[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
奉先 19小時
菜鳥呢間pk公司 祝佢早日執笠

對唔住又挑起你傷心事:-(
即係唔考慮啦

又冇野學冇書溫冇累積性 一味做 要自己一間鋪 ondogdog

戇向左走向右走勁,溫乜向左走向右走嘢書:o)
無辦法1個人看舖既垃圾:o)

一個人看鋪太難 我適合濫竽充數 我唔可以獨當一面


不如你去庇護工場自薦
合晒你要求
多人、有人教、有累積性、又大把靚仔被你點

慢生 個excel $8869先啱

張表好清楚咁表示左,果 1249 去向左走向右走左邊,所以係唔會改嘅
而且,呢張表,只係方便奉仙巴打做嘢
我已經冇心機去計你啲數#bye#

流蛇有流蛇玩法,所以我都唔計流蛇啲數喇
我以後盡量註明:大約數字、估計金額
要準確數字,請去問返本人#bye#

九叔講得好向左走向右走啱,個表如果係用黎記你啲數,就係多Seven餘嘅
因為你唔打算還,記黎托Seven#bye#

食屎大!

你有咩好怕
你都唔驚既[sosad]
莊神弄鬼 19小時
菜鳥呢間pk公司 祝佢早日執笠

對唔住又挑起你傷心事:-(
即係唔考慮啦

又冇野學冇書溫冇累積性 一味做 要自己一間鋪 ondogdog

戇向左走向右走勁,溫乜向左走向右走嘢書:o)
無辦法1個人看舖既垃圾:o)

一個人看鋪太難 我適合濫竽充數 我唔可以獨當一面


不如你去庇護工場自薦
合晒你要求
多人、有人教、有累積性、又大把靚仔被你點

慢生 個excel $8869先啱

張表好清楚咁表示左,果 1249 去向左走向右走左邊,所以係唔會改嘅
而且,呢張表,只係方便奉仙巴打做嘢
我已經冇心機去計你啲數#bye#

流蛇有流蛇玩法,所以我都唔計流蛇啲數喇
我以後盡量註明:大約數字、估計金額
要準確數字,請去問返本人#bye#

九叔講得好向左走向右走啱,個表如果係用黎記你啲數,就係多Seven餘嘅
因為你唔打算還,記黎托Seven#bye#

食屎大!

[flowerface] [flowerface] [flowerface]
https://upload.hkgolden.media/comment/wrvlraqw.omx5kjjsx4a.ineaf45stk4.4tk.jpg

得果幾千


但你連幾千都無喎...

幫你更正,係幾十都無


成日見到瘡傻為咗幾少少錢發哂茅
都真係好過癮吓

同成日話咩49萬, 講到好似天文數字咁
49萬, 兩三年都儲到啦
防守型前鋒 19小時
菜鳥呢間pk公司 祝佢早日執笠

對唔住又挑起你傷心事:-(
即係唔考慮啦

又冇野學冇書溫冇累積性 一味做 要自己一間鋪 ondogdog

戇向左走向右走勁,溫乜向左走向右走嘢書:o)
無辦法1個人看舖既垃圾:o)

一個人看鋪太難 我適合濫竽充數 我唔可以獨當一面


不如你去庇護工場自薦
合晒你要求
多人、有人教、有累積性、又大把靚仔被你點

慢生 個excel $8869先啱

聽日諗住點解決三餐

光合作用

捱餓當減肥


你捱得餓
呢個地球唔會有飢民:o)
創之足跡 18小時
炒散唔啱我做 我適合做一個月出一次糃既工作 最好7號出 愈遲出愈好 所以捽碟好啱我做
創之足跡 18小時
炒散唔啱我做 我適合做一個月出一次糧既工作 最好7號出 因為月尾出 感覺係用得快過七號出 愈遲出愈好 所以捽碟好啱我做
鷹牌花旗參茶 18小時
炒散唔啱我做 我適合做一個月出一次糧既工作 最好7號出 因為月尾出 感覺係用得快過七號出 愈遲出愈好 所以捽碟好啱我做

咁當初你又自己走
鷹牌花旗參茶 18小時
菜鳥呢間pk公司 祝佢早日執笠

對唔住又挑起你傷心事:-(
即係唔考慮啦

又冇野學冇書溫冇累積性 一味做 要自己一間鋪 ondogdog

戇向左走向右走勁,溫乜向左走向右走嘢書:o)
無辦法1個人看舖既垃圾:o)

一個人看鋪太難 我適合濫竽充數 我唔可以獨當一面


不如你去庇護工場自薦
合晒你要求
多人、有人教、有累積性、又大把靚仔被你點

慢生 個excel $8869先啱

張表好清楚咁表示左,果 1249 去向左走向右走左邊,所以係唔會改嘅
而且,呢張表,只係方便奉仙巴打做嘢
我已經冇心機去計你啲數#bye#

流蛇有流蛇玩法,所以我都唔計流蛇啲數喇
我以後盡量註明:大約數字、估計金額
要準確數字,請去問返本人#bye#

九叔講得好向左走向右走啱,個表如果係用黎記你啲數,就係多Seven餘嘅
因為你唔打算還,記黎托Seven#bye#

食屎大!

