三聯佐敦
13小時
即刻買賭神創對家

晚晚唔瞓覺餓住縮喺被入面睇波?
有得開冷氣真好![]()
![[369]](/faces/369.gif)
晚晚唔瞓覺餓住縮喺被入面睇波?
有得開冷氣真好![]()
三十幾歲人 屋企飯又唔預你
晚晚寄人籬下咁瞓喺廳縮喺被竇度認屎認屁真係好咩![]()
![]()
![]()
![]()
連屋企人都嫌你篤眼篤鼻
同舊屎無分別 個個都想沖走你
你就厚面皮瀨死唔走
晚晚唔瞓覺餓住縮喺被入面睇波?
有得開冷氣真好![]()
三十幾歲人 屋企飯又唔預你
晚晚寄人籬下咁瞓喺廳縮喺被竇度認屎認屁真係好咩![]()
![]()
![]()
![]()
連屋企人都嫌你篤眼篤鼻
同舊屎無分別 個個都想沖走你
你就厚面皮瀨死唔走
見到全丹都冇心情度波啦,有時賭輸都唔可以太怪創,比我就真係離家出走
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
晚晚唔瞓覺餓住縮喺被入面睇波?
有得開冷氣真好![]()
三十幾歲人 屋企飯又唔預你
晚晚寄人籬下咁瞓喺廳縮喺被竇度認屎認屁真係好咩![]()
![]()
![]()
![]()
連屋企人都嫌你篤眼篤鼻
同舊屎無分別 個個都想沖走你
你就厚面皮瀨死唔走
見到全丹都冇心情度波啦,有時賭輸都唔可以太怪創,比我就真係離家出走
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
又無瞓覺呀![]()
![]()
一早食埋唯一嗰個杯麵,咪餓到瞓唔著囉
西班牙對烏拉圭喎,創仔買咗邊隊呢
烏龜主勝
1:0 西班牙
訓低咗兩件,一件仲係場外
賭神出嚟講下點解會買烏龜主勝啦![]()
![]()
![[369]](/faces/369.gif)
又無瞓覺呀![]()
![]()
一早食埋唯一嗰個杯麵,咪餓到瞓唔著囉
西班牙對烏拉圭喎,創仔買咗邊隊呢
烏龜主勝
1:0 西班牙
訓低咗兩件,一件仲係場外
賭神出嚟講下點解會買烏龜主勝啦![]()
![]()
唔Seven識就又唔信人![]()
![]()