[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
護雅犬 8小時
最新結餘4309

咁會唔會找一期數畀流蛇先?_?

到期啦咩?

本身已經越哂期[sosad]

過咗去即係唔使還囉#ng#
防守型前鋒 8小時
10分鐘執千三!


咁好運, 仲等乜?
一炮過1700蚊隊爆馬會#yup#


係唔係呢? 叫咗你一野車晒1700蚊架喇
本來你今晚可以叫雙飛做大爺:-(
奉先 8小時
創!
唔好還住呀
你依家找流+找娜娜
即係又清袋
建議推多幾口先#yup# #yup#
防守型前鋒 8小時
最新結餘4309

咁會唔會找一期數畀流蛇先?_?

到期啦咩?

本身已經越哂期[sosad]

過咗去即係唔使還囉#ng#


創: 我會還, 但我冇講幾時還O:-)
防守型前鋒 8小時
創!
唔好還住呀
你依家找流+找娜娜
即係又清袋
建議推多幾口先#yup# #yup#


痴線~而家擺明係財爺上到門, 梗係4700買晒佢:-[
膠膠貓(無JJ) 8小時
會唔會留1000蚊聽日叫雞?
卜卜卜卜卜勁 8小時
會唔會留1000蚊聽日叫雞?

贏咁多梗係黎多次4手打J#yup#
奉先 8小時
創!
唔好還住呀
你依家找流+找娜娜
即係又清袋
建議推多幾口先#yup# #yup#


痴線~而家擺明係財爺上到門, 梗係4700買晒佢:-[

#yup#
創在明,電仔在暗,唔還#yup#
創之足跡 8小時
創!
唔好還住呀
你依家找流+找娜娜
即係又清袋
建議推多幾口先#yup# #yup#


痴線~而家擺明係財爺上到門, 梗係4700買晒佢:-[

#yup#
創在明,電仔在暗,唔還#yup#

https://upload.hkgolden.media/comment/qdmpqdrg.vipehnq2fjo.q0bc5lf1b4f.pnl.jpg
奉先 8小時
創!
唔好還住呀
你依家找流+找娜娜
即係又清袋
建議推多幾口先#yup# #yup#


痴線~而家擺明係財爺上到門, 梗係4700買晒佢:-[

#yup#
創在明,電仔在暗,唔還#yup#

https://upload.hkgolden.media/comment/qdmpqdrg.vipehnq2fjo.q0bc5lf1b4f.pnl.jpg

水雲軒表現無影凳?
防守型前鋒 8小時
創!
唔好還住呀
你依家找流+找娜娜
即係又清袋
建議推多幾口先#yup# #yup#


痴線~而家擺明係財爺上到門, 梗係4700買晒佢:-[

#yup#
創在明,電仔在暗,唔還#yup#

https://upload.hkgolden.media/comment/qdmpqdrg.vipehnq2fjo.q0bc5lf1b4f.pnl.jpg


影完遺照又入番馬會?
膠膠貓(無JJ) 8小時
創!
唔好還住呀
你依家找流+找娜娜
即係又清袋
建議推多幾口先#yup# #yup#


痴線~而家擺明係財爺上到門, 梗係4700買晒佢:-[

#yup#
創在明,電仔在暗,唔還#yup#

https://upload.hkgolden.media/comment/qdmpqdrg.vipehnq2fjo.q0bc5lf1b4f.pnl.jpg


過澳門?
給膠人 7小時
創!
唔好還住呀
你依家找流+找娜娜
即係又清袋
建議推多幾口先#yup# #yup#


痴線~而家擺明係財爺上到門, 梗係4700買晒佢:-[

#yup#
創在明,電仔在暗,唔還#yup#

https://upload.hkgolden.media/comment/qdmpqdrg.vipehnq2fjo.q0bc5lf1b4f.pnl.jpg


過澳門?


唔建議 #no# #no#

梗係去買隻雞番去3215慢慢食
再HiSeven全丹兩個冚家剷
煮飯無份 算點先
依家就一個係佢地面前大魚大肉 一路食一路Hi先過癒
創之足跡 7小時
還左1312x2
伯納德加里 7小時
還左1312x2

流sir呢?
給膠人 7小時
還左1312x2

流sir呢?


