o)

創狗中意救遠火#yup# [sosad] [369]

就睇牠表演,3/7 點樣還 lalalend 2000 :)

還左可以續數啦
循環黎#yup#
又俾人7折出數,大家開心
Mr.Slow 8小時
還電仔先都無咁傻的嗎
還1312x2:o) :o) :o)

創狗中意救遠火#yup# [sosad] [369]

就睇牠表演,3/7 點樣還 lalalend 2000 :)

還左可以續數啦
循環黎#yup#
又俾人7折出數,大家開心

好在你未出手 :-( :-( :-(
三聯佐敦 8小時
有本去還財仔,白痴仔
昔年種柳 8小時
明明都係要賭博既刺激,仲還咩錢?咁少本點賭:-( :-(
奉先 8小時
還電仔先都無咁傻的嗎
還1312x2:o) :o) :o)

創狗中意救遠火#yup# [sosad] [369]

就睇牠表演,3/7 點樣還 lalalend 2000 :)

還左可以續數啦
循環黎#yup#
又俾人7折出數,大家開心

好在你未出手 :-( :-( :-(

我打去財仔係其中一個行動
依家可以直接去part 2:)
奉先 8小時
還電仔先都無咁傻的嗎
還1312x2:o) :o) :o)

創狗中意救遠火#yup# [sosad] [369]

就睇牠表演,3/7 點樣還 lalalend 2000 :)

還左可以續數啦
循環黎#yup#
又俾人7折出數,大家開心

好在你未出手 :-( :-( :-(

下星期pm你聽我做左d咩[sosad]
呢幾日未得閒
昔年種柳 8小時
還電仔先都無咁傻的嗎
還1312x2:o) :o) :o)

創狗中意救遠火#yup# [sosad] [369]

就睇牠表演,3/7 點樣還 lalalend 2000 :)

還左可以續數啦
循環黎#yup#
又俾人7折出數,大家開心

好在你未出手 :-( :-( :-(

下星期pm你聽我做左d咩[sosad]
呢幾日未得閒

求Pm #adore#
Mr.Slow 8小時
還電仔先都無咁傻的嗎
還1312x2:o) :o) :o)

創狗中意救遠火#yup# [sosad] [369]

就睇牠表演,3/7 點樣還 lalalend 2000 :)

還左可以續數啦
循環黎#yup#
又俾人7折出數,大家開心

好在你未出手 :-( :-( :-(

下星期pm你聽我做左d咩[sosad]
呢幾日未得閒

有勞了

不過都係果句,害牠最深最傷嘅,都係牠自己
盡人事,聽天命就好 :)fn :)fn :)fn
奉先 8小時
還電仔先都無咁傻的嗎
還1312x2:o) :o) :o)

創狗中意救遠火#yup# [sosad] [369]

就睇牠表演,3/7 點樣還 lalalend 2000 :)

還左可以續數啦
循環黎#yup#
又俾人7折出數,大家開心

好在你未出手 :-( :-( :-(

下星期pm你聽我做左d咩[sosad]
呢幾日未得閒

有勞了

不過都係果句,害牠最深最傷嘅,都係牠自己
盡人事,聽天命就好 :)fn :)fn :)fn

你睇pm[sosad]
放負者 8小時
丫創 有錢啦勁啦威啦[sosad]
今晚食咩黎
奉先 8小時
丫創 有錢啦勁啦威啦[sosad]
今晚食咩黎

落街提款明顯去水雲軒罰老雞練深蹲啦[sosad] [sosad]
防守型前鋒 8小時
吓唔賭喇?
咁好運都唔食住個勢[sosad]
納西族長 8小時
https://upload.hkgolden.media/comment/igisr3j0.1m2shqinxt0.pektdukmvsi.f3l.jpg
吐血 賺少1500

每辱性還款$10俾流蛇?
放負者 8小時
丫創 有錢啦勁啦威啦[sosad]
今晚食咩黎

落街提款明顯去水雲軒罰老雞練深蹲啦[sosad] [sosad]

兩三下貨仔un完 練到啲咩:)fn
跳到頁尾