[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
放負者 17小時
份量得兩人 無預我

咁你見到咁情況,跟住點?

走落街?
入廁所喊?

玩手機

認真建議
坐低夾餸

攞多個碗 坐埋照食 丫創你怕咩醜[crash]cl
MaMeMin 17小時
份量得兩人 無預我

咁你見到咁情況,跟住點?

走落街?
入廁所喊?

玩手機

幾時既事?係咪天晉Hi完老母嗰日?
自嗰次之後係咪餐餐都唔預你?
黃白虎紋貓 17小時
份量得兩人 無預我

咁你見到咁情況,跟住點?

走落街?
入廁所喊?

玩手機

幾時既事?係咪天晉Hi完老母嗰日?
自嗰次之後係咪餐餐都唔預你?

天晉就威啦,Hi丹丹老母
100歲都Hi得落[sosad] #yup#
卜卜卜卜卜勁 17小時
傻勁流[sosad] [369] [banghead]
Hal_Jordan 17小時
好難想像連自己屋企人都睇唔起自己果陣
仲可以咁樣過日辰[sosad]
三聯佐敦 17小時
原來牙創咁慘無黃家飯食[bomb]
土星 17小時
份量得兩人 無預我

咁你見到咁情況,跟住點?

走落街?
入廁所喊?

玩手機

幾時既事?係咪天晉Hi完老母嗰日?
自嗰次之後係咪餐餐都唔預你?


肥含唔食嗟來之食,有時間係屋企睇人地食飯都唔出街搵錢.[369] [369]
膠膠貓(無JJ) 17小時
支持創蛇#yup#
莘辛學子 17小時
都係果句
肥創係bread winner嘅話兩老態度一定唔會係咁
可惜佢係隻蛀米蟲
自然唔會有好面色
939 17小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

即係煮好拎出廳,得兩隻碗?

係咁


咁嘅陣容
仲有啲財仔數阿全仲頂唔頂?
密膠 17小時
原來又係肚餓[sosad]lm
膠膠貓(無JJ) 17小時
原來又係肚餓[sosad]lm


無煮創飯仲好,當減肥#yup#
點呀? 17小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]
黃白虎紋貓 17小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]
點呀? 17小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]

諗起創仔當晚拎住條雞骨吮到無哂肉都繼續吮真係好可憐[sosad]
奉先 17小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]

諗起創仔當晚拎住條雞骨吮到無哂肉都繼續吮真係好可憐[sosad]

係咪想請佢去新旺會食好味#yup#
甘梓江 17小時
鬍鬚佬勁喇威啦[sosad] [sosad] [sosad]
周瑜自宮緊 17小時
原來又係肚餓[sosad]lm

咩話, 又肚餓?[369] [369] [369]
土星 17小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]
創之足跡 17小時
鬍鬚佬勁喇威啦[sosad] [sosad] [sosad]

勁啦威啦
伯納德加里 17小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
創之足跡 16小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?
莘辛學子 16小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

你不如儲夠本再學人講賭錢啦[sosad]
伯納德加里 16小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

攻守係睇大局形勢
係咪手痕?
創之足跡 16小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋[sosad]

全丹連狗骨都唔比創狗蒜下[369] [369] [369]
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次[369] [369]


搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.[369] [369]

上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心[sosad]
真係好好餸
其實打牌要攻定守?

攻守係睇大局形勢
係咪手痕?

10番1024!
跳到頁尾