[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
防守型前鋒 15小時
我就唔會再買角球 角球根本睇運


角球有另外計算方法
完全唔需要睇運
不過我唔會教你O:-)
創之足跡 15小時
我就唔會再買角球 角球根本睇運


角球有另外計算方法
完全唔需要睇運
不過我唔會教你O:-)

駛鬼你教? 你成日扮專家 我賭角球果陣你都着緊開浪褲
防守型前鋒 15小時
2000一場波 我欣賞 10一場正垃圾

甘你今晚買左咩?

我今晚就無買 但我睇唔起雞仔注


賭錢,目的係贏
倒錢,目的係型

我唔敢講邊個高尚過邊個
但請你唔好混淆賭錢、倒錢O:-)
密膠 15小時
我就唔會再買角球 角球根本睇運


角球有另外計算方法
完全唔需要睇運
不過我唔會教你O:-)

駛鬼你教? 你成日扮專家 我賭角球果陣你都着緊開浪褲

創仔,去訓啦,訓著就唔肚餓㗎嗱
防守型前鋒 15小時
我就唔會再買角球 角球根本睇運


角球有另外計算方法
完全唔需要睇運
不過我唔會教你O:-)

駛鬼你教? 你成日扮專家 我賭角球果陣你都着緊開浪褲


我掉咗俾ai 8點果場點買
你搵周公同你賭啦#bye#
三聯佐敦 14小時
我就唔會再買角球 角球根本睇運


角球有另外計算方法
完全唔需要睇運
不過我唔會教你O:-)

駛鬼你教? 你成日扮專家 我賭角球果陣你都着緊開浪褲

講到扮專家,你先勁
專到無黃家飯食[sosad]
膠膠貓(無JJ) 14小時
又無瞓覺呀[369]bg [369]bg [369]bg
護雅犬 14小時
我就唔會再買角球 角球根本睇運


角球有另外計算方法
完全唔需要睇運
不過我唔會教你O:-)

駛鬼你教? 你成日扮專家 我賭角球果陣你都着緊開浪褲

輸錢呢方面你真係專家[369]
江海怡 14小時
馬會呢啲雞仔注真係夠
大注梗係玩呢啲
https://upload.hkgolden.media/comment/jnbnrgnt.r1214vsq2wh.5ovgrcezqdm.gsy.jpg
MaMeMin 14小時
2000一場波 我欣賞 10一場正垃圾

成日話自己做乜姐:o)
MaMeMin 14小時
又無瞓覺呀[369]bg [369]bg [369]bg

一早食埋唯一嗰個杯麵,咪餓到瞓唔著囉
420穿梭機 13小時
又無瞓覺呀[369]bg [369]bg [369]bg

一早食埋唯一嗰個杯麵,咪餓到瞓唔著囉

知創者,莫媽也
密膠 13小時
又無瞓覺呀[369]bg [369]bg [369]bg

一早食埋唯一嗰個杯麵,咪餓到瞓唔著囉

西班牙對烏拉圭喎,創仔買咗邊隊呢[bomb]
創之足跡 13小時
又無瞓覺呀[369]bg [369]bg [369]bg

一早食埋唯一嗰個杯麵,咪餓到瞓唔著囉

西班牙對烏拉圭喎,創仔買咗邊隊呢[bomb]

烏龜主勝
金山巴打 13小時
又無瞓覺呀[369]bg [369]bg [369]bg

一早食埋唯一嗰個杯麵,咪餓到瞓唔著囉

西班牙對烏拉圭喎,創仔買咗邊隊呢[bomb]

烏龜主勝


你都無錢買 如果你買我就放心落飛買對家
密膠 13小時
又無瞓覺呀[369]bg [369]bg [369]bg

一早食埋唯一嗰個杯麵,咪餓到瞓唔著囉

西班牙對烏拉圭喎,創仔買咗邊隊呢[bomb]

烏龜主勝

標準盤?
密膠 13小時
又無瞓覺呀[369]bg [369]bg [369]bg

一早食埋唯一嗰個杯麵,咪餓到瞓唔著囉

西班牙對烏拉圭喎,創仔買咗邊隊呢[bomb]

烏龜主勝


你都無錢買 如果你買我就放心落飛買對家

買咗角大未[bomb]
密膠 13小時
又無瞓覺呀[369]bg [369]bg [369]bg

一早食埋唯一嗰個杯麵,咪餓到瞓唔著囉

西班牙對烏拉圭喎,創仔買咗邊隊呢[bomb]

烏龜主勝

標準盤?

今次係未一棍嘔落去[bomb]
MaMeMin 12小時
又無瞓覺呀[369]bg [369]bg [369]bg

一早食埋唯一嗰個杯麵,咪餓到瞓唔著囉

西班牙對烏拉圭喎,創仔買咗邊隊呢[bomb]

烏龜主勝

餓醒?定被人熄冷氣?
金山巴打 12小時
又無瞓覺呀[369]bg [369]bg [369]bg

一早食埋唯一嗰個杯麵,咪餓到瞓唔著囉

西班牙對烏拉圭喎,創仔買咗邊隊呢[bomb]

烏龜主勝

1:0 西班牙
密膠 12小時
又無瞓覺呀[369]bg [369]bg [369]bg

一早食埋唯一嗰個杯麵,咪餓到瞓唔著囉

西班牙對烏拉圭喎,創仔買咗邊隊呢[bomb]

烏龜主勝

1:0 西班牙

訓低咗兩件,一件仲係場外[sosad]
金山巴打 12小時
創唔落飛都咁邪 @_@
打橫抬出去
MaMeMin 12小時
創唔落飛都咁邪 @_@
打橫抬出去

被創祝福,睇嚟烏龜連最佳第3都無緣喇
密膠 12小時
創唔落飛都咁邪 @_@
打橫抬出去

被創祝福,睇嚟烏龜連最佳第3都無緣喇

泡菜佬去到第7#yup#
江海怡 12小時
暫時過左佛得角半場0:0波膽果關先#yup#dw
跳到頁尾