放負者
17小時
份量得兩人 無預我
咁你見到咁情況,跟住點?
走落街?
入廁所喊?
玩手機
認真建議
坐低夾餸
攞多個碗 坐埋照食 丫創你怕咩醜
![[crash]cl](/faces/clown/crash.gif)
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
即係煮好拎出廳,得兩隻碗?
係咁
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
![[369]](/faces/369.gif)
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
諗起創仔當晚拎住條雞骨吮到無哂肉都繼續吮真係好可憐

創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
![[369]](/faces/369.gif)
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
真係好好餸創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()
上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心
真係好好餸創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()
上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心
其實打牌要攻定守?
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
真係好好餸創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()
上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心
其實打牌要攻定守?
真係好好餸創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()
上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心
其實打牌要攻定守?
攻守係睇大局形勢
係咪手痕?