[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
創之足跡 9小時
我唔係唔還 我係唔出券(出唔到)
依家我作為店家,我選擇退訂金

喂你大公司嚟㗎嘛
退錢去會計部排隊啦[sosad]
好多paper work

起碼三年後先退啦#yup# #yup#


- 流蛇,債仔完美示範 “憑實力借,點解要還” ,死心未?[sosad]


想人還錢都要俾空間時間
一路催催催 催到又跌幾千銀
又有壓力又唔舒服 點還?

真 我一路都講 出數比人 要人還得輕鬆 先互惠互利 咁先會雙贏 我當時出數比行家都出9000 分13個月收番13000 每個月1000 咁先真正有賺
你短期內想回本加賺一萬 你真係大想頭。。。。
敵梳isDrLee 9小時
阿創有錢喺手

數到去掉彩虹


都唔向左走向右走會還錢㗎啦[sosad]

2250實出 收人 13000 合唔合理先?


梗係唔合理啦






拖咁耐 還13000咪算少xx(

係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦
加唔可以阿吱阿咗


啱 應該26期 500先合理

再耐啲48期300!

玩大佢:-[dw 每日一蚊

咁侮辱得唔得架[369]
防守型前鋒 9小時
又輸晒錢之後走數O:-)
創之足跡 9小時
又輸晒錢之後走數O:-)

咁再老實講 傾好哂 7/27第一期供款
今日先6/26 又要我提早還 又驚輸
放負者 9小時
我唔係唔還 我係唔出券(出唔到)
依家我作為店家,我選擇退訂金

喂你大公司嚟㗎嘛
退錢去會計部排隊啦[sosad]
好多paper work

起碼三年後先退啦#yup# #yup#


- 流蛇,債仔完美示範 “憑實力借,點解要還” ,死心未?[sosad]


想人還錢都要俾空間時間
一路催催催 催到又跌幾千銀
又有壓力又唔舒服 點還?

真 我一路都講 出數比人 要人還得輕鬆 先互惠互利 咁先會雙贏 我當時出數比行家都出9000 分13個月收番13000 每個月1000 咁先真正有賺
你短期內想回本加賺一萬 你真係大想頭。。。。

點解你唔敢咁樣同天晉講?_?
又要食人罰款乖乖地還?_?
創之足跡 9小時
我唔係唔還 我係唔出券(出唔到)
依家我作為店家,我選擇退訂金

喂你大公司嚟㗎嘛
退錢去會計部排隊啦[sosad]
好多paper work

起碼三年後先退啦#yup# #yup#


- 流蛇,債仔完美示範 “憑實力借,點解要還” ,死心未?[sosad]


想人還錢都要俾空間時間
一路催催催 催到又跌幾千銀
又有壓力又唔舒服 點還?

真 我一路都講 出數比人 要人還得輕鬆 先互惠互利 咁先會雙贏 我當時出數比行家都出9000 分13個月收番13000 每個月1000 咁先真正有賺
你短期內想回本加賺一萬 你真係大想頭。。。。

點解你唔敢咁樣同天晉講?_?
又要食人罰款乖乖地還?_?

我鍾意還財仔 財仔係朋友
江海怡 9小時
阿創有錢喺手

數到去掉彩虹


都唔向左走向右走會還錢㗎啦[sosad]

2250實出 收人 13000 合唔合理先?


梗係唔合理啦






拖咁耐 還13000咪算少xx(

係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦
加唔可以阿吱阿咗


啱 應該26期 500先合理

再耐啲48期300!

玩大佢:-[dw 每日一蚊

咁侮辱得唔得架[369]

想受侮辱定無育還:-[dw
發達號 9小時
同埋我開始欣賞返創

給流血馬制服得死死的
防守型前鋒 9小時
我唔係唔還 我係唔出券(出唔到)
依家我作為店家,我選擇退訂金

全香港訂玩具訂唔到都係退訂,
創狗買唔起券退訂有咩問題先:-[

:)


em...
你個case冇咁簡單喎
以我有限既法律知識...你都幾大機會中詐騙O:-)
創之足跡 9小時
我唔係唔還 我係唔出券(出唔到)
依家我作為店家,我選擇退訂金

全香港訂玩具訂唔到都係退訂,
創狗買唔起券退訂有咩問題先:-[

:)


em...
你個case冇咁簡單喎
以我有限既法律知識...你都幾大機會中詐騙O:-)

詐騙上庭唔認罪 蛇咬都唔認呀!
防守型前鋒 9小時
我唔係唔還 我係唔出券(出唔到)
依家我作為店家,我選擇退訂金

喂你大公司嚟㗎嘛
退錢去會計部排隊啦[sosad]
好多paper work

起碼三年後先退啦#yup# #yup#


- 流蛇,債仔完美示範 “憑實力借,點解要還” ,死心未?[sosad]


想人還錢都要俾空間時間
一路催催催 催到又跌幾千銀
又有壓力又唔舒服 點還?