都話咪疾住晒#ng# #ng#
防守型前鋒 7小時
創!
唔好還住呀
你依家找流+找娜娜
即係又清袋
建議推多幾口先#yup# #yup#


痴線~而家擺明係財爺上到門, 梗係4700買晒佢:-[

#yup#
創在明,電仔在暗,唔還#yup#

https://upload.hkgolden.media/comment/qdmpqdrg.vipehnq2fjo.q0bc5lf1b4f.pnl.jpg


過澳門?


肯定1000夾腸先啦
剩係3000
500入八達通
500現金
入番2000馬會

還錢? 等下世啦#bye#
防守型前鋒 7小時
還左1312x2


到期喇咩
Mr.Slow 7小時
創!
唔好還住呀
你依家找流+找娜娜
即係又清袋
建議推多幾口先#yup# #yup#


痴線~而家擺明係財爺上到門, 梗係4700買晒佢:-[

#yup#
創在明,電仔在暗,唔還#yup#

https://upload.hkgolden.media/comment/qdmpqdrg.vipehnq2fjo.q0bc5lf1b4f.pnl.jpg

得果幾千蚊#ng# #ng# #ng#
https://upload.hkgolden.media/comment/nwpv3agl.ueopdiiqtkl.lagfrrebem2.k5o.jpg
Mr.Slow 7小時
還左1312x2

廢,怯,懦夫,三寸包莖的勁 #ng# #ng# #ng#
防守型前鋒 7小時
創!
唔好還住呀
你依家找流+找娜娜
即係又清袋
建議推多幾口先#yup# #yup#


痴線~而家擺明係財爺上到門, 梗係4700買晒佢:-[

#yup#
創在明,電仔在暗,唔還#yup#

https://upload.hkgolden.media/comment/qdmpqdrg.vipehnq2fjo.q0bc5lf1b4f.pnl.jpg

得果幾千蚊#ng# #ng# #ng#
https://upload.hkgolden.media/comment/nwpv3agl.ueopdiiqtkl.lagfrrebem2.k5o.jpg


Hi 你Stop la啦~ 金牛先係錢呀:-[
給膠人 7小時
創!
唔好還住呀
你依家找流+找娜娜
即係又清袋
建議推多幾口先#yup# #yup#


痴線~而家擺明係財爺上到門, 梗係4700買晒佢:-[

#yup#
創在明,電仔在暗,唔還#yup#

https://upload.hkgolden.media/comment/qdmpqdrg.vipehnq2fjo.q0bc5lf1b4f.pnl.jpg

得果幾千蚊#ng# #ng# #ng#
https://upload.hkgolden.media/comment/nwpv3agl.ueopdiiqtkl.lagfrrebem2.k5o.jpg


Hi 你Stop la啦~ 金牛先係錢呀:-[


過多兩關 疊金牛就用吋做單位:-[
Mr.Slow 7小時
還左1312x2


到期喇咩

當牠收到 4600 左右
4600 - 1312 - 1312 =1976,即係二千蚊左右
名符其實:

士氣過半

咁仲點賺大錢啊?#ng# #ng# #ng#
Mr.Slow 7小時
還左1312x2


到期喇咩

當牠收到 4600 左右
4600 - 1312 - 1312 =1976,即係二千蚊左右
名符其實:

過半

咁仲點賺大錢啊?#ng# #ng# #ng#
莊神弄鬼 7小時
創!
唔好還住呀
你依家找流+找娜娜
即係又清袋
建議推多幾口先#yup# #yup#


痴線~而家擺明係財爺上到門, 梗係4700買晒佢:-[

#yup#
創在明,電仔在暗,唔還#yup#

https://upload.hkgolden.media/comment/qdmpqdrg.vipehnq2fjo.q0bc5lf1b4f.pnl.jpg

得果幾千蚊#ng# #ng# #ng#
https://upload.hkgolden.media/comment/nwpv3agl.ueopdiiqtkl.lagfrrebem2.k5o.jpg


Hi 你Stop la啦~ 金牛先係錢呀:-[


過多兩關 疊金牛就用吋做單位:-[


我又貼個定期戶口先#good# #good#

https://upload.hkgolden.media/comment/h02snzoe.ci3qd5x5hhw.mwx23ljpp5z.0b0.jpg
跳到頁尾