[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
卜卜卜卜卜勁 8小時
世界盃要等到聽日05:00

輸唔切咁
貼飛啦
李紫昕 8小時
金山巴,微軟好似有得執下,點睇


openai用msft cloud 不過佢地d software唔得 好處就係大把人用

我有460 call Jan 27 值得博

End user角度巨硬真係愈做愈衰xx(
莊神弄鬼 7小時
2000 1200 7 2000 lalalend


唔係好明?
借2000收1200?

你無錢還, 學乜人借錢?
護雅犬 7小時
2000 1200 7 2000 lalalend


唔係好明?
借2000收1200?

你無錢還, 學乜人借錢?

佢都冇諗過還[sosad]
防守型前鋒 7小時
客隊入球2.5大


又細波又入球大[sosad]
939 7小時
阿創呢幾日叉好晒啲尿袋
執幾套衫,執埋passport嗰啲啦[sosad]
防守型前鋒 7小時
2000 1200 7 2000 lalalend


唔係好明?
借2000收1200?

你無錢還, 學乜人借錢?

佢都冇諗過還[sosad]


有諗過
賭贏咪還#yup#
李紫昕 7小時
客隊入球2.5大


又細波又入球大[sosad]

主客和大包圍2.0
防守型前鋒 7小時
世界盃要等到聽日05:00


訓醒收錢唔好咩?
分享用賬號 7小時
客隊入球2.5大


又細波又入球大[sosad]

睇左咩往績先可以又細波又客隊入球大#adore#
創之足跡 7小時
阿創呢幾日叉好晒啲尿袋
執幾套衫,執埋passport嗰啲啦[sosad]

着草
創之足跡 7小時
客隊入球2.5大


又細波又入球大[sosad]

睇左咩往績先可以又細波又客隊入球大#adore#

客隊5:0 全場都有機0:0
李紫昕 7小時
客隊入球2.5大


又細波又入球大[sosad]

睇左咩往績先可以又細波又客隊入球大#adore#

客隊5:0 全場都有機0:0

?_?cl 入完5粒又0:0
創之足跡 7小時
客隊入球2.5大


又細波又入球大[sosad]

睇左咩往績先可以又細波又客隊入球大#adore#

客隊5:0 全場都有機0:0

?_?cl 入完5粒又0:0

出數中 2000 1200 7 2000
創之足跡 7小時
lalalend
防守型前鋒 7小時
客隊入球2.5大


又細波又入球大[sosad]

睇左咩往績先可以又細波又客隊入球大#adore#

客隊5:0 全場都有機0:0


咁你買晒兩邊未?
防守型前鋒 7小時
客隊入球2.5大


又細波又入球大[sosad]

睇左咩往績先可以又細波又客隊入球大#adore#

客隊5:0 全場都有機0:0

?_?cl 入完5粒又0:0

出數中 2000 1200 7 2000


買唔切喎
都踢咗半場
創之足跡 7小時
客隊入球2.5大


又細波又入球大[sosad]

睇左咩往績先可以又細波又客隊入球大#adore#

客隊5:0 全場都有機0:0

?_?cl 入完5粒又0:0

出數中 2000 1200 7 2000


買唔切喎
都踢咗半場

通常我睇完半場先買 因為下半場啲球員落力啲 半場得45分鐘 一輸就輸
創之足跡 7小時
有時入球係半0全4
膠膠貓(無JJ) 7小時
你都借左咁多次,點解唔一野借多d,借到有一,兩萬本金去澳門1上49?
SWC_WF 7小時
鬍鬚佬叫個雞清醒頭腦先啦
買世界盃好過衰喺女人腳下[sosad] [sosad]

我睇數據往績既

[369] [369] [369] [369] [369]
睇數據就唔會買烏龜贏啦[sosad] [sosad] [sosad] [sosad]
李紫昕 7小時
客隊入球2.5大


又細波又入球大[sosad]

睇左咩往績先可以又細波又客隊入球大#adore#

客隊5:0 全場都有機0:0

?_?cl 入完5粒又0:0

出數中 2000 1200 7 2000


買唔切喎
都踢咗半場

通常我睇完半場先買 因為下半場啲球員落力啲 半場得45分鐘 一輸就輸

講真,你上半場定下半場買都唔影響佢地踢成點[sosad]
7小時
有時入球係半0全4

今晚食乜啊?
膠膠貓(無JJ) 7小時
創蛇打算點樣翻身?
下下細細注,仲要輸[sosad] [sosad] [sosad]
最愛大隻肥妹 7小時
客隊入球2.5大


又細波又入球大[sosad]

睇左咩往績先可以又細波又客隊入球大#adore#

客隊5:0 全場都有機0:0

?_?cl 入完5粒又0:0

出數中 2000 1200 7 2000

冇對話/入數紀錄一律當幻借
跳到頁尾