真 我一路都講 出數比人 要人還得輕鬆 先互惠互利 咁先會雙贏 我當時出數比行家都出9000 分13個月收番13000 每個月1000 咁先真正有賺
你短期內想回本加賺一萬 你真係大想頭。。。。

點解你唔敢咁樣同天晉講?_?
又要食人罰款乖乖地還?_?

我鍾意還財仔 財仔係朋友


拿...唔好話我唔提你
你還A, 唔還B, 咁更大機會中「以欺騙手段取得財產」O:-)
蘭斯卡 9小時
我唔係唔還 我係唔出券(出唔到)
依家我作為店家,我選擇退訂金

全香港訂玩具訂唔到都係退訂,
創狗買唔起券退訂有咩問題先:-[

:)


em...
你個case冇咁簡單喎
以我有限既法律知識...你都幾大機會中詐騙O:-)


- 由佢喇,等流真係死心後認真,到時又認死狗嫁啦[sosad]
防守型前鋒 9小時
我唔係唔還 我係唔出券(出唔到)
依家我作為店家,我選擇退訂金

全香港訂玩具訂唔到都係退訂,
創狗買唔起券退訂有咩問題先:-[

:)


em...
你個case冇咁簡單喎
以我有限既法律知識...你都幾大機會中詐騙O:-)

詐騙上庭唔認罪 蛇咬都唔認呀!


ok fine:)
創之足跡 9小時
我唔係唔還 我係唔出券(出唔到)
依家我作為店家,我選擇退訂金

喂你大公司嚟㗎嘛
退錢去會計部排隊啦[sosad]
好多paper work

起碼三年後先退啦#yup# #yup#


- 流蛇,債仔完美示範 “憑實力借,點解要還” ,死心未?[sosad]


想人還錢都要俾空間時間
一路催催催 催到又跌幾千銀
又有壓力又唔舒服 點還?

真 我一路都講 出數比人 要人還得輕鬆 先互惠互利 咁先會雙贏 我當時出數比行家都出9000 分13個月收番13000 每個月1000 咁先真正有賺
你短期內想回本加賺一萬 你真係大想頭。。。。

點解你唔敢咁樣同天晉講?_?
又要食人罰款乖乖地還?_?

我鍾意還財仔 財仔係朋友


拿...唔好話我唔提你
你還A, 唔還B, 咁更大機會中「以欺騙手段取得財產」O:-)

詐騙既定義係咩先
Mr.Slow 9小時
3/7 $1312 會甩期 同財仔傾下 7月7還2623x1.3=$3400 18/7 $1312 27/7 $1249 12/8 $1249 27/8 $1249 12/9 $1249 27/9 $1249

留名
期望財仔打電話俾全丹
𨳒臭佢地老母個化閪:)

精彩,你契爺識玩
你契爺依家嘅修為,真係高左好多#good#

我繼續去休息Z_Z
防守型前鋒 9小時
我唔係唔還 我係唔出券(出唔到)
依家我作為店家,我選擇退訂金

喂你大公司嚟㗎嘛
退錢去會計部排隊啦[sosad]
好多paper work

起碼三年後先退啦#yup# #yup#


- 流蛇,債仔完美示範 “憑實力借,點解要還” ,死心未?[sosad]


想人還錢都要俾空間時間
一路催催催 催到又跌幾千銀
又有壓力又唔舒服 點還?

真 我一路都講 出數比人 要人還得輕鬆 先互惠互利 咁先會雙贏 我當時出數比行家都出9000 分13個月收番13000 每個月1000 咁先真正有賺
你短期內想回本加賺一萬 你真係大想頭。。。。

點解你唔敢咁樣同天晉講?_?
又要食人罰款乖乖地還?_?

我鍾意還財仔 財仔係朋友


拿...唔好話我唔提你
你還A, 唔還B, 咁更大機會中「以欺騙手段取得財產」O:-)

詐騙既定義係咩先


明知自己冇能力還錢:)
創之足跡 9小時
欠債還錢 欠券還券
我無話唔還 但要還少d 同要多啲時
蘭斯卡 9小時
我唔係唔還 我係唔出券(出唔到)
依家我作為店家,我選擇退訂金

喂你大公司嚟㗎嘛
退錢去會計部排隊啦[sosad]
好多paper work

起碼三年後先退啦#yup# #yup#


- 流蛇,債仔完美示範 “憑實力借,點解要還” ,死心未?[sosad]


想人還錢都要俾空間時間
一路催催催 催到又跌幾千銀
又有壓力又唔舒服 點還?

