[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
金山巴打 17小時
請願輸服曬都唔識去買d野斬料加餸[sosad]
入情細菇博士
伯納德加里 17小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

攻守係睇大局形勢
係咪手痕?

10番1024!

好!聽日新旺會
敢唔敢
創之足跡 17小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

攻守係睇大局形勢
係咪手痕?

10番1024!

好!聽日新旺會
敢唔敢

出糧先啦 唔想賭白頭片
點呀? 17小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

我剩係搵到創仔當晚請我食既軟糖張相[sosad]
包糖我拎左番公司仲未食#hoho#
https://upload.hkgolden.media/comment/0hvmo4eo.birl5nflrqx.2ni0cbs3df1.jy5.jpg
豹哥 17小時
通宵得400低手指左啲喎 合和酒店通宵有960 洗手現金即日糧喎

去做啦
真心

女蛇頭見創狗做得Seven比人投訴唔搵佢#bye#
創狗就Hi人恐嚇人,自斷米路:o) [sosad] [369]

唔係咁

唔係咁你唔鬧番女蛇頭仲要人地請番你[369] [369] [369]

女蛇頭淫唔淫,有無激起細佬性慾?
伯納德加里 17小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

攻守係睇大局形勢
係咪手痕?

10番1024!

好!聽日新旺會
敢唔敢

出糧先啦 唔想賭白頭片

幾時?
奉先 17小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

攻守係睇大局形勢
係咪手痕?

10番1024!

好!聽日新旺會
敢唔敢

出糧先啦 唔想賭白頭片

已經單方面write off 左流條數啦
創之足跡 17小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

攻守係睇大局形勢
係咪手痕?

10番1024!

好!聽日新旺會
敢唔敢

出糧先啦 唔想賭白頭片

幾時?

7/7
創之足跡 17小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

攻守係睇大局形勢
係咪手痕?

10番1024!

好!聽日新旺會
敢唔敢

出糧先啦 唔想賭白頭片

幾時?

7/7

打通宵!
社會基層垃圾 17小時
依家創狗點?_? 比公仔佬玩殘?
奉先 17小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

我剩係搵到創仔當晚請我食既軟糖張相[sosad]
包糖我拎左番公司仲未食#hoho#
https://upload.hkgolden.media/comment/0hvmo4eo.birl5nflrqx.2ni0cbs3df1.jy5.jpg

食完一排唔好揸26住
金山巴打 17小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

攻守係睇大局形勢
係咪手痕?

10番1024!

好!聽日新旺會
敢唔敢

出糧先啦 唔想賭白頭片


有技術就唔係白頭片 係去出糧
伯納德加里 17小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

攻守係睇大局形勢
係咪手痕?

10番1024!

好!聽日新旺會
敢唔敢

出糧先啦 唔想賭白頭片

幾時?

7/7

打通宵!

星期二嚟呀Hi Auntie
420穿梭機 17小時
只要我唔失聯 一個月退100都係退
唔告得我詐騙

https://upload.hkgolden.media/comment/ctdynkyw.22wruhqlnkd.tm1eqgfjxvl.1fl.gif
退一蚊得啦
伯納德加里 17小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

攻守係睇大局形勢
係咪手痕?

10番1024!

好!聽日新旺會
敢唔敢

出糧先啦 唔想賭白頭片


有技術就唔係白頭片 係去出糧

我上次都冇帶錢去[sosad]
金山巴打 17小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

攻守係睇大局形勢
係咪手痕?

10番1024!

好!聽日新旺會
敢唔敢

出糧先啦 唔想賭白頭片


有技術就唔係白頭片 係去出糧

我上次都冇帶錢去[sosad]


你同雪條都無[sosad]
膠膠貓(無JJ) 17小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

攻守係睇大局形勢
係咪手痕?

10番1024!

好!聽日新旺會
敢唔敢

出糧先啦 唔想賭白頭片

已經單方面write off 左流條數啦


有無借據?有無身份證?無既,即係咩事都無發生?
創之足跡 17小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

攻守係睇大局形勢
係咪手痕?

10番1024!

好!聽日新旺會
敢唔敢

出糧先啦 唔想賭白頭片

幾時?

7/7

打通宵!

星期二嚟呀Hi Auntie

星期二請全日/星期三請半日假囉
創之足跡 17小時
打現金 無口數無白頭片 如果出千要拎哂身上所有現金出黎比其餘三個人分
防守型前鋒 17小時
喂創仔
係唔係開枱呀?
玩呢個啦打足5個鐘, 岩晒你呢類長途雀王
https://upload.hkgolden.media/comment/4rf3ndyr.0a0noqxbrvv.nb4zkq53m31.b23.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ivxqi15s.buvywjeryr2.f3tc0q51us5.rci.jpg
伯納德加里 17小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

攻守係睇大局形勢
係咪手痕?

10番1024!

好!聽日新旺會
敢唔敢

出糧先啦 唔想賭白頭片

幾時?

7/7

打通宵!

星期二嚟呀Hi Auntie

星期二請全日/星期三請半日假囉

你唔好咁痴線:o)
防守型前鋒 17小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

攻守係睇大局形勢
係咪手痕?

10番1024!

好!聽日新旺會
敢唔敢

出糧先啦 唔想賭白頭片

幾時?

7/7

打通宵!

星期二嚟呀Hi Auntie

星期二請全日/星期三請半日假囉


7月1日要返工?
膠膠貓(無JJ) 17小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

攻守係睇大局形勢
係咪手痕?

10番1024!

好!聽日新旺會
敢唔敢

出糧先啦 唔想賭白頭片

幾時?

7/7

打通宵!

星期二嚟呀Hi Auntie

星期二請全日/星期三請半日假囉

你唔好咁痴線:o)


你地返一至五果d真係自私,唔就創蛇:-[
莘辛學子 17小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

攻守係睇大局形勢
係咪手痕?

10番1024!

好!聽日新旺會
敢唔敢

出糧先啦 唔想賭白頭片

幾時?

7/7

打通宵!

星期二嚟呀Hi Auntie

星期二請全日/星期三請半日假囉

你唔好咁痴線:o)


你地返一至五果d真係自私,唔就創蛇:-[

真係得隻畜生先咁得閒[sosad]
B-LJJ 17小時
條白痴仔以為個個都好似佢咁冇工番
真係累人累物
跳到頁尾