[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
防守型前鋒 18小時
菜鳥呢間pk公司 祝佢早日執笠

對唔住又挑起你傷心事:-(
即係唔考慮啦

又冇野學冇書溫冇累積性 一味做 要自己一間鋪 ondogdog

戇向左走向右走勁,溫乜向左走向右走嘢書:o)
無辦法1個人看舖既垃圾:o)

一個人看鋪太難 我適合濫竽充數 我唔可以獨當一面


不如你去庇護工場自薦
合晒你要求
多人、有人教、有累積性、又大把靚仔被你點
奉先 18小時
打現金 無口數無白頭片 如果出千要拎哂身上所有現金出黎比其餘三個人分

會唔會去食物銀行拎野食
創之足跡 18小時
打現金 無口數無白頭片 如果出千要拎哂身上所有現金出黎比其餘三個人分

會唔會去食物銀行拎野食

唔會
創之足跡 18小時
打貓頭鷹時段
莘辛學子 18小時
打現金 無口數無白頭片 如果出千要拎哂身上所有現金出黎比其餘三個人分

會唔會去食物銀行拎野食

唔會

傻的嗎仔死要面
見到都覺得好笑
你一早丟曬冚屋嘅賈啦[sosad]
創之足跡 18小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

攻守係睇大局形勢
係咪手痕?

10番1024!

好!聽日新旺會
敢唔敢

出糧先啦 唔想賭白頭片

幾時?

7/7

打通宵!

星期二嚟呀Hi Auntie

星期二請全日/星期三請半日假囉

你唔好咁痴線:o)

下次早啲約我就唔喺出殘糧嗰陣賭波同埋賭game one啦
放負者 18小時
打現金 無口數無白頭片 如果出千要拎哂身上所有現金出黎比其餘三個人分

會唔會去食物銀行拎野食

唔會

創蛇今晚食左咩
創之足跡 18小時
打現金 無口數無白頭片 如果出千要拎哂身上所有現金出黎比其餘三個人分

會唔會去食物銀行拎野食

唔會

創蛇今晚食左咩

金拱門 $30 用八達通比錢
莘辛學子 18小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

攻守係睇大局形勢
係咪手痕?

10番1024!

好!聽日新旺會
敢唔敢

出糧先啦 唔想賭白頭片

幾時?

7/7

打通宵!

星期二嚟呀Hi Auntie

星期二請全日/星期三請半日假囉

你唔好咁痴線:o)

下次早啲約我就唔喺出殘糧嗰陣賭波同埋賭game one啦

得個兩千幾扮乜大頭鬼
幾局你都已經輸曬啦白癡仔Z_Z
創之足跡 18小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

攻守係睇大局形勢
係咪手痕?

10番1024!

好!聽日新旺會
敢唔敢

出糧先啦 唔想賭白頭片

幾時?

7/7

打通宵!

星期二嚟呀Hi Auntie

星期二請全日/星期三請半日假囉

你唔好咁痴線:o)

下次早啲約我就唔喺出殘糧嗰陣賭波同埋賭game one啦

得個兩千幾扮乜大頭鬼
幾局你都已經輸曬啦白癡仔Z_Z

出糧嗰陣打
分享用賬號 18小時
https://upload.hkgolden.media/comment/kxmockgq.4shjtyo1q5i.cqldjl51jbr.enm.jpg
想食嘢就早啲出聲,下次留一舊比你
939 18小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

攻守係睇大局形勢
係咪手痕?

10番1024!

好!聽日新旺會
敢唔敢

出糧先啦 唔想賭白頭片

幾時?

7/7

打牌>叫雞>食飯>捐>買尿袋>掉彩虹>>>>>>>>還錢>>>>>交家用



可想而知當日比4500老母
阿創係幾向左走向右走心痛[sosad] [sosad]
莘辛學子 18小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

攻守係睇大局形勢
係咪手痕?

10番1024!

好!聽日新旺會
敢唔敢

出糧先啦 唔想賭白頭片

幾時?

7/7

打牌>叫雞>食飯>捐>買尿袋>掉彩虹>>>>>>>>還錢>>>>>交家用



可想而知當日比4500老母
阿創係幾向左走向右走心痛[sosad] [sosad]

你諗下,要請老母一餐kfc
幾痛苦:~(
莘辛學子 18小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

攻守係睇大局形勢
係咪手痕?

10番1024!

好!聽日新旺會
敢唔敢

出糧先啦 唔想賭白頭片

幾時?

7/7

打通宵!

