給膠人
12小時
又無瞓覺呀![]()
![]()
一早食埋唯一嗰個杯麵,咪餓到瞓唔著囉
西班牙對烏拉圭喎,創仔買咗邊隊呢
烏龜主勝
1:0 西班牙
訓低咗兩件,一件仲係場外
賭神出嚟講下點解會買烏龜主勝啦![]()
![]()
唔Seven識就又唔信人![]()
![]()
佢係買高賠率嗰邊,咁先可以多啲多巴鞍
上個post 先HiSeven完佢
要多巴鞍 場場買1000倍咪得
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
up緊,就快得
![[bomb]](/faces/bomb.gif)
![[369]](/faces/369.gif)







不過我都係唔會貼馬出來