[flowerface] [flowerface] [flowerface]
https://upload.hkgolden.media/comment/wrvlraqw.omx5kjjsx4a.ineaf45stk4.4tk.jpg

得果幾千


但你連幾千都無喎...

幫你更正,係幾十都無


成日見到瘡傻為咗幾少少錢發哂茅
都真係好過癮吓

同成日話咩49萬, 講到好似天文數字咁
49萬, 兩三年都儲到啦

只有小朋友先計一個幾毫
莘辛學子 18小時
炒散唔啱我做 我適合做一個月出一次糃既工作 最好7號出 愈遲出愈好 所以捽碟好啱我做

之前先話月薪 = 死錢
E家就話想搵月薪Z_Z
創之足跡 18小時
巴西對日本 經典戰役 足球小將 林源三加大空翼對勞比度!
創之足跡 18小時
炒散唔啱我做 我適合做一個月出一次糃既工作 最好7號出 愈遲出愈好 所以捽碟好啱我做

之前先話月薪 = 死錢
E家就話想搵月薪Z_Z

多啲錢呀ma 一次9000多過一個月每日300
創之足跡 18小時
一生何求
創之足跡 18小時
挪威唔出賀蘭
Mr.Slow 18小時
一生何求

手空空 無一物 路遙遙 無止境
[flowerface] [flowerface] [flowerface]
18小時
挪威唔出賀蘭

你而家肚唔肚餓啊?
創之足跡 18小時
挪威唔出賀蘭

你而家肚唔肚餓啊?

食左野啦 唔肚餓
黃白虎紋貓 18小時
挪威唔出賀蘭

你而家肚唔肚餓啊?

食左野啦 唔肚餓

創狗偷左咩食
莘辛學子 18小時
炒散唔啱我做 我適合做一個月出一次糃既工作 最好7號出 愈遲出愈好 所以捽碟好啱我做

之前先話月薪 = 死錢
E家就話想搵月薪Z_Z

多啲錢呀ma 一次9000多過一個月每日300

多得幾多
以閣下嘅條件,搵份正職基本冇可能
加上閣下嘅天性,更加冇可能有工作
防守型前鋒 18小時
挪威唔出賀蘭


好想賭吧? :)
創之足跡 18小時
挪威唔出賀蘭

你而家肚唔肚餓啊?

食左野啦 唔肚餓

創狗偷左咩食

買架 杯麵囉
護雅犬 18小時
炒散唔啱我做 我適合做一個月出一次糃既工作 最好7號出 愈遲出愈好 所以捽碟好啱我做

之前先話月薪 = 死錢
E家就話想搵月薪Z_Z

多啲錢呀ma 一次9000多過一個月每日300

多得幾多
以閣下嘅條件,搵份正職基本冇可能
加上閣下嘅天性,更加冇可能有工作

都係即刻揈晒
幾時出出幾多都一勁樣[sosad]
放負者 18小時
挪威唔出賀蘭

你而家肚唔肚餓啊?

食左野啦 唔肚餓

創狗偷左咩食

買架 杯麵囉

冇句真[crash]cl
又話冇晒錢 八達通負數
其實係仲有皇家飯食嘅
創之足跡 17小時
挪威唔出賀蘭

你而家肚唔肚餓啊?

食左野啦 唔肚餓

創狗偷左咩食

買架 杯麵囉

冇句真[crash]cl
又話冇晒錢 八達通負數
其實係仲有皇家飯食嘅

有大餅加十蚊紙呀
創之足跡 17小時
挪威唔出賀蘭

你而家肚唔肚餓啊?

食左野啦 唔肚餓

創狗偷左咩食

買架 杯麵囉

冇句真[crash]cl
又話冇晒錢 八達通負數
其實係仲有皇家飯食嘅

有你條命呀
創之足跡 17小時
尋晚輸服哂 超好瞓
金山巴打 17小時
我要賺到錢先好訓
你特別d
跳到頁尾