星期二嚟呀Hi Auntie

星期二請全日/星期三請半日假囉

你唔好咁痴線:o)

下次早啲約我就唔喺出殘糧嗰陣賭波同埋賭game one啦

得個兩千幾扮乜大頭鬼
幾局你都已經輸曬啦白癡仔Z_Z

出糧嗰陣打

你出得幾多啊Seven Head
成個月加埋唔夠我兩日人工[sosad]lm [sosad]lm
奉先 18小時
打現金 無口數無白頭片 如果出千要拎哂身上所有現金出黎比其餘三個人分

會唔會去食物銀行拎野食

唔會

餓住唔辛苦咩
放負者 18小時
打現金 無口數無白頭片 如果出千要拎哂身上所有現金出黎比其餘三個人分

會唔會去食物銀行拎野食

唔會

創蛇今晚食左咩

金拱門 $30 用八達通比錢

日日出去食 你幾耐冇食菜xx(
黃白虎紋貓 18小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

攻守係睇大局形勢
係咪手痕?

10番1024!

好!聽日新旺會
敢唔敢

出糧先啦 唔想賭白頭片

幾時?

7/7

打牌>叫雞>食飯>捐>買尿袋>掉彩虹>>>>>>>>還錢>>>>>交家用



可想而知當日比4500老母
阿創係幾向左走向右走心痛[sosad] [sosad]

你諗下,要請老母一餐kfc
幾痛苦:~(

你諗下丹丹搭10個鐘頭車返鄉下探100歲老母
點知轉個頭個衰仔借錢走數搞到100老母被Hi
護雅犬 18小時
打現金 無口數無白頭片 如果出千要拎哂身上所有現金出黎比其餘三個人分

會唔會去食物銀行拎野食

唔會

創蛇今晚食左咩

金拱門 $30 用八達通比錢

m記30蚊邊夠你食[sosad]
金山巴打 18小時
打現金 無口數無白頭片 如果出千要拎哂身上所有現金出黎比其餘三個人分

會唔會去食物銀行拎野食

唔會

創蛇今晚食左咩

金拱門 $30 用八達通比錢


而家係唔係負左
護雅犬 18小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

攻守係睇大局形勢
係咪手痕?

10番1024!

好!聽日新旺會
敢唔敢

出糧先啦 唔想賭白頭片

幾時?

7/7

打通宵!

星期二嚟呀Hi Auntie

星期二請全日/星期三請半日假囉

你唔好咁痴線:o)

下次早啲約我就唔喺出殘糧嗰陣賭波同埋賭game one啦

得個兩千幾扮乜大頭鬼
幾局你都已經輸曬啦白癡仔Z_Z

出糧嗰陣打

出糧?
唔覺你有返工
創之足跡 18小時
打現金 無口數無白頭片 如果出千要拎哂身上所有現金出黎比其餘三個人分

會唔會去食物銀行拎野食

唔會

創蛇今晚食左咩

金拱門 $30 用八達通比錢


而家係唔係負左

負左4蚊
創之足跡 18小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

攻守係睇大局形勢
係咪手痕?

10番1024!

好!聽日新旺會
敢唔敢

出糧先啦 唔想賭白頭片

幾時?

7/7

打通宵!

星期二嚟呀Hi Auntie

星期二請全日/星期三請半日假囉

你唔好咁痴線:o)

下次早啲約我就唔喺出殘糧嗰陣賭波同埋賭game one啦

得個兩千幾扮乜大頭鬼
幾局你都已經輸曬啦白癡仔Z_Z

出糧嗰陣打

出糧?
唔覺你有返工

出糧
密膠 18小時
原來又係肚餓[sosad]lm


無煮創飯仲好,當減肥#yup#


剛剛係度發癲之時,應該就係全丹開飯無預牠
又餓又嬲,但兩隻老嘢啱啱先幫隻冚家剷找完數
無得發老皮[sosad]lm
密膠 18小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]

應該就係牠卅幾年生物型態,第一次食人飯[sosad]
Mr.Slow 18小時
以上創話財仔邊日到期
話要傾我cap低晒
聽日我就WhatsApp果2間
報埋你個名同電話上去對資料
叫佢地小心d
仲會同佢講搵老母/老豆呢個資詢人去call loan 一定收得返

續數嘅係「百安」
仲要還嘅係「天賀」

https://upload.hkgolden.media/comment/bftosvar.51blzflhscp.lf0zhfmcroi.rsf.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ou03jk3e.l52zavvnhhj.3cz0rc5hocm.qip.jpg

整理完成,依家牠先爆嘅係 3/7「天賀」

https://upload.hkgolden.media/comment/tuf4rofr.owsm5nexxj5.u3er31qikkt.mxg.png
跳到頁尾