金山巴打
17小時
請願輸服曬都唔識去買d野斬料加餸
入情細菇博士
入情細菇博士
真係好好餸創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()
上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心
其實打牌要攻定守?
攻守係睇大局形勢
係咪手痕?
10番1024!
真係好好餸創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()
上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心
其實打牌要攻定守?
攻守係睇大局形勢
係咪手痕?
10番1024!
好!聽日新旺會
敢唔敢
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()

通宵得400低手指左啲喎 合和酒店通宵有960 洗手現金即日糧喎
去做啦
真心
女蛇頭見創狗做得Seven比人投訴唔搵佢![]()
創狗就Hi人恐嚇人,自斷米路![]()
![]()
唔係咁
唔係咁你唔鬧番女蛇頭仲要人地請番你![]()
![]()
真係好好餸創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()
上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心
其實打牌要攻定守?
攻守係睇大局形勢
係咪手痕?
10番1024!
好!聽日新旺會
敢唔敢
出糧先啦 唔想賭白頭片
真係好好餸創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()
上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心
其實打牌要攻定守?
攻守係睇大局形勢
係咪手痕?
10番1024!
好!聽日新旺會
敢唔敢
出糧先啦 唔想賭白頭片
真係好好餸創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()
上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心
其實打牌要攻定守?
攻守係睇大局形勢
係咪手痕?
10番1024!
好!聽日新旺會
敢唔敢
出糧先啦 唔想賭白頭片
幾時?
真係好好餸創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()
上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心
其實打牌要攻定守?
攻守係睇大局形勢
係咪手痕?
10番1024!
好!聽日新旺會
敢唔敢
出糧先啦 唔想賭白頭片
幾時?
7/7
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()
我剩係搵到創仔當晚請我食既軟糖張相![]()
包糖我拎左番公司仲未食![]()
真係好好餸創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()
上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心
其實打牌要攻定守?
攻守係睇大局形勢
係咪手痕?
10番1024!
好!聽日新旺會
敢唔敢
出糧先啦 唔想賭白頭片
真係好好餸創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()
上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心
其實打牌要攻定守?
攻守係睇大局形勢
係咪手痕?
10番1024!
好!聽日新旺會
敢唔敢
出糧先啦 唔想賭白頭片
幾時?
7/7
打通宵!
真係好好餸創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()
上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心
其實打牌要攻定守?
攻守係睇大局形勢
係咪手痕?
10番1024!
好!聽日新旺會
敢唔敢
出糧先啦 唔想賭白頭片
有技術就唔係白頭片 係去出糧
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
真係好好餸創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()
上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心
其實打牌要攻定守?
攻守係睇大局形勢
係咪手痕?
10番1024!
好!聽日新旺會
敢唔敢
出糧先啦 唔想賭白頭片
有技術就唔係白頭片 係去出糧
我上次都冇帶錢去
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
真係好好餸創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()
上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心
其實打牌要攻定守?
攻守係睇大局形勢
係咪手痕?
10番1024!
好!聽日新旺會
敢唔敢
出糧先啦 唔想賭白頭片
已經單方面write off 左流條數啦
真係好好餸創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()
上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心
其實打牌要攻定守?
攻守係睇大局形勢
係咪手痕?
10番1024!
好!聽日新旺會
敢唔敢
出糧先啦 唔想賭白頭片
幾時?
7/7
打通宵!
星期二嚟呀Hi Auntie
真係好好餸創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()
上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心
其實打牌要攻定守?
攻守係睇大局形勢
係咪手痕?
10番1024!
好!聽日新旺會
敢唔敢
出糧先啦 唔想賭白頭片
幾時?
7/7
打通宵!
星期二嚟呀Hi Auntie
星期二請全日/星期三請半日假囉

真係好好餸創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()
上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心
其實打牌要攻定守?
攻守係睇大局形勢
係咪手痕?
10番1024!
好!聽日新旺會
敢唔敢
出糧先啦 唔想賭白頭片
幾時?
7/7
打通宵!
星期二嚟呀Hi Auntie
星期二請全日/星期三請半日假囉
真係好好餸創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()
上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心
其實打牌要攻定守?
攻守係睇大局形勢
係咪手痕?
10番1024!
好!聽日新旺會
敢唔敢
出糧先啦 唔想賭白頭片
幾時?
7/7
打通宵!
星期二嚟呀Hi Auntie
星期二請全日/星期三請半日假囉
你唔好咁痴線

真係好好餸創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()
上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心
其實打牌要攻定守?
攻守係睇大局形勢
係咪手痕?
10番1024!
好!聽日新旺會
敢唔敢
出糧先啦 唔想賭白頭片
幾時?
7/7
打通宵!
星期二嚟呀Hi Auntie
星期二請全日/星期三請半日假囉
你唔好咁痴線
你地返一至五果d真係自私,唔就創蛇
![[sosad]](/faces/sosad.gif)