[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
創之足跡 17小時
菜鳥呢間pk公司 祝佢早日執笠

對唔住又挑起你傷心事:-(
即係唔考慮啦

又冇野學冇書溫冇累積性 一味做 要自己一間鋪 ondogdog

戇向左走向右走勁,溫乜向左走向右走嘢書:o)
無辦法1個人看舖既垃圾:o)

一個人看鋪太難 我適合濫竽充數 我唔可以獨當一面
奉先 17小時
我公司個人今日先辭職[sosad]
佢乜都要人教
問佢乜都勁答[sosad]
唔識又唔主動問
同一樣講左3日都唔識[sosad]
仲有樣野同你好似
好鍾意死撐[369]
奉先 17小時
通宵得400低手指左啲喎 合和酒店通宵有960 洗手現金即日糧喎

去做啦
真心
納西族長 17小時
笑能死我[sosad] [sosad] [sosad]


- 流狗=避孕套;用完即棄
- 早兩日仲問伯納買唔買劵
[sosad]

LM

Hi,唔好扮野,大家就係等睇哩D
[nuts369] [nuts369] [nuts369]
給膠人 17小時
菜鳥呢間pk公司 祝佢早日執笠

對唔住又挑起你傷心事:-(
即係唔考慮啦

又冇野學冇書溫冇累積性 一味做 要自己一間鋪 ondogdog

戇向左走向右走勁,溫乜向左走向右走嘢書:o)
無辦法1個人看舖既垃圾:o)

一個人看鋪太難 我適合濫竽充數 我唔可以獨當一面


唔好咁謙 你只係要有𡃁就得
放負者 17小時
菜鳥呢間pk公司 祝佢早日執笠

對唔住又挑起你傷心事:-(
即係唔考慮啦

又冇野學冇書溫冇累積性 一味做 要自己一間鋪 ondogdog

戇向左走向右走勁,溫乜向左走向右走嘢書:o)
無辦法1個人看舖既垃圾:o)

一個人看鋪太難 我適合濫竽充數 我唔可以獨當一面

最好同事做埋你個份 你hea住收人工:o)
放負者 17小時
菜鳥呢間pk公司 祝佢早日執笠

對唔住又挑起你傷心事:-(
即係唔考慮啦

又冇野學冇書溫冇累積性 一味做 要自己一間鋪 ondogdog

戇向左走向右走勁,溫乜向左走向右走嘢書:o)
無辦法1個人看舖既垃圾:o)

一個人看鋪太難 我適合濫竽充數 我唔可以獨當一面


唔好咁謙 你只係要有𡃁就得

庇護工場做大佬最啱
給膠人 17小時
我公司個人今日先辭職[sosad]
佢乜都要人教
問佢乜都勁答[sosad]
唔識又唔主動問
同一樣講左3日都唔識[sosad]
仲有樣野同你好似
好鍾意死撐[369]


Hi Hi 當初邊個in 話 ok [sosad] [sosad]
給膠人 17小時
菜鳥呢間pk公司 祝佢早日執笠

對唔住又挑起你傷心事:-(
即係唔考慮啦

又冇野學冇書溫冇累積性 一味做 要自己一間鋪 ondogdog

戇向左走向右走勁,溫乜向左走向右走嘢書:o)
無辦法1個人看舖既垃圾:o)

一個人看鋪太難 我適合濫竽充數 我唔可以獨當一面

最好同事做埋你個份 你hea住收人工:o)


所以咪要有𡃁#ng#
創之足跡 17小時
我公司個人今日先辭職[sosad]
佢乜都要人教
問佢乜都勁答[sosad]
唔識又唔主動問
同一樣講左3日都唔識[sosad]
仲有樣野同你好似
好鍾意死撐[369]

佢夠唔夠一個月?
創之足跡 17小時
跌落地要拎番咋沙
17小時
菜鳥呢間pk公司 祝佢早日執笠

對唔住又挑起你傷心事:-(
即係唔考慮啦

又冇野學冇書溫冇累積性 一味做 要自己一間鋪 ondogdog

你有乜野工係有累積性[sosad]
給膠人 17小時
菜鳥呢間pk公司 祝佢早日執笠

對唔住又挑起你傷心事:-(
即係唔考慮啦

又冇野學冇書溫冇累積性 一味做 要自己一間鋪 ondogdog

你有乜野工係有累積性[sosad]


辭職保cv 或者 俾人炒
兩方面都好有累積性
MaMeMin 17小時
菜鳥呢間pk公司 祝佢早日執笠

對唔住又挑起你傷心事:-(
即係唔考慮啦

又冇野學冇書溫冇累積性 一味做 要自己一間鋪 ondogdog

你有乜野工係有累積性[sosad]


送外賣[sosad] [sosad] [sosad]
MaMeMin 17小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
MaMeMin 17小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,丹話無預你,叫你食自己?
創之足跡 16小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解
SWC_WF 16小時
深喉


你連人都搵唔到
深條蕉咩

應走時候要放手


係人搵到你 你搵唔到人:)

咁又點 女人美貌如鏡花水月 冇長久
去到人妻50歲就唔值錢係老閪一件

[sosad] [sosad] [sosad] [sosad]
酸臭味濃郁[sosad] [sosad]
黃白虎紋貓 16小時
通宵得400低手指左啲喎 合和酒店通宵有960 洗手現金即日糧喎

去做啦
真心

女蛇頭見創狗做得Seven比人投訴唔搵佢#bye#
創狗就Hi人恐嚇人,自斷米路:o) [sosad] [369]
創之足跡 16小時
通宵得400低手指左啲喎 合和酒店通宵有960 洗手現金即日糧喎

去做啦
真心

女蛇頭見創狗做得Seven比人投訴唔搵佢#bye#
創狗就Hi人恐嚇人,自斷米路:o) [sosad] [369]

唔係咁
蘭斯卡 16小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解


- 呢啲係回力標 (因果) 嚟,仲有排受呀 ... 詐騙奶粉錢係好向左走向右走陰質既事呢
SWC_WF 16小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地

憎全丹乜嘢[sosad]

全 煩
丹 細個打我

每日三餐點搞?

自給自足 有咩食咩 借錢

自給自足都係全丹比你住咋:D :D :D
給膠人 16小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解


埋去照食囉 驚咩:o)
~Saviour~ 16小時
創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?

係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?

冇講 冇煮我果份 咁解

你應該反枱,我冇得食,你地都唔駛旨意食:-[
黃白虎紋貓 16小時
深喉


你連人都搵唔到
深條蕉咩

應走時候要放手


係人搵到你 你搵唔到人:)

咁又點 女人美貌如鏡花水月 冇長久
去到人妻50歲就唔值錢係老閪一件

[sosad] [sosad] [sosad] [sosad]
酸臭味濃郁[sosad] [sosad]

創狗偏偏專叫50路老雞[sosad] [369]
跳到頁尾