[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
最愛大隻肥妹 8小時
2000 1200 7 2000 lalalend


唔係好明?
借2000收1200?

你無錢還, 學乜人借錢?

佢都冇諗過還[sosad]

[offtopic] 牠有提款卡攞錢咩?
創之足跡 8小時
你好我地係 *Lalalend* 財務公司,你既貸款已過數

貸款數目:2000
到期日 :3/7
逾期日 :4/7

*逾期罰款 30%+10%(利息每日計)*
还款可以找客服
防守型前鋒 8小時
客隊入球2.5大


又細波又入球大[sosad]

睇左咩往績先可以又細波又客隊入球大#adore#

客隊5:0 全場都有機0:0

?_?cl 入完5粒又0:0

出數中 2000 1200 7 2000


買唔切喎
都踢咗半場

通常我睇完半場先買 因為下半場啲球員落力啲 半場得45分鐘 一輸就輸


關乜事[sosad]
上半場入3球,下半場仲落唔落力?[sosad]
Hal_Jordan 8小時
你好我地係 *Lalalend* 財務公司,你既貸款已過數

貸款數目:2000
到期日 :3/7
逾期日 :4/7

*逾期罰款 30%+10%(利息每日計)*
还款可以找客服

用lalamove找lalalend?
939 8小時
https://upload.hkgolden.media/comment/4031q4of.5nrfptpfxgc.oyt3mhqevbh.1wq.jpg


阿創嚟開工啦
Hal_Jordan 8小時
https://upload.hkgolden.media/comment/4031q4of.5nrfptpfxgc.oyt3mhqevbh.1wq.jpg


阿創嚟開工啦

搵杰哥睇下R唔R到多個餸
三聯佐敦 7小時
客隊入球2.5大


又細波又入球大[sosad]

睇左咩往績先可以又細波又客隊入球大#adore#

客隊5:0 全場都有機0:0

?_?cl 入完5粒又0:0

出數中 2000 1200 7 2000


買唔切喎
都踢咗半場

通常我睇完半場先買 因為下半場啲球員落力啲 半場得45分鐘 一輸就輸

賭波大師#good#
繼續吹吖
膠膠貓(無JJ) 7小時
https://upload.hkgolden.media/comment/4031q4of.5nrfptpfxgc.oyt3mhqevbh.1wq.jpg


阿創嚟開工啦

搵杰哥睇下R唔R到多個餸


埋單響創蛇朵睇下有無折#hehe# #hehe# #hehe#
黃白虎紋貓 7小時
創狗又多2條嘢[sosad]
流蛇,你仲忍[369]
放負者 7小時
https://upload.hkgolden.media/comment/4031q4of.5nrfptpfxgc.oyt3mhqevbh.1wq.jpg


阿創嚟開工啦

搵杰哥睇下R唔R到多個餸


埋單響創蛇朵睇下有無折#hehe# #hehe# #hehe#

杰哥一聽到閪創個朵即刻加料[sosad]
護雅犬 7小時
https://upload.hkgolden.media/comment/4031q4of.5nrfptpfxgc.oyt3mhqevbh.1wq.jpg


阿創嚟開工啦

搵杰哥睇下R唔R到多個餸


埋單響創蛇朵睇下有無折#hehe# #hehe# #hehe#

撻完朵廚房即刻加料
Hal_Jordan 7小時
https://upload.hkgolden.media/comment/2e2vmjew.jbmtujq5mra.zohyhd4jopn.442.jpg
Hal_Jordan 7小時
3號先出糧
蘭斯卡 7小時
3號先出糧


- 似係想借爆斷供走數嚟 "激勁" 全丹 ...
- 再輸既話,都係執定嘢,叉滿電著草喇 ...
[sosad]
放負者 7小時
強運係時候發動 個天唔會比佢死住
939 7小時
痴向左走向右走線成場爆滿
啲伙計做到甩轆,好難想像阿創喺度點做企鵝[sosad]
膠膠貓(無JJ) 7小時
3號先出糧


- 似係想借爆斷供走數嚟 "激勁" 全丹 ...
- 再輸既話,都係執定嘢,叉滿電著草喇 ...
[sosad]


反社會人格既人根本冇諗後果,根本無驚過,有事既話覺得實有人幫手還錢/極度樂觀
黃白虎紋貓 7小時
痴向左走向右走線成場爆滿
啲伙計做到甩轆,好難想像阿創喺度點做企鵝[sosad]

9叔見唔見到杰哥真人#yup#
939 7小時
痴向左走向右走線成場爆滿
啲伙計做到甩轆,好難想像阿創喺度點做企鵝[sosad]

9叔見唔見到杰哥真人#yup#

https://upload.hkgolden.media/comment/ekev53do.dhnecxkcoki.gixacn011ey.5lt.jpg
係咪呢個?睇嚟全場最大
奉先 7小時
忙足一日xx(
Hi 你創[fuck]
防守型前鋒 7小時
痴向左走向右走線成場爆滿
啲伙計做到甩轆,好難想像阿創喺度點做企鵝[sosad]

9叔見唔見到杰哥真人#yup#

https://upload.hkgolden.media/comment/ekev53do.dhnecxkcoki.gixacn011ey.5lt.jpg
係咪呢個?睇嚟全場最大


有冇問杰哥掛唔掛住創仔?:-(
心亂飛 7小時
2000 1200 7 2000 lalalend


王者歸來#yup#
要唔要貼士:)

唔洗了 我自己度

你真係鍾意輸錢 [sosad]
豹哥 7小時
嘩,又有錢到手
熱屎辣辣,叫隻雞先啦
廣島之戀 7小時
https://upload.hkgolden.media/comment/kloqauvc.y2u5xapgkhs.ur142ugtikr.443.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/vjsxroph.xj2j4ncfoqt.diohmq5urmx.4eg.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/31um5xlk.xfshiuaegur.3b5kq4j5yau.4vg.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/z10ynyeg.4spd4s3zp2l.qa1awet5thx.tqw.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/huru4qir.qeihil35su4.iyy50maaxo0.jf4.jpg
阿創餓死未
防守型前鋒 7小時
3號先出糧


- 似係想借爆斷供走數嚟 "激勁" 全丹 ...
- 再輸既話,都係執定嘢,叉滿電著草喇 ...
[sosad]


我估6號或者7號唔知邊間出糧
所以要特登遮住:)
跳到頁尾