[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
蘭斯卡 8小時
阿創有錢喺手

數到去掉彩虹


都唔向左走向右走會還錢㗎啦[sosad]

2250實出 收人 13000 合唔合理先?


梗係唔合理啦






拖咁耐 還13000咪算少xx(

係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦
加唔可以阿吱阿咗

仲駛唔駛騮蛇講多謝?

依場係一個買賣 要講多謝

講到咁盡 流蛇再信佢的話只能講抵死#ng#


- 今朝啲截圖一早講左係勁HEA向左走向右走流狗
- 而家輸服晒唔忿氣,就霸氣盡露#good#
創之足跡 8小時
我唔係唔還 我係唔出券(出唔到)
依家我作為店家,我選擇退訂金
點呀? 8小時
阿創有錢喺手

數到去掉彩虹


都唔向左走向右走會還錢㗎啦[sosad]

2250實出 收人 13000 合唔合理先?


梗係唔合理啦






拖咁耐 還13000咪算少xx(

係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦
加唔可以阿吱阿咗


啱 應該26期 500先合理

再耐啲48期300!

130期!100!

分期分到去2047年#yup#
創之足跡 8小時
3/7 $1312 會甩期 同財仔傾下 7月7還2624x1.3=$3400 18/7 $1312 27/7 $1249 12/8 $1249 27/8 $1249 12/9 $1249 27/9 $1249
豹哥 8小時
笑能死我[sosad] [sosad] [sosad]
創之足跡 8小時
阿創有錢喺手

數到去掉彩虹


都唔向左走向右走會還錢㗎啦[sosad]

2250實出 收人 13000 合唔合理先?


梗係唔合理啦






拖咁耐 還13000咪算少xx(

係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦
加唔可以阿吱阿咗


啱 應該26期 500先合理

再耐啲48期300!

130期!100!

分期分到去2047年#yup#

係呀
點呀? 8小時
我唔係唔還 我係唔出券(出唔到)
依家我作為店家,我選擇退訂金

全香港訂玩具訂唔到都係退訂,
創狗買唔起券退訂有咩問題先:-[
創之足跡 8小時
只要我唔失聯 一個月退100都係退
唔告得我詐騙
創之足跡 8小時
反正我未俾借據 流濃馬
未作實 還本算 3750-1300-200=2250!


Hi 一於唔向左走向右走還啦
反正個息口任嗌
再嘈就報警

蘭斯卡 8小時
笑能死我[sosad] [sosad] [sosad]


- 流狗=避孕套;用完即棄
- 早兩日仲問伯納買唔買劵
[sosad]
創之足跡 8小時
我唔係唔還 我係唔出券(出唔到)
依家我作為店家,我選擇退訂金

全香港訂玩具訂唔到都係退訂,
創狗買唔起券退訂有咩問題先:-[

:)
創之足跡 8小時
我退訂金 你報皇氣都無用
939 8小時
我唔係唔還 我係唔出券(出唔到)
依家我作為店家,我選擇退訂金

喂你大公司嚟㗎嘛
退錢去會計部排隊啦[sosad]
好多paper work

起碼三年後先退啦#yup# #yup#
心亂飛 8小時
3/7 $1312 會甩期 同財仔傾下 7月7還2623x1.3=$3400 18/7 $1312 27/7 $1249 12/8 $1249 27/8 $1249 12/9 $1249 27/9 $1249

之前人工4000 幾時出
創之足跡 8小時
3/7 $1312 會甩期 同財仔傾下 7月7還2623x1.3=$3400 18/7 $1312 27/7 $1249 12/8 $1249 27/8 $1249 12/9 $1249 27/9 $1249

之前人工4000 幾時出

7月7
939 8小時
收惠康券
給膠人 8小時
收惠康券


[sosad] [banghead] [369]
創之足跡 8小時
收惠康券

黎緊有50x10
創之足跡 8小時
baby chan尿片期貨之亂
創之足跡 8小時
流血嗎前前後後賺左我萬幾銀息!
蘭斯卡 8小時
我唔係唔還 我係唔出券(出唔到)
依家我作為店家,我選擇退訂金

喂你大公司嚟㗎嘛
退錢去會計部排隊啦[sosad]
好多paper work

起碼三年後先退啦#yup# #yup#


- 流蛇,債仔完美示範 “憑實力借,點解要還” ,死心未?[sosad]
創之足跡 8小時
原來hkjc 優越會積分每星期更新一次
給膠人 8小時
我唔係唔還 我係唔出券(出唔到)
依家我作為店家,我選擇退訂金

喂你大公司嚟㗎嘛
退錢去會計部排隊啦[sosad]
好多paper work

起碼三年後先退啦#yup# #yup#


- 流蛇,債仔完美示範 “憑實力借,點解要還” ,死心未?[sosad]


想人還錢都要俾空間時間
一路催催催 催到又跌幾千銀
又有壓力又唔舒服 點還?
江海怡 8小時
阿創有錢喺手

數到去掉彩虹


都唔向左走向右走會還錢㗎啦[sosad]

2250實出 收人 13000 合唔合理先?


梗係唔合理啦






拖咁耐 還13000咪算少xx(

係唔夠耐 應該再耐啲 13期1000啦
加唔可以阿吱阿咗


啱 應該26期 500先合理

再耐啲48期300!

玩大佢:-[dw 每日一蚊
發達號 8小時
睇到呢度

我正式宣布流血馬比創更混帳
跳到頁尾