真 我一路都講 出數比人 要人還得輕鬆 先互惠互利 咁先會雙贏 我當時出數比行家都出9000 分13個月收番13000 每個月1000 咁先真正有賺
你短期內想回本加賺一萬 你真係大想頭。。。。

點解你唔敢咁樣同天晉講?_?
又要食人罰款乖乖地還?_?

我鍾意還財仔 財仔係朋友


拿...唔好話我唔提你
你還A, 唔還B, 咁更大機會中「以欺騙手段取得財產」O:-)

詐騙既定義係咩先


- 咩就咩喇,又唔識法律[sosad]
939 9小時
我唔係唔還 我係唔出券(出唔到)
依家我作為店家,我選擇退訂金

喂你大公司嚟㗎嘛
退錢去會計部排隊啦[sosad]
好多paper work

起碼三年後先退啦#yup# #yup#


- 流蛇,債仔完美示範 “憑實力借,點解要還” ,死心未?[sosad]


想人還錢都要俾空間時間
一路催催催 催到又跌幾千銀
又有壓力又唔舒服 點還?

真 我一路都講 出數比人 要人還得輕鬆 先互惠互利 咁先會雙贏 我當時出數比行家都出9000 分13個月收番13000 每個月1000 咁先真正有賺
你短期內想回本加賺一萬 你真係大想頭。。。。

嗱呢啲咪人情世故商業運作囉
創之足跡 9小時
欠債還錢 欠券還券
我無話唔還 但要還少d 同要多啲時間
鷹牌花旗參茶 9小時
果一萬幾千
長篇大論#ass#

打算點跑返黎還錢
鷹牌花旗參茶 9小時
欠債還錢 欠券還券
我無話唔還 但要還少d 同要多啲時

試下咁同好人講
創之足跡 9小時
果一萬幾千
長篇大論#ass#

打算點跑返黎還錢

一萬幾千 夠我一鋪百家樂炸
939 9小時
我唔係唔還 我係唔出券(出唔到)
依家我作為店家,我選擇退訂金

喂你大公司嚟㗎嘛
退錢去會計部排隊啦[sosad]
好多paper work

起碼三年後先退啦#yup# #yup#


- 流蛇,債仔完美示範 “憑實力借,點解要還” ,死心未?[sosad]


想人還錢都要俾空間時間
一路催催催 催到又跌幾千銀
又有壓力又唔舒服 點還?

真 我一路都講 出數比人 要人還得輕鬆 先互惠互利 咁先會雙贏 我當時出數比行家都出9000 分13個月收番13000 每個月1000 咁先真正有賺
你短期內想回本加賺一萬 你真係大想頭。。。。

點解你唔敢咁樣同天晉講?_?
又要食人罰款乖乖地還?_?

我鍾意還財仔 財仔係朋友


拿...唔好話我唔提你
你還A, 唔還B, 咁更大機會中「以欺騙手段取得財產」O:-)

最多係咪坐監?
係嘅話收嗲plz
阿創最中意坐監O:-)
清原千春 9小時
我唔係唔還 我係唔出券(出唔到)
依家我作為店家,我選擇退訂金

喂你大公司嚟㗎嘛
退錢去會計部排隊啦[sosad]
好多paper work

起碼三年後先退啦#yup# #yup#


- 流蛇,債仔完美示範 “憑實力借,點解要還” ,死心未?[sosad]


想人還錢都要俾空間時間
一路催催催 催到又跌幾千銀
又有壓力又唔舒服 點還?

真 我一路都講 出數比人 要人還得輕鬆 先互惠互利 咁先會雙贏 我當時出數比行家都出9000 分13個月收番13000 每個月1000 咁先真正有賺
你短期內想回本加賺一萬 你真係大想頭。。。。

點解你唔敢咁樣同天晉講?_?
又要食人罰款乖乖地還?_?

我鍾意還財仔 財仔係朋友


拿...唔好話我唔提你
你還A, 唔還B, 咁更大機會中「以欺騙手段取得財產」O:-)

最多係咪坐監?
係嘅話收嗲plz
阿創最中意坐監O:-)

坐監仲好:-[
跳到頁尾